Pogosta vprašanja Za večji nadzor nad stroški in ugodno komunikacijo v tujini smo zbrali nabor storitev, s katerimi bodo vaše počitnice, izleti in potovanja čim bolj brezskrbni. Oglejte si stran Nasveti za tujino. S prijateljem sva v tujini. Kako ga pokličem in koliko to stane?Vtipkajte izstopno kodo države oziroma +, vstopno kodo za Slovenijo (386), klicno številko omrežja brez vodilne ničle in osebno številko klicanega. Na primer: +38641700700.Zaračuna se klic v Slovenijo po ceniku tujega operaterja. Če je prijatelj tudi uporabnik mobilnih storitev Telekoma Slovenije, plača dohodni klic po ceniku mobilnih storitev Telekoma Slovenije za mednarodni promet.Ali popust Moje tri številke velja v tujini?Ne, popust velja le v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije.Koliko plačam, če pokličem mobilno številko Telekoma Slovenije, ki je v tujini?Plačate toliko kot običajno - klic v mobilno omrežje Telekoma Slovenije.Tistemu, ki je v tujini, se ob sprejemu klica obračuna dohodni klic po ceniku mobilnih storitev Telekoma Slovenije za mednarodni promet.Ali zakupljene količine podatkov veljajo tudi v tujini?Zakupljene količine podatkov veljajo v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije in v območju držav z EU-tarifo. Preverite, koliko prenosa podatkov iz vašega naročniškega razmerja lahko porabite v tujini. Kako se lahko v tujini izognem visokim stroškom?Izključite samodejne prenose podatkov, ki so običajno skriti v ozadju, npr. samodejni prenosi Windows Update, samodejno preverjanje nove e-pošte in preverite programe, ki se sami povezujejo na internet.Za cenješe klicanje v tujini pa si lahko naročite storitev VoWiFi.Zakaj mi v tujini ne deluje prenos podatkov?Če uporabljate pametni telefon, preverite v meniju telefona, kjer se nahajajo nastavitve mobilne povezave. Pri večini pametnih telefonov se tam nahaja možnost izklopa prenosa podatkov med gostovanjem (Data when roamning). Prenos podatkov v tujini je sicer v osnovi onemogočen. Če želite prenos podatkov v tujini uporabljati, to možnost vključite.Živim v obmejnem območju. Kako preprečim prijavo na tuje omrežje?Mobilne naprave prehajajo med omrežji samodejno, kar vam omogoča, da storitve uporabljate nemoteno. Se pa lahko zato na obmejnih področjih, čeprav ste še v Sloveniji, kartica samodejno prijavi na tuje omrežje. S tem se lahko močno povečajo stroški za prenos podatkov.Da ne bi nevede uporabljali tujih omrežij, vam je na voljo zapora prenosa podatkov v tujini. Vaša naprava se lahko tako prijavi le na mobilno omrežje Telekoma Slovenije.Izklop in vklop zapore prenosa podatkov v tujini lahko uredite prek SMS-a:za vklop zapore pošljite TUJINA GPRS NE na 1918za izklop zapore s podatkovne kartice pošljite SMS z vsebino TUJINA GPRS DA na 1918Ob spremembi prejmete SMS-obvestilo. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.