Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.
Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Napredne naprave po svetovnih cenah
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
Pomembno je, da se vsi skupaj, mobilni operaterji, starši in mladostniki, zavedamo varne in odgovorne uporabe mobilnih naprav. Da zagotovimo, da bodo otroci in mladostniki znali mobilne naprave uporabljati varno in odgovorno, je pomemben pogovor in razmislek o tem tudi v družinskem krogu. Še pred nakupom se dogovorite, čemu je mobilni telefon namenjen in na kaj je treba pri njegovi uporabi paziti.
Ko kličemo …
Ne glede na to, ali kličemo starega znanca ali novega neznanca, je dobro upoštevati t. i. zlata pravila telefoniranja, ki so med nami močno zakoreninjena in precej starejša od mobilne telefonije. Obvladamo jih v nekaj korakih.
Že res, da hočemo nujno, takoj, ta moment nekomu sporočiti za nas nadvse pomembno novico. A vseeno je dobro vedeti, kdaj znancev s svojim klicem ne bomo preveč zmotili. Če kličemo prvič, to storimo nekje do 20. ure, zjutraj pa ne pred 8. uro.
Namig: Namesto klica uporabimo SMS.
Ko gre za res nujne primere, nikakor ne gledamo na (ne)primernost ure.
Svet okoli nas
Vsekakor je zaželeno, da ob uporabi mobitela ljudi v svoji bližini ne motimo bolj, kot je nujno potrebno.
Mi sami
Mobitel uporabljamo vsak dan in ob vseh priložnostih. Poskrbimo, da z njim ravnamo varno in odgovorno.
Ena od odlik mobitela je tudi ta, da ga lahko uporabimo kadarkoli in kjerkoli. Zato nikar ne oklevajte in v primeru nesreč ali ob drugih stiskah takoj pokličite pomoč reševalcev, policije ali svojih bližnjih. Ukrepajte hitro, saj lahko že en sam klic veliko pomaga, včasih celo reši življenje.
Namig: Klici na številki 112 in 113 so brezplačni.
Mobilne naprave niso več zgolj za klicanje, postale so na primer tudi sredstvo za plačevanje. Zato bodite pozorni pri uporabi različnih funkcij vaše mobilne naprave. Vaša telefonska številka je oseben podatek, zato se najprej prepričajte, komu jo posredujete. Prav tako priporočamo, da redno pregledujete svoj telekomunikacijski račun in se po potrebi naročite še na razčlenjeni račun. Prav tako pa pozorno prebirajte pogoje uporabe posameznih storitev, predvsem kadar je za sodelovanje ponujena sorazmerno velika nagrada.
Več o varnem klicanju z mobilnimi napravami.
Telekom Slovenije prek sistema M:Vrata omogoča različne rešitve za komunikacijo z izbranimi ciljnimi skupinami. Zanje se odločajo različne organizacije z različnimi nameni, od humanitarnih organizacij in društev do klasičnih komercialnih ponudnikov, ki prek omenjenih rešitev tržijo svoje produkte in storitve. Pri tem vedno potrebujejo predhodno soglasje vsakega prejemnika teh sporočil. Telekom Slovenije je pri naročenih sporočilih SMS le ponudnik poti oz. komunikacijskega kanala, prek katerega komunicirata zunanji ponudnik in končni uporabnik. Za vse ostalo, torej vsebino, količino sporočil SMS, njihovo ceno in plačljivost, pa je odgovoren zunanji ponudnik storitve.
Preberite več o SMS/MMS/WAP.
Večina sodobnih mobitelov že nadomešča računalnik in z njimi lahko prebrskamo celoten splet, naložimo uporabne aplikacije ali izvedemo nakup. Vendar pa moramo biti pozorni, saj lahko tudi na mobitel dobimo virus, aplikacijam omogočimo dostop do vseh naših podatkov na mobitelu ali pa si povišamo račun z brskanjem po spletu v tujini.
Zato ne bo zaman prebrati nekaj napotkov.
