BlackBerry Operacijski sistem BlackBerry, nižji kot verzija 10 Naprave BlackBerry pred operacijskim sistemom verzije 10 (7, 6, 5) za delovanje storitev e-pošte potrebujejo vključeno storitev BlackBerry. BlackBerry poslovna e-pošta (BES) Storitev BlackBerry Enterprise Sollution (BES) je namenjena poslovnim uporabnikom v podjetjih z lastnim poštnim strežnikom in lastnim strežnikom BlackBerry. Za vse nastavitve in odpravo morebitnih napak skrbi administrator v podjetju. BlackBerry e-pošta (BIS) Storitev BlackBerry Internet Service (BIS) je namenjena uporabnikom aparatov BlackBerry, s katero lahko upravljajo z e-pošto. Konfiguracijo lahko uredite na dva načina: Na samem aparatu: v meniju Setup se nahaja podmeni Email Accounts, kjer lahko prek možnosti Internet Mail Account dodate nov e-poštni račun. Ko izberete svojega ponudnika e-poštnih storitev, vnesete e-naslov in geslo. Sistem bo sam poskušal ugotoviti podatke o strežnikih. Če mu to ne uspe, vas bo v naslednjem koraku vprašal po podatkih o dohodnem strežniku. Odhodni strežnik je BlackBerryjev in ga ni treba vnašati.Na servisnem portalu BlackBerry: na spletni strani Portal Blackberry izberete možnost Create new account. Po strinjanju s splošnimi pogoji storitve na naslednji strani vpišete PIN in IMEI svojega aparata. Oba podatka najdete v BlackBerryju, v meniju Options> Device > Device and Status Information. Določite si še uporabniško ime in geslo za dostop do portala. V naslednjem koraku lahko skonfigurirate e-pošto tako, da izberete Set up Another email account. Vnesete e-naslov in geslo, sistem bo sam poskušal ugotoviti podatke strežnikih. Če mu to ne uspe, vas bo v naslednjem koraku vprašal po podatkih o dohodnem strežniku. Odhodni strežnik je BlackBerryjev in ga ni treba vnašati. Operacijski sistem BlackBerry OS10 BlackBerry poslovna e-pošta (BES) Storitev BlackBerry Enterprise Sollution (BES) je namenjena poslovnim uporabnikom v podjetjih z lastnim poštnim strežnikom in lastnim strežnikom BlackBerry. Za vse nastavitve in odpravo morebitnih napak skrbi administrator v podjetju. Vse ostale e-poštne storitve Za razliko od prejšnjih generacij naprav BlackBerry, pri novejših storitve BlackBerry ni več treba vključiti, vse nastavitve pa uredite v meniju Settings> Accounts. Spletna pošta Telekoma Slovenije izberite Advanced (ikona na dnu zaslona) tip računa: PO Description: SiOL Display name: po želji vpišite ime računa Username: vaše uporabniško ime za storitve pri Telekomu Slovenije Email Address: vaš e-naslov, ki ga uporabljate za račune Telekoma Slovenije Password: vaše geslo za račun pri Telekomu Slovenije Server Address (strežnik POP): pop.siol.net Port: 110 - Use SSL: OFF SMTP Username: vaše uporabniško ime za storitve pri Telekomu Slovenije SMTP Password: vaše geslo za račun pri Telekomu Slovenije SMTP Server Address: mail.siol.net SMTP Port: 465 SMTP Encryption: SSL Sync interval: po želji Initial Retrieval Amount (za koliko dni opravi prvo sinhronizacijo): po želji Pogosta vprašanja Odprava težavNeprejemanje e-pošte: BlackBerry poslovna pošta (BES): kontaktirajte BlackBerry administratorja v podjetju.BlackBerry e-pošta (BIS): v svojem uporabniškem računu na portalu http://mobitel.blackberry.com preverite, ali vam je sistem sporočil kakšno napako. Pokličite Center za pomoč uporabnikom, kjer imamo dostop do administracijskega vmesnika in možnost preverjanja napak, ki jih sistem zabeleži. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.