Nadgradnje Tudi v svetu mobilnih naprav so posodobitve programske opreme nujen korak k zagotavljanju optimalnega delovanja naprave ter operacijskega sistema. Nadgradnja naprave poteka prek programske opreme na osebnemu računalniku, novejše naprave pa nudijo nadgradnje tudi prek brezžičnih omrežij. Pogosta vprašanja Ali je že na voljo posodobitev programske opreme za mojo napravo?Za vse posodobitve programske opreme naprav skrbi proizvajalec, tako da se za informacije obrnite neposredno na pooblaščenega uvoznika. Telekom Slovenije, d.d., ne testira in ne potrjuje nadaljnjih različic programske opreme.Ali lahko sam posodobim programsko opremo na svoji napravi?Odvisno od tipa vaše naprave, za podrobnejše informacije se obrnite na uvoznika.Nekatere naprave omogočajo tudi samodejno posodabljanje programske opreme brez uporabe osebnega računalnika, pred pričetkom pa vam predlagamo, da naredite varnostno kopijo vseh podatkov, saj se med nadgradnjo ti lahko izgubijo. Predlagamo vam, da za posodobitev naprave uporabite brezžično omrežje (WiFi), saj v primeru prenosa podatkov lahko pride do večjih stroškov.Kako naredim varnostno kopijo podatkov svoje mobilne naprave?Na večini naprav lahko varnostno kopijo naredite s pomočjo programske opreme, ki jo na svoj računalnik prenesete s proizvajalčeve spletne strani. Nekateri proizvajalci ponujajo tudi storitev ustvarjanja varnostne kopije naprave v oblaku. Predlagamo vam, da za varnostno kopiranje uporabite brezžično omrežje (WiFi).Za dodatne informacije se obrnite na uvoznika. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.