Pogovori Dobil sem klic/SMS z neznane tuje številke. Kaj naj storim?Bodite pozorni na neodgovorjene dohodne klice (običajno mobitel zazvoni le enkrat) z mednarodnih številk, ki jih ne poznate, oziroma bodite pozorni, če klica iz tujine ne pričakujete.Predlagamo, da takšne klice ignorirate in vrnete klic le na mednarodne številke, ki jih poznate. Morebitni klic se zaračuna po ceniku za klic na mednarodne številke. Če na klic ne odgovorite, se seveda ne zaračuna.Podobna previdnost velja pri odzivu na morebitna prejeta SMS-sporočila, ki vas pozivajo h klicu ali k povratnemu sporočilu.Kako preverim, v katerem omrežju je določena telefonska številka?V svoj mobitel vtipkajte ukazni niz: *130*tel. številka# tipka za klicanje.Kako si vključim/izključim govorno sporočilo pri klicu na prenesene številke?Za:vklop govornega sporočila pošljite SMS z vsebino ODZIVNIK na številko 1918izklop govornega sporočila pošljite ODZIVNIK NE na številko 1918Lahko blokiram klicanje, ko na primer presežem mejo 20 EUR?Na tak način mesečne porabe ni mogoče omejiti.Lahko pa naročite Monitor alarm. Določite mejo (znesek) mesečne porabe in ko jo presežete, prejmete opozorilni SMS ali obvestilo prek e-pošte. Po prejetju alarma lahko storitve še naprej uporabljate.Kako dobim izpis pogovorov?Naročniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije lahko podrobne izpise vseh opravljenih storitev preverjate sproti prek interneta. Uredite si dostop v Moj Telekom in vpogled v razčlenjeni e-račun. Stortev je brezplačna.Če razčlenjenega e-računa še nimate, lahko za zadnje 3 mesece pridobite le tiskani izpis vseh opravljenih in zaračunanih storitev, naročite ga z obrazcem Razčlenjeni račun. Posamezen izpis se zaračuna 2,20 €. Nekdo me stalno kliče z neznane številke. Kako to preprečim?V primeru nadlegovanja lahko ukrepamo na podlagi pisne prijave.Prijava naj vsebuje vašo telefonsko številko in podatke naročnika/uporabnika Mobi (ime, priimek, naslov). Mobiuporabniki priložite kopijo certifikata Mobi. Pripišite tudi vsebino prejetih nadležnih klicev/SMS-ov. Za dogodke, ki so se zgodili na dan prijave nadlegovanja, v prijavo zapišite še datum in čas. Pri klicih mora biti zveza vzpostavljena, da se klic zabeleži na centrali.Prijavo pošljite na naslov: Telekom Slovenije, d.d., Reklamacije, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, s pripisom 'za nadlegovanja', po faksu na: 01 234 19 40 ali prek e-pošte: mnozicnitrg.nadlegovanja@telekom.si (priložite skeniran dopis).Ko bomo vašo pisno prijavo prejeli, bomo navedeno lahko začeli spremljati.Kako pri klicanju skrijem svojo številko?To lahko vključite in izključite v meniju mobitela. Svojo številko prikrijete tudi tako, da pred klicano številko vpišete #31# (velja le za en klic).Rad bi govoril s prijateljem, pa imam prazen račun Mobi. Kaj lahko storim?Uporabite storitev SMS-pokliči. Vtipkajte ukazni niz *128*telefonska številka# in pritisnite tipko za klic. Prijatelj prejme SMS, naj vas pokliče ali vam napolni račun Mobi.Ali se pogovor prekine, če se račun Mobi izprazni?Da. Pred tem vas sistem opozori: prvič pri stanju 0,99 €, drugič ob dobroimetju za 60 sekund pogovora.Ali se videoklic prekine, ko pridem na območje brez UMTS-a?Da.Rad bi videl osebo med pogovorom. Kako to omogočim?Uporabite videoklic.Da lahko s sogovornikom vzpostavita videoklic, morata oba:imeti vključeno videotelefonijo (za vklop pošljite vsebino UMTS na številko 1918),uporabljati mobitel, ki videotelefonijo omogoča,imeti UMTS-signal.Ali položaj mobitela vpliva na sprejem signala?Pri novejših mobitelih je pomembna tudi pravilna drža, saj ima večina teh mobitelov sprejemno-oddajno anteno vgrajeno v spodnjem delu mobitela (in ne več v zgornjem), ki ga običajno pokrijemo z dlanjo in si tako še nevede poslabšamo sprejem/oddajo radijskega signala. Predlagamo vam držo mobitela v srednjem delu z nekaj prsti. Več o drži si lahko preberete na Tehniku.Priporočljivo je, da se za boljši sprejem signala nahajate na čim bolj odprtem terenu. Znotraj zaprtih prostorov je najboljši sprejem signala pri oknih ali vratih.Kako preverim, čigava je neka mobilna številka?Podatek preverite v spletnem imeniku.Številka ni objavljena v imeniku, če naročnik mobilnih storitev Telekoma Slovenije objave ni želel oziroma uporabnik Mobi svojih podatkov ni posredoval.Pri katerem operaterju je določena številka, lahko preverite z ukaznim nizom: *130*tel. številka# in pritisnite tipko za klicanje.Kako spremenim objavo v imeniku?Ob sklenitvi razmerja lahko določite, ali bo vaša številka objavljena v imeniku ali ne. Naknadno lahko to spremenite z obrazcem ali s pisnim zahtevkom, ki ga pošljete na Telekom Slovenije, d.d., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, na e-naslov info@telekom.si ali po faksu na 01 47 22 061.Kako preverim, ali kličem v drugo mobilno omrežje?Da preverite, pri katerem operaterju je mobilna številka, v svoj mobitel vtipkajte ukazni niz: *130*tel. številka# tipka za klicanjeVključite si lahko brezplačno govorno sporočilo pri klicu na prenesene številke: pošljite SMS z vsebino ODZIVNIK na številko 1918. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.