Odprava napak Telefonski aparat ne deluje. Najpogostejši vzroki so: Napaka v napajanju na bazni enoti brezžičnega telefona.Napaka pri prijavi brezžične slušalke na bazno enoto.Uporaba analognega telefona brez enote NT 2ab.Nepravilna uporaba ISDN-modema oziroma telefona, ki uporablja analogni izhod.Če delujejo vhodni klici, izhodni pa ne, je lahko vzrok neporavnan račun. Pokličite 080 8000 ali pišite na info@telekom.si.Za klice znotraj države in za klice v tujino uporabljate drugega operaterja (CAC-koda). Če delujejo samo izhodni klici, preverite aktivirane MSN-je. Vzrok je lahko tudi nepravilno vpisana področna koda. Ta mora biti vpisana brez začetne 0 (narobe: 01xxxxxxx, 02xxxxxxx ...; pravilno: 1xxxxxxx …). Nedelovanje dohodnih klicev je lahko tudi napaka pri preusmeritvi. Preusmeritev je treba preklicali in ponovno nastaviti na aparatu. Telefon ne zvoni zaradi izključenega zvonca na aparatu ali pa je narejena brezpogojna preusmeritev na drugo številko.Če ne delujejo določeni izhodni klici, je mogoča blokada le na določene številke (090, 041 …). ISDN-priključek deluje ob izpadu električne napetosti, vendar ga je treba predhodno sprogramirati. Nedelovanje faks naprave je lahko posledica nepravilnega priklopa na napravo NT 2ab ali telefon z analognim izhodom. Če je pravilno priklopljena, naprave izključite iz napetosti in ponovno priključite. Če druge ISDN-naprave delujejo nemoteno, se obrnite na servis za vašo faks napravo. Nedelovanje POS-terminala: priključen mora biti na napravo NT 2ab. Če je pravilno priključen, naprave izključite iz napetosti in ponovno priključite. Če z drugimi ISDN-napravami na isti liniji ni težav, se obrnite na ponudnika POS-storitev. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.