• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • E-oskrba
      • Varen splet
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO

      Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket SUPR

        Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • HIBRIDNI DOSTOP
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure in zapestnice
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Novo v ponudbi
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Hibridni dostop

        Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?

      Varen splet

      Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

      Več

      Kako vključim Varen splet?

      Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

      Vključite storitev Varen splet
      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • MODRI FON
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Omrežje 3G se poslavlja

      • Mobilne naprave

      • NEO Smartbox

      • BOX S

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

        Digitalni svetovalec Maks

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Spremembe pogojev
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • E-oskrba
    • Varen splet
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket SUPR

    Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • HIBRIDNI DOSTOP

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Novo v ponudbi
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Hibridni dostop

    Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Varen splet

Varen splet

Varen splet

Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

Več

Kako vključim Varen splet?

Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

Vključite storitev Varen splet
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • MODRI FON
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Digitalni svetovalec Maks
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

  • Omrežje 3G se poslavlja


Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • NEO Smartbox

  • BOX S

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Teme pomoči
  • Telefonija
  • IP-telefonija
  • Pogosta vprašanja
Stage
Page Content

Pogosta vprašanja

IP-telefonija


​
Ali obstaja telefonski imenik naročnikov storitev IP-telefonije Telekoma Slovenije?
Podatki o naročnikih telefonskih storitev so objavljeni v univerzalnem telefonskem imeniku Republike Slovenije. Objavljeni so uporabniki, ki ob aktivaciji storitve podajo ustrezno soglasje o objavi svojih podatkov. Za vas smo pripravili tudi lasten imenik uporabnikov telefonskih storitev, ki je dostopen tukaj.
Ali je IP-telefonija primerna tudi za velike uporabnike, na primer večje poslovne sisteme?

IP-telefonija je namenjena uporabi zasebnim in poslovnim uporabnikom po pogojih, ki so opisani v ponudbi storitev. Nabor storitve in funkcionalnosti ter komunikacijska oprema, ki sestavljajo ponudbo IP-telefonije, prvenstveno ne ustreza zahtevam velikih uporabnikov. Uporabnik lahko naroči največ dve telefonski številki, enako kot na primer pri standardnem osnovnem priključku ISDN.

Ali storitev omogoča uporabo faksa, POS-terminalov, analognih modemov in ostalih naprav za prenos podatkov?

Prenos podatkov prek telefonskega omrežja IP-telefonije je podprt, vendar z nekaterimi omejitvami. Omejitve veljajo za večino tovrstnih naprav, ki za delovanje uporabljajo javno telefonsko omrežje, kot so npr. faks naprave, domači varnostni sistemi, modemi, nadzorni sistemi ipd. Tovrstne naprave ob vklopu morda ne bodo delovale oz. ne bodo delovale pravilno. Uporaba terminalne opreme POS ni omogočena. Dostop do vstopnih točk ponudnikov dostopa do interneta prek IP-telefonskega omrežja prav tako ni omogočen.

Kje najdem navodila za uporabo IP-telefonije?
Navodila za uporabo IP-telefonije si lahko ogledate tukaj.
Kaj je telefonska storitev IP-telefonija?
Gre za sodobne komunikacijske storitve, kjer se za prenos govora uporablja širokopasovno omrežje. Uporaba poteka enako kot pri fiksni telefoniji PSTN in ISDN. IP-telefonija omogoča enostavno opravljanje telefonskih pogovorov v telefonska omrežja po Sloveniji in svetu po izjemno privlačnih cenah in brez naročnine. Na voljo so vam vse možnosti in prednosti fiksnega telefonskega priključka, vključno z lastno telefonsko številko, s katere lahko kličete oziroma vas pokličejo s telefonskih priključkov po Sloveniji ali svetu.
Kako naročim storitev telefonije?

Novi naročniki storitev:

  • po telefonu 080 8000,
  • Telekomovih centrih in
  • pri pooblaščenih prodajalcih.
Kako začnem uporabljati telefonske storitve?
Ko imate storitev naročeno, telefonski aparat vključite v modem (vhod TEL 1 ali TEL 2) oziroma zunanji telefonski vmesnik. Oglejte si navodila za priklop.
Lahko uporabljam storitev z vsakim telefonskim aparatom?

