• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • E-oskrba
      • Varen splet
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO Svet

      Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO Svet

        Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paket Ugodni

        Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket SUPR

        Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • Paketa Platinum

        Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • HIBRIDNI DOSTOP
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Novo v ponudbi
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Hibridni dostop

        Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO SVET
      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKET BREZŽIČNI NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • 1 LETO BREZPLAČNE OPCIJE
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?

      Varen splet

      Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

      Več

      Kako vključim Varen splet?

      Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

      Vključite storitev Varen splet
      • Izdelki NEO Svet

        Napredne naprave po svetovnih cenah

      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • MODRI FON
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • Za mlade: pleme

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Omrežje 3G se poslavlja

      • Mobilne naprave

      • NEO Smartbox

      • BOX S

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

        Digitalni svetovalec Maks

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • E-oskrba
    • Varen splet
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO Svet

    Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paket Ugodni

    Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket SUPR

    Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • Paketa Platinum

    Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • HIBRIDNI DOSTOP

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Novo v ponudbi
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Hibridni dostop

    Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO SVET
  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKET BREZŽIČNI NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • 1 LETO BREZPLAČNE OPCIJE
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Varen splet

Varen splet

Varen splet

Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

Več

Kako vključim Varen splet?

Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

Vključite storitev Varen splet
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO Svet

    Napredne naprave po svetovnih cenah

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • MODRI FON
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • Za mlade: pleme

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Digitalni svetovalec Maks
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

  • Omrežje 3G se poslavlja


Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • NEO Smartbox

  • BOX S

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Teme pomoči
  • Telefonija
  • Mobilno
  • Mobilne naprave
  • Zavarovanje naprav
Stage
Page Content

​Zavarovanje naprav

Ob nakupu nove mobilne naprave lahko svojo napravo tudi zavarujete proti nepredvidljivim dogodkom, ki niso kriti z garancijo proizvajalca. Več o Zavarovanju naprav.

​Kaj lahko zavarujem?

Zavarovanje mobilne opreme je namenjeno zavarovanju mobitelov in drugih naprav (pametne ure, tablice in prenosni računalniki). Oprema mora biti nova in je lahko kupljena le na lastnih prodajnih mestih Telekoma Slovenije (Telekomovi centri), prodajnih mestih pooblaščenih prodajalcev Telekoma Slovenije, preko klicnega centra Telekoma Slovenije ali preko spletne trgovine (E-trgovina) Telekoma Slovenije; prav tako vključuje opremo, ki jo je zavarovanec prejel po zamenjavi opreme zaradi uveljavitve zavarovalnega zahtevka.

​Kako lahko sklenem zavarovanje?

Sklenitev zavarovanja mobilne opreme je možna na lastnih prodajnih mestih Telekoma Slovenije (Telekomovi centri), prodajnih mestih pooblaščenih prodajalcev Telekoma Slovenije, preko klicnega centra Telekoma Slovenije ali preko spletne trgovine (E-trgovina) Telekoma Slovenije. Stranka s podpisom PRISTOPNE IZJAVE / POTRDILA O ZAVAROVANJU pristopi k SKUPINSKI ZAVAROVALNI POLICI za zavarovanje mobilne opreme.
V E-trgovini zavarovanje sklenete ob nakupu mobitela ali tablice z vezavo. Za vklop storitve je nujno, da svojo zahtevo za zavarovanje oddate, preden vaše naročilo predamo v dostavo. Svetujemo vam, da nam takoj po opravljenem nakupu na e-trgovina@telekom.si​ sporočite, katero zavarovanje želite skleniti. ​​
V E-trgovini zavarovanje sklenete ob nakupu mobitela ali tablice z vezavo. Za vklop storitve je nujno, da svojo zahtevo za zavarovanje oddate, preden vaše naročilo predamo v dostavo. Svetujemo vam, da nam takoj po opravljenem nakupu na e-trgovina@telekom.si sporočite, katero zavarovanje želite skleniti.

Kdo lahko pristopi k zavarovanju?

K zavarovanju lahko pristopijo fizične osebe, stare vsaj 15 let, samostojni podjetniki posamezniki ali pravne osebe, ki imajo sklenjeno oziroma ki sklenejo naročniško razmerje za uporabo mobilnih storitev pri TELEKOM-u SLOVENIJE.

Kdaj za mojo mobilno opremo prične veljati zavarovalno kritje?

