• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • E-oskrba
      • Varen splet
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO Svet

      Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO Svet

        Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket SUPR

        Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • Paketa Platinum

        Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • HIBRIDNI DOSTOP
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure in zapestnice
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Novo v ponudbi
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Hibridni dostop

        Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO SVET
      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKET BREZŽIČNI NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?

      Varen splet

      Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

      Več

      Kako vključim Varen splet?

      Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

      Vključite storitev Varen splet
      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • MODRI FON
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Omrežje 3G se poslavlja

      • Mobilne naprave

      • NEO Smartbox

      • BOX S

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

        Digitalni svetovalec Maks

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Spremembe pogojev
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • E-oskrba
    • Varen splet
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO Svet

    Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket SUPR

    Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • Paketa Platinum

    Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • HIBRIDNI DOSTOP

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Novo v ponudbi
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Hibridni dostop

    Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO SVET
  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKET BREZŽIČNI NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Varen splet

Varen splet

Varen splet

Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

Več

Kako vključim Varen splet?

Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

Vključite storitev Varen splet
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • MODRI FON
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Digitalni svetovalec Maks
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

  • Omrežje 3G se poslavlja


Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • NEO Smartbox

  • BOX S

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Teme pomoči
  • Telefonija
  • ISDN Telefonija
  • Pogosta vprašanja
Stage
Page Content

Pogosta vprašanja

 Telefonija ISDN

Katere so osnovne značilnosti priključka ISDN BA?

Med osnovne značilnosti priključka ISDN BA sodijo naslednje:

  • ena v enostavnem dostopu, dve v standardnem in tri ali več (največ do 8) klicnih številk na istem priključku,
  • sočasna uporaba dveh linij (kanalov),
  • obvestila o stroških pogovora ali čakajočem klicu,
  • prikaz identifikacije klica - PIK (CLIP),
  • možnost različne preusmeritve klicev,
  • glasovna pošta,
  • zagotovljena hitrost 64 kb/s po kanalu,
  • za hitrejši dostop lahko združitve oba kanala in tako dosežete hitrost do 128 kb/s,
  • zaradi večje hitrosti in kakovosti prenosa podatkov je ISDN tudi stroškovno ugoden.
Kakšne so cene klicev z ISDN-telefonskega priključka?
Cene si lahko ogledate v ceniku.
Ali je za priključitev ISDN-ja potreben obstoječ telefonski priključek? Koliko bi stala priključitev ISDN-ja?
Za pridobitev priključka ISDN BA ni pogoj obstoječ telefonski priključek. V vsakem primeru morajo biti za priključitev priključka ISDN BA zagotovljene tehnične možnosti. Več o pridobitvi priključka ISDN BA lahko izveste na naši brezplačni telefonski številki 080 8000 ali Telekomovem centru.
Kakšna je cena priključitve ISDN-telefonskega priključka z novim naročniškim razmerjem in cena mesečne naročnine priključka ISDN?
Več informacij o cenah klicev z ISDN-priključkom.
Kakšna je aktualna ponudba paketov ISDN? Kakšne so cene paketov ISDN v primeru zamenjave PSTN v priključek ISDN BA in kakšne so cene v primeru izgradnje priključka ISDN BA?
Vse v zvezi z našo ponudbo paketov ISDN si lahko ogledate na naših spletnih straneh, kjer so navedene tudi cene v primeru zamenjave PSTN v priključek ISDN BA oz. cene v primeru izgradnje priključka ISDN BA. Priključitev ISDN paketa je možna le v primeru standardnega in komfortnega razreda priključka ISDN BA.
Ali je mogoča priključitev analognih terminalskih naprav na priključek ISDN?

Priključitev analognih terminalskih naprav na priključek ISDN je mogoča na več načinov:

  • uporabite lahko terminalsko napravo ISDN, ki omogoča tudi priključitev analognih naprav,
  • uporabite lahko modem, ki omogoča tudi priključitev analognih naprav in
  • odločite se za dodatno storitev "vključitev analognih terminalskih naprav".

V tem primeru se običajni omrežni zaključek NT zamenja z omrežnim zaključkom NT + 2ab, ki omogoča priključitev analognih naprav. Ta rešitev je zanesljivejša, ker zagotavlja delovanje analognega izhoda tudi ob izpadu električnega omrežja (230V). Primeri uporabe analognih terminalskih naprav so: POS-terminali, telefaks, alarmne naprave ipd. Čeprav je vključitev analognih naprav enostavna, vas želimo seznaniti s tem, da vam tako priključen analogni telefon ne zagotavlja popolne izrabe priključka ISDN, saj je njegova funkcionalnost omejena.

