Android Razlika med POP3 in IMAP je v tem, da pri POP3 računalnik vsakokrat pobere vso pošto s strežnika in jo prikaže šele, ko je vsa pošta že na računalniku, pri protokolu IMAP pa ostane pošta ves čas na strežniku, vsebina posameznega sporočila pa se prenese šele takrat, ko kliknete na naslov poštnega sporočila. Tako lahko npr. zelo dolga sporočila, ki jih sploh ne želite prebrati, takoj pobrišete, ne da bi čakali, da se prenesejo na vaš računalnik. Dodatna prednost protokola IMAP je še ta, da se vsa prejeta sporočila nahajajo na strežniku, do katerega lahko dostopate tudi iz drugega računalnika. Postopek dodajanja je podoben za vse naprave Android - v aplikaciji E-pošta (Email) izberete dodajanje novega računa (Add account) in vpišete naslednje podatke: Spletna pošta Telekoma Slovenije Dohodni strežnik tip računa: drugo, POP3-/IMAP-račun e-poštni naslov: vaš e-naslov za storitve Telekoma Slovenije geslo: vaše geslo za račun pri Telekomu Slovenijepotrdite Ročna namestitev protokol: POP E-poštni naslov: vaš e-naslov, ki ga uporabljate za račune Telekoma Slovenije Uporabniško ime: vaše uporabniško ime za fiksne storitve pri Telekomu Slovenije Geslo: vaše geslo za račun pri Telekomu Slovenije Strežnik POP: pop.siol.net Vrsta varnosti: brezizberite Naprej Vrata strežnika: 110izberite Naprej Odhodni strežnik Zahtevaj prijavo: obkljukate Uporabniško ime: vaše uporabniško ime za fiksne storitve pri Telekomu Slovenije Geslo: vaše geslo za račun pri Telekomu Slovenije Strežnik SMTP: mail.siol.net Vrsta varnosti: SSL Vrata strežnika: 465izberite Naprej Ime računa: po želji vpišite ime nabiralnika Vaše ime: po želji vpišite imeizberite Končaj namestitev/Končano
Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.