Zavarovalno kritje prične teči s podpisom pristopne izjave / potrdila o zavarovanju.

Kakšen je čas trajanja zavarovanja?

Zavarovanje mobilne opreme je mesečno zavarovanje, ki se avtomatsko podaljšuje do skupno največ 60 mesecev, razen v primeru odpovedi skladno s Splošnimi pogoji za zavarovanje mobilne opreme PG-mob/20-12.

Kako postopam ob škodnem primeru?

Ob škodnem primeru pokličete Pooblaščenca za obravnavo škodnih primerov (MARSH EUROPE S.A., Podružnica Marsh) na telefonsko številko klicnega centra 01-569-21-72. Klicni center je dosegljiv vsak delovni dan med 09:00 in 17:00 uro. Zaposleni v klicnem centru vas bodo vodili skozi postopek prijave škodnega primera. Po prijavi škodnega primera se bo na dogovorjenem naslovu (doma, v službi ipd.) oglasil kurir, ki bo prevzel poškodovano opremo in jo dostavil serviserju. Po popravilu / zamenjavi opreme vam bo kurir opremo tudi dostavil na dogovorjeni naslov.

Kakšno je območje zavarovalnega kritja?

Za zavarovano opremo je podano zavarovalno kritje za Cel svet, dokler se oprema ne nahaja v tujini več kot 30 zaporednih dni.

Ali lahko navedete nekaj izključitev – nevarnosti, ki niso vključene v zavarovanje?

Zavarovatelj ni odgovoren za:

  • več kot dva škodna zahtevka za zavarovanje opreme z isto telefonsko številko v neprekinjenem obdobju 12 mesecev
  • kozmetične napake (praske, luščenje barve ipd.), ki ne vplivajo na pravilno delovanje mobilne opreme
  • škodo, če ni mogoče identificirati IMEI-številke zavarovane mobilne opreme
  • škodo iz naslova nenamerne poškodbe, če zavarovanec ne predloži zadevne mobilne opreme
  • škodo iz naslova podaljšanega jamstva med 13. in 24. mesecem za naprave drugih znamk razen znamke Apple
  • škodo iz naslova podaljšanega jamstva med 25. in 36. mesecem za naprave znamke Apple
  • škodo zaradi odtujitve mobilne opreme iz odklenjenega vozila ali prostora oziroma če je bila mobilna oprema odtujena v času, ko je bil opuščen nadzor nad njo
  • škodo, ki je bila na mobilni opremi povzročena zaradi malomarnosti zavarovanca ali tretje osebe, ki je bila s strani zavarovanca pooblaščena za uporabo zadevne mobilne opreme
  • škodo, ki je posledica kršitve proizvajalčevih navodil ali priporočil za uporabo

Zgoraj navedeni seznam izključitev zavarovalnega kritja ni celovit. Celoten seznam vseh izključitev je naveden v Splošnih pogojih za zavarovanje mobilne opreme PG-mob/20-12, ki so dostopni na spletnem naslovu http://www.telekom.si ter na prodajnih mestih družbe TELEKOM SLOVENIJE.


Za katere nevarnosti je zavarovana moja naprava?