Ali je mogoče na standardni ISDN-priključek priklopiti dva ISDN-modema? Ali je mogoč hkraten prenos podatkov z obema modemoma?
Na priključek ISDN lahko priključite dva računalnika. To lahko storite ali z dvema modemoma ali z enim modemom, ki omogoča priključitev dveh računalnikov (eden serijski vhod, drugi USB-vhod). Dva računalnika lahko priključite tudi prek bridgea. Seveda v primeru, da delujeta oba računalnika istočasno, lahko vsak izkorišča samo en 64 kb/s kanal.
Kje in kako lahko zasledimo akcije paketov ISDN, ki jih pripravljate za potencialne kupce?
Običajno naše akcije podpremo tudi s promocijskimi aktivnostmi. Tako jih lahko zasledite v časopisih, revijah, na jumbo plakatih in v ostalih medijih obveščanja. Vse o akcijah pa si lahko preberete na spletni strani www.telekom.si.
Kakšne plačilne pogoje nudite pri nakupu paketov ISDN?

Kupcem paketov ISDN nudimo:

  • možnost enkratnega plačila na osnovi računa za telekomunikacijske storitve po izvedeni priključitvi,
  • možnost plačila na do 10 enakih zaporednih mesečnih obrokov brez obresti na osnovi računa za telekomunikacijske storitve po izvedeni priključitvi. Možnost plačila na obroke velja le za fizične osebe.
Kako dolgo moram čakati na vključitev izbranega paketa (da ISDN pripeljejo na dom in ga vgradijo)? Koliko je treba doplačati za zgraditev notranje inštalacije (telefonskih kablov, priklop ...), če imamo telefon nekaj več kot sedem let in je priklopljen na dve žili?
Ker imate omrežno priključno točko že v hiši, je mogoče, v primeru, da so izpolnjene tehnične možnosti, priključitev paketa ISDN izvesti v pogodbenem roku, ki je predvidoma 10 dni. Izvedbo notranje inštalacije dodatno zaračunamo v skladu z veljavnim cenikom.
Ali lahko telefonska številka ostane ista, ko mi navaden telefonski priključek zamenjate z ISDN? Ali morate zamenjati kabel do telefona? Je namreč vgrajen v steno in bi ga bi bilo težko zamenjati.
Pri zamenjavi analognega telefonskega priključka s priključkom ISDN lahko ohranite obstoječo številko. Seveda se bo ta bistveno razlikovala od druge številke (in tretje – MSN, ki jo dobite s priključkom ISDN). Pri zamenjavi priključka se na omrežni zaključek NT lahko namesti na mesto, kjer je bil obstoječi telefonski aparat in niso potrebna "razkopavanja". Zagotoviti je treba le priključek na električno omrežje 230V za priključitev NT-naprave. Dodatna dela so potrebna, če želite imeti v stanovanju več vtičnic za priključitev ISDN-telefonov. Ta inštalacija mora biti nova, ker je povezava vtičnic z NT-jem štirižilna.
Kaj mora naročnik zagotoviti pred začetkom montaže in to ni obravnavano kot predmet pogodbe?

Naročnik mora pred začetkom montaže zagotoviti naslednje pogoje za priključitev osnovnega dostopa v omrežju ISDN:

  • ustrezen prostor za montažo oziroma namestitev NT-​​naprave in po potrebi pridobiti izjavo lastnika oziroma upravljavca prostora, kjer bo montirana NT-naprava,
  • interne instalacije za "U" in "So" vodilo, električni priključek in 230V,
  • omogočiti neoviran dostop do omrežne priključne točke in
  • če v/na zgradbi ni omrežne priključne točke, zagotoviti zgraditev omrežne priključne točke na objektu brez povračila kakršnekoli škode. Če naročnik v roku devetdesetih (90) dni od podpisa pogodbe ne zagotovi pogojev za vključitev priključka ISDN, se šteje, da je od pogodbe odstopil.
Ali je treba pri zamenjavi analogne z digitalno linijo zamenjati tudi kabel in vtičnico?
Pri analognem telefonskem priključku je hišna inštalacija do terminalske naprave izvedena dvožilno. Na to inštalacijo lahko priključimo tudi omrežni zaključek NT in na ta način zamenjava tega dela inštalacije (U-vodilo) ni potrebna. Na NT je mogoče direktno priključiti dve terminalski napravi ISDN. V primeru potrebe po aktiviranju več terminalskih naprav ISDN na enem priključku ISDN je treba v objektu naročnika izdelati notranjo inštalacijo od NT do posameznih vtičnic ISDN (So-vodilo). Na tako izdelano inštalacijo (So), ki lahko vsebuje do največ 12 vtičnic, je mogoče priključiti do 8 terminalskih naprav ISDN (telefon, telefax, ISDN-modem), od katerih lahko sočasno delujeta le dve.
Kakšna je razlika med razredi priključka E (enostavni), S (standardni) in K (komfortni)?
Razredi priključka ISDN BA se razlikujejo v številu dopolnilnih storitev, ki so vključene v posamezni razred, in v višini mesečne naročnine. V osnovnem dostopu ISDN (BA) naročnik razpolaga z eno (enostavni), dvema (standardni) ali tremi (komfortni) klicnimi številkami (MSN - večštevilska naročniška številka). Enostavni dostop nima dopolnilnih storitev. Priključnina za osnovni dostop ISDN (BA) je v vseh navedenih možnostih enaka.
Kakšno programsko in strojno opremo moram imeti, da bodo modem in terminalska oprema iz ISDN-paketov delovali brezhibno?

