SIM-kartice Kaj je SIM-kartica? SIM (Subscriber Identity Module) je kartica za mobilne storitve in vam omogoča vstop v omrežje. Na njej so zapisane vaša telefonska številka ter varnostni kodi PIN in PUK. Za prijavo v omrežje jo vstavite v svoj mobitel.Na SIM-kartici so lahko shranjeni podatki, kot so telefonski imenik in prejeti SMS-i.Kakšne SIM-kartice obstajajo?Ob sklenitvi novega naročniškega razmerja za mobilne storitve Telekoma Slovenije ali menjavi SIM-kartice prejmete SUPERSIM ali Pametno SIM-kartico. Obe SIM-kartici dodata v meni mobilnega telefona novo postavko MOBITEL, ki vam omogoča hitrejši dostop do nekaterih storitev (SMS Info, preverjanje porabe, informacije Glasovne info postaje). SUPERSIM (krajše USIM) je nova, pametna SIM-kartica, na kateri se nahaja še kriptirni modul. Ta skrbi za varno izdelavo ključev in podpisov ter vam omogoča uporabo M:Certifikata.MultiSIM je kartica, ki je sestavljena iz 3 različnih velikosti 1 kartice.Zmogljivosti SIM-kartic: Kako dobim novo kartico SIM?Navadno SIM-kartico lahko zamenjate z MicroSIM v Telekomovem centru ali naročite preko spleta. Če ste naš naročnik in uporabljate aparat, ki podpira le kartico MicroSIM, se zaračuna 2,95 €. Običajno jih imamo na zalogi, predlagamo pa vam, da pred obiskom izbranega centra tja prej pokličete in povprašate.Kako zamenjam staro SIM-kartico za novejšo?Zamenjamo vam jo v Telekomovem centru, lahko pa jo naročite prek spleta, menjava se obračuna 2,95 €.Ali lahko pokličem 112, če v mobitelu nimam SIM-kartice?Za klicanje Centra za obveščanje na 112 mora biti v mobitelu SIM-kartica (na podlagi Uredbe o podelitvi koncesije za opravljanje GSM-storitev Ministrstva za promet in zveze).Na 112 lahko kličete tudi z blokirano SIM-kartico, po preteku 90 dni od zadnje polnitve SIM-kartice Mobi (po preteku 270 dni klic ni mogoč) pa tudi s SIM-kartico tujega operaterja, s katerim nimamo pogodbe o gostovanju.Ali lahko ob menjavi SIM-kartice prekopirate moj imenik?Da, podatke vam lahko prekopiramo v Telekomovem centru. Trikrat sem vnesel napačen PIN. Izpiše se, da je SIM-kartica blokirana. Kaj zdaj?Potrebujete PUK-kodo.Če vam mobitel ne ponudi takojšnjega vnosa PUK, v mobitel vtipkajte **05*PUK1*nova PIN1*nova PIN1#Pri vpisovanju PUK-kode bodite pazljivi, saj se ob morebitnem 10-kratnem napačnem vnosu SIM-kartica uniči.Vnesel sem napačen PIN. Kje dobim kodo PUK?PUK je zapisan na listku s kodama PIN in PUK oziroma na kartici, v kateri ste dobili SIM-kartico. PUK lahko ponovno pridobite:v Telekomovem centru; naročnik predloži osebni dokument, Mobiuporabnik pa Mobicertifikat;z obrazcem;v Mojem Telekomu, v Mobilnem razmerju (s popolnim dostopom);z osebnim geslom ob klicu v Center za pomoč uporabnikom.Pri vpisovanju PUK-kode bodite pazljivi, saj se ob morebitnem 10-kratnem napačnem vnosu SIM-kartica uniči.Na zaslonu se mi izpiše: vstavite SIM-kartico. Kaj naj storim?Preverite, ali je SIM-kartica pravilno vstavljena. Preizkusite lahko še delovanje v drugem mobitelu. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.