Klici Mobilne naprave niso več zgolj za klicanje, postale so tudi sredstvo za plačevanje. Zato bodite pozorni pri uporabi različnih funkcij vaše mobilne naprave. Vaša telefonska številka je oseben podatek, zato se najprej prepričajte, komu jo posredujete. Prav tako priporočamo, da redno pregledujete svoj telekomunikacijski račun in se po potrebi naročite še na razčlenjeni račun (omogočite si e-dostop do razčlenjenega računa). Prav tako pa pozorno prebirajte pogoje uporabe posameznih storitev, predvsem kadar je za sodelovanje ponujena sorazmerno velika nagrada. Premijske številke Ponujamo vam širok nabor premijskih vsebin, t. i. številk 090. Med vsebinami so astrologija, vedeževanje, različne informacije, pravna in finančna svetovanja, interaktivni kvizi idr. Večina informacij je koristnih in zabavnih, nekaj pa je tudi vsebin za odrasle, ki so uvrščene v sklop ZABAVA – pri teh vsebinah uvodni posnetek s ceno opozori tudi na to, da vsebina ni primerna za mlajše od 18 let. Klici na številke 090 so plačljivi, kar se ob vsakem klicu tudi predvaja, in omogočeni tako naročnikom kot tudi uporabnikom Mobi Telekoma Slovenije. Vsak klic je omejen na maksimalno 30 minut. Ob sklenitvi naročniškega razmerja je uporabnikom omogočen le sklop INFO, po treh plačanih računih pa se omogoči tudi sklop ZABAVA. Dobro je vedeti, da v tujini ne morete klicati premijskih številk Telekoma Slovenije, so pa dosegljive premijske številke tujih operaterjev, zato bodite pozorni, koga kličete, saj so cene klicev na te številke visoke. Starši in skrbniki imate možnost svojim otrokom in mladoletnim osebam s pisnim zahtevkom onemogočiti klice na te številke. Ob naslednjem poskusu dostopa do onemogočenih vsebin bo uporabnik slišal naslednje obvestilo: »Klicanje na komercialne številke Telekoma Slovenije vam ni omogočeno. Za več informacij pokličite center za pomoč naročnikom na številko 041 700 700.« Seznam vseh premijskih številk s cenami in vrsto vsebine najdete tukaj.