SW-/HW-oprema, ki omogoča delovanje:

  • vhod USB na PC mora delovati v skladu z evropskimi standardi in direktivami,
  • bazna enota Gigaset SX 205isdn - programska oprema: Windows 98, Windows Millenium, Windows 2000, Windows XP; strojna oprema: ki omogoča delovanje navedene programske opreme in prost USB-vhod,
  • modem Diva ISDN USB - programska oprema: Windows 98, Windows Millenium, Windows 2000, Windows XP; strojna oprema, ki omogoča delovanje navedene programske opreme in prost USB-vhod,
  • modem Diva ISDN 850/852 - programska oprema: Windows 98, Windows Millenium, Windows 2000, Windows XP, Windows NT in Windows 95 (ne podpirata USB-vhoda); strojna oprema, ki omogoča delovanje navedene programske opreme in prost vhod, Macintosh, Windows NT in Windows 95, ki jih podpira izbrana programska oprema.

Če pride do motenj v delovanju PC pri dostopu do interneta, mora naročnik na svoje stroške dopolniti računalniško opremo ali pa nadomestiti obstoječi modem z modemom s serijskim vhodom (zamenjava z doplačilom ali nakup).

Imam nekoliko starejši telefonski aparat ISDN. Kako priti do novejše terminalske opreme?
Oglejte si ISDN-telefonske aparate v ponudbi.
Račun za telefon se mi zdi previsok. Kaj naj storim?
Ugovor na račun (reklamacijo) lahko pisno vložite v 15 dneh. Če vložite ugovor, morate plačati nesporni del računa. Svetujemo vam, da pred vložitvijo ugovora zahtevate razčlenjen račun, ki zajema izpis vseh opravljenih klicev s časom vzpostavitve klica, številko klicanega, trajanjem in vrednostjo za posamezni klic brez DDV.
Izgubil​ sem račun, kako lahko dobim novega?
Obrnite se na brezplačno telefonsko številko 080 8000.
Ker nisem pravočasno poravnal računa in tudi ne opomina, me je Telekom izključil. Ali bo zaračunana ponovna vključitev?

Ponovni vklop se zaračunava skladno s cenikom, prav tako je treba poravnati zamudne obresti. Zato vam predlagamo, da se odločite za plačilo prek direktne obremenitve (več o tem najdete v sklopu Direktne obremenitve.

Na kakšen način lahko poravnam račun?
Račun lahko poravnate na vseh poslovnih bankah in na vseh poštah. Priporočamo, da za plačilo uporabite posebno položnico, ki je sestavni del računa. Če boste s plačilom zamudili, vam bomo poslali opomin, zaračunali stroške opominjanja in zamudne obresti. Če računa ne boste poravnali tudi v 75 dneh od izstavitve računa, lahko Telekom Slovenije prekine naročniško razmerje. Priporočamo vam, da se odločite za plačilo prek trajnega naloga, ki ga odprete pri svoji poslovni banki. S tem si boste olajšali plačevanje in se izognili dodatnim stroškom.
Na mojem računu je postavka Premijske storitve - Kategorija 4 (090). Kaj to pomeni?
Premijske storitve so storitve z dodano vrednostjo, ki so glede na vsebino in ceno razdeljene v osem kategorij. Med premijske storitve so uvrščeni tako avtomatski odzivniki kot tudi ostali razvedrilni pogovori ali informacije. Ob vzpostavitvi pogovora vam je vedno sporočena cena minute klica za posamezno vsebino.
Kaj je storitev brezplačnega telefona 080?
To so posebne telefonske številke, ki omogočajo, da se klic zaračuna klicanemu. Zato je klic za vas brezplačen in ni prikazan na računu.
Kaj je televoting?
Daljinsko glasovanje (televoting) se izvaja preko posebne vstopne številke, ki jo občasno oglašujejo časopisne, radijske in televizijske postaje oziroma ustanove, ki se ukvarjajo z javnomnenjskimi raziskavami, kadar želijo odziv gledalcev ali poslušalcev z njihovim neposrednim glasovanjem. Vsak klic se zaračuna kličočemu po določenem ceniku.
Kateri naročniki so objavljeni v Telefonskem imeniku?
Na Belih straneh Telefonskega imenika Slovenije so objavljeni vsi naročniki telekomunikacijskih storitev Telekoma Slovenije, ki ne nasprotujejo objavi. Na Rumenih straneh so objavljeni vsi naročniki Telekoma Slovenije, ki opravljajo določeno dejavnost in naročijo objavo podatkov.
Kako odpovem telefon?
Prenehanje naročniškega razmerja morate zahtevati pisno. Pred dokončnim prenehanjem naročniškega razmerja morate poravnati tudi vse obveznosti iz naročniškega razmerja.
Koliko stane izpis klicev za pretekli mesec? Ali je ta izpis mogoče prejeti tudi po elektronski pošti?