Vsem uporabnikom, še posebej če se z mobilnimi storitvami srečujete prvič, svetujemo, da se seznanite z osnovami varne rabe pametnih mobilnih naprav, saj te podobno kot osebni računalniki omogočajo uporabo in medsebojno izmenjavo podatkov.
Tako mladostnikom kot staršem je pri tem lahko v pomoč 10 zlatih pravil za varno uporabo spleta, ki si jih lahko tudi natisnete ali prenesete na svoj računalnik. Nanje ne pozabite tudi, ko do spleta dostopate prek svojega mobilnega telefona.
Mobilne komunikacijske naprave, kot so npr. mobilni telefoni, modemi, tablice, dlančniki … (v nadaljevanju mobilne naprave), so vse bolj zmogljive in hkrati ostajajo sorazmerno majhne, zato za tatove predstavljajo zelo zaželen in pogosto tudi lahek plen. Tveganje odtujitve mobilne naprave se poveča predvsem na javnih mestih, ko na to nismo posebej pozorni. Pri odtujitvi lahko utrpimo različno škodo, še posebej takrat, ko na mobilni napravi niso nastavljeni osnovni varnostni mehanizmi. Z odtujitvijo mobilne naprave lahko izgubimo tudi pomembne in zaupne podatke ali pa ti pridejo v neprave roke. Tatovi mobilnih naprav so pogosto del širše organizirane kriminalne združbe, ki lahko napravo dokaj hitro zlorabijo tudi za drage klice.
Preberite si več o izgubi ali kraji mobitela.
V želji, da bi vsakemu posamezniku omogočili čim boljšo uporabniško izkušnjo, smo našo ponudbo prilagodili različnim ciljnim skupinam, tako da je pisana na kožo mlajšim uporabnikom, manj veščim, pa tudi bolj zahtevnim uporabnikom.
Vabimo vas, da za več uporabnih nasvetov prebrskate spletno stran Centra za varnejši internet SAFE-SI. Za pomoč in informacije o mobilni ponudbi oz. o varni rabi mobilnih naprav in storitev obiščite Telekomov center, pokličite na številko za pomoč uporabnikom 080 8000 oz. 041 700 700 ali nam pišite na elektronski naslov info@telekom.si. Na e-naslov nam lahko posredujete tudi svoje pobude in predloge v zvezi z informiranjem in podporo uporabnikov o varni rabi mobilnih naprav in storitev.
Telekom Slovenije je 5. 2. 2013 na pobudo Združenja za informatiko in telekomunikacije Gospodarske zbornice Slovenije (GZS), Centra za varnejši internet safe.si ter Fakultete za varnostne vede Univerze v Mariboru skupaj z ostalimi operaterji podpisal Kodeks ravnanja javnih elektronskih komunikacijskih storitev za zaščito uporabnikov. S tem je družba obnovila svoje zaveze k družbenoodgovornemu ravnanju, ki jih je v okviru sodelovanja z Združenjem za informatiko in telekomunikacije GZS sprejela že marca 2009 s podpisom Samoregulacijskega kodeksa ravnanja operaterjev mobilnih javnih elektronskih komunikacijskih storitev o varnejši rabi mobilnih telefonov.
Na elektronski naslov info@telekom.si lahko uporabniki posredujete svoje pobude in predloge v zvezi z izvrševanjem določil tega Kodeksa.
Kampanjo »Ne zatipkaj si življenja«, bodi pametnejši od svoje mobilne naprave, smo pripravili v okviru skupne podpore dneva varne rabe interneta (5. 2. 2013) v sodelovanju s komikom Pižamo v vlogi Hipster Bedanca. Ta se prvič sreča s pametnim telefonom in v navdušenju nad vsem, kar mu ta omogoča, zagreši kar nekaj napak. V okviru kampanje smo pripravili pet oglasov, s katerimi želimo mlade opozoriti na mogoče pasti neodgovorne rabe mobilne tehnologije. V omenjenih oglasih se namreč Hipster Bedanec znajde v različnih na zabaven način predstavljenih zadregah, ki pa imajo resne posledice – izgubo punce, prijateljev, zasebnosti, denarja, dostojanstva.
Oglejte si oglase.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*