Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
IP-telefonija je namenjena uporabi zasebnim in poslovnim uporabnikom po pogojih, ki so opisani v ponudbi storitev. Nabor storitve in funkcionalnosti ter komunikacijska oprema, ki sestavljajo ponudbo IP-telefonije, prvenstveno ne ustreza zahtevam velikih uporabnikov. Uporabnik lahko naroči največ dve telefonski številki, enako kot na primer pri standardnem osnovnem priključku ISDN.
Prenos podatkov prek telefonskega omrežja IP-telefonije je podprt, vendar z nekaterimi omejitvami. Omejitve veljajo za večino tovrstnih naprav, ki za delovanje uporabljajo javno telefonsko omrežje, kot so npr. faks naprave, domači varnostni sistemi, modemi, nadzorni sistemi ipd. Tovrstne naprave ob vklopu morda ne bodo delovale oz. ne bodo delovale pravilno. Uporaba terminalne opreme POS ni omogočena. Dostop do vstopnih točk ponudnikov dostopa do interneta prek IP-telefonskega omrežja prav tako ni omogočen.
Novi naročniki storitev:
Uporabite lahko analogne telefonske aparate s tonskim izbiranjem ali IP-telefonske aparate. Priklop ISDN-telefonskih aparatov ni možen brez pretvornika. Število aparatov, ki jih lahko uporabite, je odvisno od vrste modema.
Oglejte si cenik.
Telekom Slovenije uporabnikom v sklopu telefonskih storitev zagotavlja naslednje dodatne storitve:
Da, razen v primeru, da imate možnost priklopa na optično omrežje.
Storitev omogoča dohodne klice iz omrežij:
Da. Če želite številko, drugačno od tiste, ki smo vam jo naključno dodelili, lahko izberete svojo številko. V primeru, da jo želite spremeniti pozneje, pošljite dopis na Telekom Slovenije, d.d., Oddelek za naročniške storitve, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana ali po faksu na 01 500 65 93. Storitev se obračuna po ceniku storitev Telekoma Slovenije.
Razlik v uporabi dodatne številke ni, vsaka številka deluje neodvisno in ponuja vse možnosti storitev IP-telefonije. Večina modemov omogoča priklop dveh analognih telefonskih aparatov. Če aktivirate dve številki, je posamezna telefonska številka vezana na posamezna telefonska vrata. V prvo vtičnico vključite osnovni (nosilni) aparat, na katerega bo dodeljena osnovna številka. Druga številka bo aktivirana na drugem aparatu, ki se vključi v drugo vtičnico.
IP-telefonija je splošna oznaka za različne sisteme telefonskih storitev, ki, kot je razvidno iz imena, za prenos telefonskih pogovorov uporablja protokol IP. Operaterji tovrstne storitve pogosto oglašujejo tudi pod nazivom internetna telefonija, voice over IP (VoIP) ipd. V uporabi je več različnih načinov opravljanje pogovorov prek interneta, na kratko nekaj o najbolj priljubljenih.
Med bolj razširjenimi je klicanje s predizbiro, kjer mora naročnik pred klicem zavrteti posebno kodo, s čimer se telefonski klic preusmeri v sistem operaterja, ki ga nato prek internetnega omrežja preusmeri do končnega naročnika. Opisani način ponuja nižje stroške pogovorov, vendar prinaša tudi pomanjkljivosti. Uporabniki plačujejo mesečno naročnino za fiksni telefonski priključek, običajno so možni klici zgolj v mednarodno omrežje, uporaba pa ni najbolj enostavna oziroma priročna, saj je treba pred vsakim klicem vtipkati ustrezno kodo.
Naslednjo možnost predstavlja uporaba osebnega računalnika in posebne programske opreme, kar omogoča praktično brezplačno opravljanje klicev med uporabniki omrežja. Med najbolj znane rešitve sodijo različni namenski program, npr. Microsoft MSN in Skype. Prednosti so brezplačni pogovori, slabše pa se rešitev obnese, ko si ogledate zahteve za uporabo. Potrebujete osebni računalnik (ki mora biti stalno vključen), zvočno kartico, mikrofon in slušalke ter dostop do interneta. Nujno je tudi vsaj osnovno poznavanje računalništva in programa, ki ga uporabljate. Vse našteto seveda velja tudi za vašega sogovornika. Težava je tudi v tem, da večina tovrstnih rešitev ne ponuja možnosti klicanja v/iz drugih omrežij, oziroma se v primeru, da ta možnost obstaja, rešitev izkaže za izredno nepraktično.