Razčlenjeni račun je podroben seznam opravljenih in zaračunanih storitev. Pridobite ga lahko v papirnati ali elektronski obliki in le na zahtevo naročnika. V skladu z zakonskimi določbami in Splošnimi pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Telekom Slovenije, d.d., vam prikazujemo prikriti razčlenjeni račun in pregled ter porabo klicev. Zadnje tri števke pri telefonskih številkah so prikrite oziroma nadomeščene z znakom x (npr.: 041 700 700041 700 700 se prikaže v obliki 38641700XXX). Neprikrit razčlenjeni račun lahko naročite posebej z obrazcem.

Več o razčlenjenemu računu.

 Posebne klicne številke

Ali so klici na vse številke 080​ brezplačni?

Da, klici na katerokoli številko 080 so brezplačni, saj stroške krije organizacija, ki je naročnik brezplačne številke 080, in sicer kot posebno ugodnost za svoje kupce ali uporabnike.

Kaj storiti, če se na drugi strani javi avtomatski govorni odzivnik?

Takoj po vzpostavitvi zveze zaslišite pozdravni nagovor in s tem potrditev, da ste vzpostavili stik z želeno organizacijo. Nato pazljivo poslušajte govorna navodila, ki vas bodo pripeljala do želenega cilja. Pogosto je avtomatski odzivnik samo usmerjevalnik, da hitreje pridete do želenih informacij, in vaš klic z izbiro ustrezne tipke usmeri na službo znotraj organizacije, ki vam bo lahko pomagala.

Zakaj sploh poklicati brezplačno številko 080, ki jo zasledite na določenem izdelku?

Podjetja, ki na tak ali drugačen način oglašujejo svojo brezplačno številko 080, so kupcu prijazna podjetja, saj želijo s kupcem vzpostaviti neposreden stik. To pomeni, da jih zanima mnenje kupcev oz. uporabnikov storitev. Prek tega spoznajo svojo ciljno skupino, njihove potrebe in želje, kaj je danes pravzaprav izhodišče za oblikovanje kakovostnih izdelkov in storitev. Hkrati lahko kupec prek te številke tudi reklamira izdelek ali storitev.

Iz katerih omrežij so omogočeni klici na brezplačne številke 080 Telekoma Slovenije?

Klici na brezplačne številke 080 so omogočeni iz vseh omrežij. Poleg klicateljev Telekoma Slovenije in uporabnikov IP-telefonije so klici omogočeni tudi klicateljem iz omrežij drugih operaterjev: Akton, Amis, In-life, IT TEL, Mega M, Softnet, T-2, Debitel, Simobil in Tušmobil.

Iz katerih omrežij so omogočeni klici na premijske številke 090?

Klici na premijske številke 090 so omogočeni tudi klicateljem iz omrežij drugih fiksnih operaterjev: T-2, Amisa, In.life, IT TEL, Mega M, Softneta, Simobila in Tušmobila.

B

Ste našli, kar ste iskali?

Hvala za vašo povratno informacijo!

DA NE

Zaupajte nam, kaj na spletnem mestu pogrešate.

ostalo 400 od 400 znakov

PREKLIČI POŠLJI
Sidebar
  • ODPRAVA NAPAK
  • POGOSTA VPRAŠANJA​


 Telekom Accordion WebPart

Prosimo, konfigurirajte nastavitve accordion.
Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Več informacij Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE