Page ContentZgrešeni klicStoritev Zgrešeni klic vam omogoča brezplačno obveščanje o neodgovorjenih klicih na izbran e-naslov ali mobilno številko.Storitev je za vse naročnike IP-telefonije brezplačna. Vključite jo lahko na portalu Moj Telekom: izberite svoje naročniško razmerje,v sklopu Telefonija > Dodatne storitve kliknite Nastavitve,v polje Zgrešeni klic SMS-obvestilo lahko vnesete telefonsko številko, v polje Zgrešeni klic e-poštno obvestilo pa e-naslov za brezplačno obveščanje.Če na portalu Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.Storitev Zgrešeni klic ni združljiva s preusmeritvijo klicev ob zasedeni liniji oz. neodgovorjenem klicu. Če želite aktivirati storitev Zgrešeni klic, morate prej na portalu Moj Telekom izključiti preusmeritev klicev.Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.