Uporabite lahko analogne telefonske aparate s tonskim izbiranjem ali IP-telefonske aparate. Priklop ISDN-telefonskih aparatov ni možen brez pretvornika. Število aparatov, ki jih lahko uporabite, je odvisno od vrste modema.

Kako poteka klicanje?
Kličete enostavno prek običajnega analognega ali IP-telefonskega aparata. Uporaba IP-telefonije se ne razlikuje od telefoniranja, ki ga že poznate. Pogovarjate se, kot ste vajeni, z uporabo obstoječega telefonskega aparata, le podatki potujejo po drugi poti. Za uporabo ne potrebujete dodatne opreme, kot je računalnik ali slušalke.
Kakšni so stroški?

Oglejte si cenik.

Kje lahko spremljam stroške?
Stroške uporabe telefonskih storitev lahko brezplačno spremljate na portalu Moj Telekom, 24 ur na dan, vse dni v letu. Po prijavi izberite Širokopasovno razmerje > Telefonija > Pregled klicev. Če vas zanima cena posameznega klica, preverite Cenik.
Katere možnosti imam pri klicanju?

Telekom Slovenije uporabnikom v sklopu telefonskih storitev zagotavlja naslednje dodatne storitve:

  • preusmeritev ob zasedenem klicu (CFB),
  • preusmeritev ob neodgovorjenem klicu (CFNR),
  • brezpogojna preusmeritev (CFU),
  • prikaz identifikacije kličočega (CLIP),
  • omejevanje identifikacije kličočega (CLIR),
  • prikaz podatkov o uporabnikih (CNIP),
  • omejevanje odhodnih klicev,
  • čakajoči klic (Hold/Retrieve),
  • omejevanje dohodnih klicev.
Kako deluje storitev IP-telefonija?
Vaš komunikacijski prehod uporablja protokol SIP za komunikacijo s telefonskim prehodom, ki skrbi za pravilno usmerjanje klicev in zagotavlja podporo za vse dodatne storitve. Komunikacijski prehodi, telefonski aparati in vsi ostali sestavni deli telefonskega sistema so v ločenem omrežju IP, kar uporabnikom zagotavlja kakovostno in varno uporabo storitev. Za potrebe posredovanja med klasičnimi in IP-omrežji je v sistemu postavljen tudi prehod TDM, ki zagotavlja popolno povezljivost omrežja z nacionalnimi ter mednarodnimi omrežji.
Ali je fiksni internet pogoj za uporabo telefonskih storitev?

Da, razen v primeru, da imate možnost priklopa na optično omrežje.

V katera omrežja lahko kličem?
Storitev omogoča klice v naslednja omrežja:

  • v omrežje Telekoma Slovenije,
  • v omrežja nacionalnih mobilnih operaterjev,
  • v omrežja nacionalnih fiksnih operaterjev,
  • v omrežja tujih operaterjev,
  • na številke nujnih služb 112 in 113.
Stanje na dan 1. 3. 2006, za aktualni seznam kliknite tu.
Kdo me lahko pokliče?

Storitev omogoča dohodne klice iz omrežij:

  • iz omrežja Telekoma Slovenije,
  • iz omrežja nacionalnih mobilnih operaterjev,
  • iz omrežja nacionalnih fiksnih operaterjev,
  • iz omrežja tujih operaterjev.
Kako dobim svojo telefonsko številko?
Če imate naročeno IP-telefonijo, nimate pa aktivirane telefonske številke, to naredite na portalu Moj Telekom, pod zavihkom Telefonija. V primeru, da IP-telefonije nimate naročene,​ se obrnite na brezplačno telefonsko številko 080 8000.
Ali lahko izberem telefonsko številko po želji?

Da. Če želite številko, drugačno od tiste, ki smo vam jo naključno dodelili, lahko izberete svojo številko. V primeru, da jo želite spremeniti pozneje, pošljite dopis na Telekom Slovenije, d.d., Oddelek za naročniške storitve, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana ali po faksu na 01 500 65 93. Storitev se obračuna po ceniku storitev Telekoma Slovenije.

Ali lahko dobim dodatno telefonsko številko?
Da. IP-telefonija omogoča uporabo dveh telefonskih številk. Dodatno številko lahko vključite na portalu Moj Telekom, uporaba dodatne številke se obračuna po ceniku fiksnih storitev. Ob aktivaciji prve telefonske številke bo Telekom Slovenije za 30 dni rezerviral naslednjo zaporedno številko za primer, če boste želeli uporabljati dodatno številko.
Ali se uporaba dodatne telefonske številke loči od uporabe osnovne številke?

Razlik v uporabi dodatne številke ni, vsaka številka deluje neodvisno in ponuja vse možnosti storitev IP-telefonije. Večina modemov omogoča priklop dveh analognih telefonskih aparatov. Če aktivirate dve številki, je posamezna telefonska številka vezana na posamezna telefonska vrata. V prvo vtičnico vključite osnovni (nosilni) aparat, na katerega bo dodeljena osnovna številka. Druga številka bo aktivirana na drugem aparatu, ki se vključi v drugo vtičnico.

Kaj prinaša IP-telefonija Telekoma Slovenije?

IP-telefonija je splošna oznaka za različne sisteme telefonskih storitev, ki, kot je razvidno iz imena, za prenos telefonskih pogovorov uporablja protokol IP. Operaterji tovrstne storitve pogosto oglašujejo tudi pod nazivom internetna telefonija, voice over IP (VoIP) ipd. V uporabi je več različnih načinov opravljanje pogovorov prek interneta, na kratko nekaj o najbolj priljubljenih.

Med bolj razširjenimi je klicanje s predizbiro, kjer mora naročnik pred klicem zavrteti posebno kodo, s čimer se telefonski klic preusmeri v sistem operaterja, ki ga nato prek internetnega omrežja preusmeri do končnega naročnika. Opisani način ponuja nižje stroške pogovorov, vendar prinaša tudi pomanjkljivosti. Uporabniki plačujejo mesečno naročnino za fiksni telefonski priključek, običajno so možni klici zgolj v mednarodno omrežje, uporaba pa ni najbolj enostavna oziroma priročna, saj je treba pred vsakim klicem vtipkati ustrezno kodo.

Naslednjo možnost predstavlja uporaba osebnega računalnika in posebne programske opreme, kar omogoča praktično brezplačno opravljanje klicev med uporabniki omrežja. Med najbolj znane rešitve sodijo različni namenski program, npr. Microsoft MSN in Skype. Prednosti so brezplačni pogovori, slabše pa se rešitev obnese, ko si ogledate zahteve za uporabo. Potrebujete osebni računalnik (ki mora biti stalno vključen), zvočno kartico, mikrofon in slušalke ter dostop do interneta. Nujno je tudi vsaj osnovno poznavanje računalništva in programa, ki ga uporabljate. Vse našteto seveda velja tudi za vašega sogovornika. Težava je tudi v tem, da večina tovrstnih rešitev ne ponuja možnosti klicanja v/iz drugih omrežij, oziroma se v primeru, da ta možnost obstaja, rešitev izkaže za izredno nepraktično.

Telefoniranje z uporabo posebnih VoIP-telefonskih aparatov, ki nadomestijo običajen fiksni telefon, je naslednja možnost. Telefon VoIP je po videzu in funkcionalnostih zelo podoben običajnemu telefonu, razlika je v tem, da telefon VoIP namesto v telefonsko vtičnico priključite prek vmesnika ethernet v domače lokalno omrežje. Prednosti: za uporabo ne potrebujete osebnega računalnika in programske opreme, uporaba je podobna kot pri klasičnem telefonskem aparatu, cene pa navadno ugodnejše v primerjavi s klasično telefonijo. Rešitev žal prinaša tudi slabosti, potrebna je draga investicija v opremo (VoIP telefon), seveda potrebujete dostop do interneta. Večjo težavo predstavlja majhna izbira operaterjev storitev (v Sloveniji tovrstnih operaterjev ni), uporabniki pa se lahko srečujejo tudi s problemi glede kakovosti storitev (klici na številke nujne pomoči niso možni itd). Storitev IP-telefonije Telekoma Slovenije združuje prednosti naštetih rešitev in predstavlja korak naprej od opisanih storitev tako glede varnosti, zanesljivosti, kot tudi kakovosti storitev. Storitev omogoča zasebnim in poslovnim uporabnikom enostavno opravljanje telefonskih pogovorov v omrežja v Sloveniji in po svetu po privlačnih cenah. Na voljo so vam vse možnosti in prednosti, ki jih prinaša fiksni telefonski priključek, naročniki prejmete lastno telefonsko številko, s katere lahko kličete ali vas kličejo s telefonskih priključkov v Sloveniji in po svetu. Za uporabo ne potrebujete osebnega računalnika ali programske opreme, v primeru dostopa prek razvezane zanke ne potrebujete niti telefonskega priključka Telekoma Slovenije. Poleg tega klicanje poteka enako kot pri klasičnem telefonskem priključku, uporabljate pa lahko obstoječe analogne telefonske aparate. Klici znotraj omrežja so brezplačni, v ostala omrežja lahko kličete po privlačnih cenah.

Kje in kako naročim izpis klicev in koliko to stane?

Izpisek klicev lahko preverite v Mojem Telekomu. Izberite širokopasovno razmerje in v sklopu Telefonija kliknite Preglej porabo.
Tiskana oblika izpiska je možna samo kot naročilo Razčlenjenega računa, ki stane 2,20 €. Naročilo je možno osebno v Telekomovem centru, pisno, po faksu ali po e-pošti na predpisanem obrazcu.

​Kateri podatki se posredujejo ob klicu na intervencijske številke 112, 113 in 116000?

​Ob klicu na intervencijsko številko 112 se organu, ki obravnava komunikacijo, posreduje podatek o številki in lokaciji kličočega.

Ob klicu na intervencijsko številko 113 se organu, ki obravnava komunikacijo, poleg podatka o številki in lokaciji kličočega, posreduje tudi podatek o imenu in priimku oziroma firmi uporabnika kličoče številke.

Ob klicu na intervencijske številke so organi, ki obravnavajo komunikacije v sili, poleg podatka o številki in lokaciji kličočega, upravičeni tudi do drugih podatkov, skladno s predpisi, ki urejajo delovno področje organa.


Posebne klicne številke


​

Ali so klici na vse številke 080​ brezplačni?

Da, klici na katerokoli številko 080 so brezplačni, saj stroške krije organizacija, ki je naročnik brezplačne številke 080, in sicer kot posebno ugodnost za svoje kupce ali uporabnike.

Kaj storiti, če se na drugi strani javi avtomatski govorni odzivnik?

Takoj po vzpostavitvi zveze zaslišite pozdravni nagovor in s tem potrditev, da ste vzpostavili stik z želeno organizacijo. Nato pazljivo poslušajte govorna navodila, ki vas bodo pripeljala do želenega cilja. Pogosto je avtomatski odzivnik samo usmerjevalnik, da hitreje pridete do želenih informacij, in vaš klic z izbiro ustrezne tipke usmeri na službo znotraj organizacije, ki vam bo lahko pomagala.

Zakaj sploh poklicati brezplačno številko 080, ki jo zasledite na določenem izdelku?

Podjetja, ki na tak ali drugačen način oglašujejo svojo brezplačno številko 080, so kupcu prijazna podjetja, saj želijo s kupcem vzpostaviti neposreden stik. To pomeni, da jih zanima mnenje kupcev oz. uporabnikov storitev. Prek tega spoznajo svojo ciljno skupino, njihove potrebe in želje, kaj je danes pravzaprav izhodišče za oblikovanje kakovostnih izdelkov in storitev. Hkrati lahko kupec prek te številke tudi reklamira izdelek ali storitev.

Iz katerih omrežij so omogočeni klici na brezplačne številke 080 Telekoma Slovenije?

Klici na brezplačne številke 080 so omogočeni iz vseh omrežij. Poleg klicateljev Telekoma Slovenije in uporabnikov IP-telefonije so klici omogočeni tudi klicateljem iz omrežij drugih operaterjev: Akton, Amis, In-life, IT TEL, Mega M, Softnet, T-2, Debitel, Simobil in Tušmobil.

Iz katerih omrežij so omogočeni klici na premijske številke 090?

Klici na premijske številke 090 so omogočeni tudi klicateljem iz omrežij drugih fiksnih operaterjev: T-2, Amisa, In.life, IT TEL, Mega M, Softneta, Simobila in Tušmobila.


B

Ste našli, kar ste iskali?

Hvala za vašo povratno informacijo!

DA NE

Zaupajte nam, kaj na spletnem mestu pogrešate.

ostalo 400 od 400 znakov

PREKLIČI POŠLJI
Sidebar
​​​
  • PRIKLOP
  • UPORABA
  • NASVETI
  • ODPRAVA NAPAK
  • POGOSTA VPRAŠANJA


Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Več informacij Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE