Pogosta vprašanja Številka SMS-centra?Številka centra za sporočila je +38641001333.Živim v obmejnem območju. Kako preprečim prijavo na tuje omrežje?Mobilne naprave prehajajo med omrežji samodejno, kar vam omogoča, da storitve uporabljate nemoteno. Se pa lahko zato na obmejnih področjih, čeprav ste še v Sloveniji, kartica samodejno prijavi na tuje omrežje. S tem se lahko močno povečajo stroški za prenos podatkov.V mobitelu vključite ročno izbiro omrežja. Tako se vaš mobitel ne bo samodejno povezoval na omrežje tujega operaterja.Da ne bi nevede uporabljali prenosa podatkov v tujih omrežjih, si vključite storitev Blokada GPRS v tujini - tako se bo vaša podatkovna naprava lahko prijavila le v mobilno omrežje Telekoma Slovenije. Storitev vključite oziroma izključite enostavno prek SMS-a, ki ga pošljete s podatkovne kartice:za vklop zapore pošljite TUJINA PODATKI NE na 1918za izklop zapore pošljite TUJINA PODATKI DA na 1918Ob spremembi prejmete SMS-obvestilo. Kako izključim prenos podatkov na mojem mobitelu Android?To uredite v meniju svojega mobitela, v nastavitvah mobilnega prenosa podatkov, kjer se nahaja možnost za vklop/izklop prenosa podatkov.Ali storitve, kot so Viber, Skype in WhatsApp, delujejo tudi prek mobilnega prenosa podatkov?Te storitve delujejo brez posebnosti tudi prek mobilnega prenosa podatkov, vendar njihovo uporabo na ta način, predvsem v tujini, odsvetujemo, saj lahko povzročijo neželene stroške.Zakaj se ne morem povezati na moj računalnik, ki ima povezavo vzpostavljeno prek mobilnega interneta?Iz varnostnih razlogov so vse povezave, ki se vzpostavljajo proti napravi, povezani prek mobilnega prenosa podatkov, onemogočene. Omejitev v obratno smer ni.Mobitel sem kupil v tujini. Ali ga lahko uporabljam pri Telekomu in ali velja garancija?V tujini kupljen mobitel lahko uporabljate s SIM-kartico Telekoma Slovenije, če mobitel ni zaklenjen na omrežje drugega operaterja.V Sloveniji lahko uveljavljate EU-garancijo.Mobitel sem kupil v tujini. Ko vstavim Telekomovo SIM-kartico, od mene zahteva omrežno geslo. Kaj storiti?Mobitel je zaklenjen na omrežje drugega operaterja. Za informacije o odklepu se obrnite na operaterja, kjer je bil mobitel kupljen, ali na uvoznika za znamko vašega mobitela.Pri Telekomu sem kupil dostopno točko WiFi. Ali jo moram pred prvo uporabo namestiti?Če vstopno točko uporabljate prek USB-kabla, jo je treba pred prvo uporabo namestiti.To storite tako, da jo priključite prek USB-vmesnika na svoj računalnik in sledite postopkom namestitve. Ko je ta zaključena, je naprava pripravljena za uporabo. Če jo uporabljate prek WiFi-ja, nastavitve niso potrebne. Vse, kar storite, je, da napravo vključite, poiščete razpoložljiva brezžična omrežja, izberete tistega, ki ga ustvarja vaša dostopna točka, in vpišete dostopno geslo, ki ga najdete pod baterijo.V imeniku imam shranjen kontakt, a ob klicu se izpiše telefonska številka namesto imena. Zakaj?Preverite, da vnos kontakta v imeniku ni podvojen. Nekateri mobiteli ne prepoznajo številke, če je vpisana v formatu 00386. Za zanesljivejše delovanje predlagamo, da številke shranjujete v formatu +386.Na mojem mobitelu se ob indikatorju jakosti signala menjata oznaki 3G in H. Kaj to pomeni?Oznaka 3G pomeni, da je vaš mobitel trenutno prijavljen v UMTS-/3G-omrežje. Ko se ta oznaka spremeni v H, prikazuje aktiven prenos podatkov prek UMTS-/3G-omrežja.Želim kupiti nov mobitel. Kako preverim, do kdaj mi velja aneks za stari mobitel?Veljavnost aneksa lahko preverite v Mojem Telekomu. Po prijavi izberite svojo mobilno številko, za katero so pri podatkih o razmerju v primeru veljavnega aneksa prikazani ključni podatki o vezavi. Oglejte si navodila za Moj Telekom. Podatke lahko preverite tudi s klicem s svoje številke na 041 700 700. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.