Telefoniranje z uporabo posebnih VoIP-telefonskih aparatov, ki nadomestijo običajen fiksni telefon, je naslednja možnost. Telefon VoIP je po videzu in funkcionalnostih zelo podoben običajnemu telefonu, razlika je v tem, da telefon VoIP namesto v telefonsko vtičnico priključite prek vmesnika ethernet v domače lokalno omrežje. Prednosti: za uporabo ne potrebujete osebnega računalnika in programske opreme, uporaba je podobna kot pri klasičnem telefonskem aparatu, cene pa navadno ugodnejše v primerjavi s klasično telefonijo. Rešitev žal prinaša tudi slabosti, potrebna je draga investicija v opremo (VoIP telefon), seveda potrebujete dostop do interneta. Večjo težavo predstavlja majhna izbira operaterjev storitev (v Sloveniji tovrstnih operaterjev ni), uporabniki pa se lahko srečujejo tudi s problemi glede kakovosti storitev (klici na številke nujne pomoči niso možni itd). Storitev IP-telefonije Telekoma Slovenije združuje prednosti naštetih rešitev in predstavlja korak naprej od opisanih storitev tako glede varnosti, zanesljivosti, kot tudi kakovosti storitev. Storitev omogoča zasebnim in poslovnim uporabnikom enostavno opravljanje telefonskih pogovorov v omrežja v Sloveniji in po svetu po privlačnih cenah. Na voljo so vam vse možnosti in prednosti, ki jih prinaša fiksni telefonski priključek, naročniki prejmete lastno telefonsko številko, s katere lahko kličete ali vas kličejo s telefonskih priključkov v Sloveniji in po svetu. Za uporabo ne potrebujete osebnega računalnika ali programske opreme, v primeru dostopa prek razvezane zanke ne potrebujete niti telefonskega priključka Telekoma Slovenije. Poleg tega klicanje poteka enako kot pri klasičnem telefonskem priključku, uporabljate pa lahko obstoječe analogne telefonske aparate. Klici znotraj omrežja so brezplačni, v ostala omrežja lahko kličete po privlačnih cenah.
Izpisek klicev lahko preverite v Mojem Telekomu. Izberite širokopasovno razmerje in v sklopu Telefonija kliknite Preglej porabo. Tiskana oblika izpiska je možna samo kot naročilo Razčlenjenega računa, ki stane 2,20 €. Naročilo je možno osebno v Telekomovem centru, pisno, po faksu ali po e-pošti na predpisanem obrazcu.
Kateri podatki se posredujejo ob klicu na intervencijske številke 112, 113 in 116000?
Ob klicu na intervencijsko številko 112 se organu, ki obravnava komunikacijo, posreduje podatek o številki in lokaciji kličočega.
Ob klicu na intervencijsko številko 113 se organu, ki obravnava komunikacijo, poleg podatka o številki in lokaciji kličočega, posreduje tudi podatek o imenu in priimku oziroma firmi uporabnika kličoče številke.
Ob klicu na intervencijske številke so organi, ki obravnavajo komunikacije v sili, poleg podatka o številki in lokaciji kličočega, upravičeni tudi do drugih podatkov, skladno s predpisi, ki urejajo delovno področje organa.
Ali so klici na vse številke 080 brezplačni?
Da, klici na katerokoli številko 080 so brezplačni, saj stroške krije organizacija, ki je naročnik brezplačne številke 080, in sicer kot posebno ugodnost za svoje kupce ali uporabnike.
Kaj storiti, če se na drugi strani javi avtomatski govorni odzivnik?
Takoj po vzpostavitvi zveze zaslišite pozdravni nagovor in s tem potrditev, da ste vzpostavili stik z želeno organizacijo. Nato pazljivo poslušajte govorna navodila, ki vas bodo pripeljala do želenega cilja. Pogosto je avtomatski odzivnik samo usmerjevalnik, da hitreje pridete do želenih informacij, in vaš klic z izbiro ustrezne tipke usmeri na službo znotraj organizacije, ki vam bo lahko pomagala.
Zakaj sploh poklicati brezplačno številko 080, ki jo zasledite na določenem izdelku?
Podjetja, ki na tak ali drugačen način oglašujejo svojo brezplačno številko 080, so kupcu prijazna podjetja, saj želijo s kupcem vzpostaviti neposreden stik. To pomeni, da jih zanima mnenje kupcev oz. uporabnikov storitev. Prek tega spoznajo svojo ciljno skupino, njihove potrebe in želje, kaj je danes pravzaprav izhodišče za oblikovanje kakovostnih izdelkov in storitev. Hkrati lahko kupec prek te številke tudi reklamira izdelek ali storitev.
Iz katerih omrežij so omogočeni klici na brezplačne številke 080 Telekoma Slovenije?
Klici na brezplačne številke 080 so omogočeni iz vseh omrežij. Poleg klicateljev Telekoma Slovenije in uporabnikov IP-telefonije so klici omogočeni tudi klicateljem iz omrežij drugih operaterjev: Akton, Amis, In-life, IT TEL, Mega M, Softnet, T-2, Debitel, Simobil in Tušmobil.
Iz katerih omrežij so omogočeni klici na premijske številke 090?
Klici na premijske številke 090 so omogočeni tudi klicateljem iz omrežij drugih fiksnih operaterjev: T-2, Amisa, In.life, IT TEL, Mega M, Softneta, Simobila in Tušmobila.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*