Obseg zavarovalnega kritja je odvisen od izbire ZAVAROVALNEGA PAKETA.
Pri zavarovanju mobitela se lahko odločite za OSNOVNI PAKET, PAKET PLUS ali PAKET PREMIUM.
OSNOVNI PAKET krije nevarnosti za nenamerne poškodbe, vključno s poškodbo, ki jo povzroči tekočina ter zlonamerno poškodovanje s strani tretjih oseb.
PAKET PLUS poleg nevarnosti za nenamerne poškodbe, vključno s poškodbo, ki jo povzroči tekočina ter zlonamerno poškodovanje s strani tretjih oseb vključuje še zavarovalno kritje za odtujitev mobitela zaradi vlomske tatvine in ropa, nepooblaščeno uporabo aparata kot posledico navedene odtujitve ter podaljšano jamstvo med 13. in 24. mesecem za mobitele znamke Apple ter med 25. in 36. mesecem za vse mobitele, razen za mobitele znamke Apple.
PAKET PREMIUM poleg nevarnosti za nenamerne poškodbe, vključno s poškodbo, ki jo povzroči tekočina ter zlonamerno poškodovanje s strani tretjih oseb vključuje še zavarovalno kritje za odtujitev zaradi vlomske tatvine, ropa in žeparjenja, nepooblaščeno uporabo mobitela kakor tudi pametne denarnice VALÚ kot posledico navedenih odtujitev ter podaljšano jamstvo med 13. in 24. mesecem za mobitele znamke Apple ter podaljšano jamstvo med 25. in 36. mesecem za vse mobitele, razen za mobitele znamke Apple.
PAKET ZA ZAVAROVANJE PAMETNIH UR poleg nevarnosti za nenamerne poškodbe, vključno s poškodbo, ki jo povzroči tekočina ter zlonamerno poškodovanje s strani tretjih oseb vključuje še zavarovalno kritje za odtujitev pametne ure zaradi vlomske tatvine in ropa, nepooblaščeno uporabo aparata kot posledico navedene odtujitve ter podaljšano jamstvo med 13. in 24. mesecem za pametne ure znamke Apple ter med 25. in 36. mesecem za vse pametne ure razen znamke Apple.
PAKET ZA ZAVAROVANJE TABLIC, PRENOSNIH RAČUNALNIKOV in PRENOSNIH MODEMOV poleg nevarnosti za nenamerne poškodbe, vključno s poškodbo, ki jo povzroči tekočina ter zlonamerno poškodovanje s strani tretjih oseb vključuje še zavarovalno kritje za odtujitev naprave zaradi vlomske tatvine in ropa, nepooblaščeno uporabo aparata kot posledico navedene odtujitve ter podaljšano jamstvo med 13. in 24. mesecem za naprave znamke Apple ter med 25. in 36. mesecem za vse naprave, razen za naprave znamke Apple.


Kakšen je limit kritja?

MOBITELI: 

Redna prodajna cena zavarovane opreme z davkom - za popravilo / nadomestilo mobilne opreme, vendar največ do vrednosti 3.000 EUR (z davkom).

500 EUR (z davkom) – za povračilo stroškov nepooblaščene uporabe kot posledice odtujitve zaradi vloma in ropa v paketu PLUS

1000 EUR (z davkom) - za povračilo stroškov nepooblaščene uporabe (tudi pametne denarnice VALÚ) kot posledice odtujitve zaradi vloma, ropa in žeparjenja v paketu PREMIUM.

PAMETNE URE: 

Redna prodajna cena zavarovane opreme z davkom - za popravilo/nadomestilo mobilne opreme. 

1.000 EUR (z davkom) – za popravilo/nadomestilo dodatkov, ki so bili priloženi mobilni opremi ob nakupu in so bili poškodovani/odtujeni v istem škodnem dogodku kot oprema sama.

TABLICE in PRENOSNI RAČUNALNIKI: 

Redna prodajna cena zavarovane opreme z davkom - za popravilo/nadomestilo mobilne opreme.

1.000 EUR (z davkom) – za popravilo/nadomestilo dodatkov, ki so bili priloženi mobilni opremi ob nakupu in so bili poškodovani/odtujeni v istem škodnem dogodku kot oprema sama.

Kako plačujem zavarovanje?

Zavarovalna premija se obračuna na mesečnem računu za opravljene elektronske komunikacijske storitve družbe Telekom Slovenije in se plačuje skupaj s stroški preostalih storitev družbe Telekom Slovenije enkrat mesečno za pretekli mesec.

Kako lahko odpovem zavarovanje?

Zavarovanje se lahko odpove kadarkoli s podpisom ODSTOPNE IZJAVE na prodajnih mestih Telekoma-a Slovenije. Zavarovalno kritje preneha veljati z zadnjim dnem meseca (24:00) v katerem je podana ODSTOPNA IZJAVA, prav tako pa se za zadnji mesec plača mesečna zavarovalna premija. Zahteva za odpoved se lahko poda tudi na daljavo in sicer na zahtevo preko Centra za pomoč uporabnikom Telekoma Slovenije ali po elektronski pošti. Odpoved velja, ko je Odstopna izjava podpisana in vrnjena Telekomu Slovenije.

Kaj je soudeležba (odbitna franšiza)?

Odbitna franšiza je soudeležba zavarovanca pri posameznem škodnem primeru. Višina odbitne franšize je odvisna od vrednosti zavarovane opreme (neodvisno od izbranega paketa zavarovanja). Preverite posamezno višino odbitne franšize za izbrani zavarovalni paket.


Kdaj in kako plačam odbitno franšizo?

Plačilo odbitne franšize se izvede ob vsakem škodnem primeru - ob popravilu opreme ali zamenjavi opreme zaradi zavarovanih nevarnosti; razen za primer nepooblaščene uporabe opreme kot posledice odtujitve zaradi vloma, ropa in žeparjenja. Odbitno franšizo stranka plača kurirju ob prevzemu popravljene / zamenjane opreme.

Ali lahko nadaljujem z zavarovanjem, če mi zamenjate opremo kot posledico odtujitve ali totalne škode?

V primeru, da prejmete novo / obnovljeno opremo, boste skupaj z opremo prejeli tudi zavarovalno dokumentacijo za nadaljevanje zavarovanja. S podpisom pristopne izjave / potrdila o zavarovanju boste nadaljevali z zavarovanjem.

Kje lahko dobim dodatne informacije o zavarovanju?
Za dodatne informacije o zavarovanju se lahko obrnete na prodajno osebje Telekoma-a Slovenije v Telekomovih centrih oziroma na pooblaščene prodajalce Telekoma-a Slovenije ter na telefonsko številko 01 569 21 72.
Kakšna je višina zavarovalne premije?

Višina zavarovalne premije je odvisna od izbire ZAVAROVALNEGA PAKETA ter VREDNOSTI zavarovane opreme. VREDNOST zavarovane opreme je redna prodajna cena opreme (z davkom) pri družbi TELEKOM SLOVENIJE.

Osnovni paket Mobiteli:

​Redna prodajna cena naprave (z DDV)​Do 100 EUR101–200 EUR​​201–400 EUR​401–600 EUR​601–800 EUR801–1000 EUR​1.001–3.000 EUR​
Mesečna zavarovalna premija (z DPZP)​​1,49 EUR​2,69 EUR​4,39 EUR​5,39 EUR​7,09 EUR8,79 EUR​11,99 EUR​


Paket plus Mobiteli:

​Redna prodajna cena naprave (z DDV)​Do 100 EUR101–200 EUR​​201–400 EUR​401–600 EUR​601–800 EUR801–1.000 EUR​1.001–3.000 EUR​
Mesečna zavarovalna premija (z DPZP)​​1,69 EUR​3,19 EUR5,49 EUR​6,69 EUR​9,19 EUR9,99 EUR13,99 EUR​


Paket premium Mobiteli:

​Redna prodajna cena naprave (z DDV)​Do 100 EUR101–200 EUR​​201–400 EUR​401–600 EUR​601–800 EUR801–1.000 EUR​1.001–3.000 EUR​
Mesečna zavarovalna premija (z DPZP)​​1,95 EUR​3,45 EUR5,95 EUR​7,45 EUR​9,95 EUR10,95 EUR14,95 EUR​


Pametne ure:

Zavarovana naprava

Mesečna zavarovalna premija2 €​
​Soudeležba40 €​


Tablice in prenosni računalniki:

Redna cena napraveDo 400 €​401 € - 800 €​Nad 801 €​
Mesečna zavarovalna premija2,00 €​5,50 €​10,00 €​
​Soudeležba40 €​100 €​150 €

Kaj krije podaljšano jamstvo?
Škoda, ki je krita s podaljšanim jamstvom pomeni katerokoli nenadno notranjo mehansko ali elektronsko okvaro, zaradi katere mobitel ne deluje v skladu z navedbami proizvajalca.

Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.

B

Ste našli, kar ste iskali?

Hvala za vašo povratno informacijo!

DA NE

Zaupajte nam, kaj na spletnem mestu pogrešate.

ostalo 400 od 400 znakov

PREKLIČI POŠLJI
Sidebar
  • ZAŠČITA IN ZLORABE
  • OPERACIJSKI SISTEMI
  • SPLOŠNE NASTAVITVE
  • SAMODEJNE NASTAVITVE PREK SMS
  • IZGUBA ALI KRAJA MOBITELA
  • NADGRADNJE
  • POGOSTA VPRAŠANJA
  • TELEKOMOVE MOBILNE APLIKACIJE
  • NASVETI ZA VARNO RABO
  • ZAVAROVANJE NAPRAV

Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE