Odprava napak Če vam telefon ne deluje, poskusite zamenjati telefonski aparat in priključno vrvico, saj je največkrat težava na tem mestu. Težave izhodnih klicev so lahko povezane z okvaro tipkovnice aparata. Delovanje preverite z drugim aparatom. V primeru, da dohodni klici delujejo, je lahko težava povezana z izključitvijo zaradi izostanka mesečnih plačil. V tem primeru pokličite brezplačno številko 080 8000 ali pišite na info@telekom.si. Prekinjanje pogovora lahko povzroči dotrajana telefonska vrvica. Poskusite z zamenjavo telefonske vrvice. Motnje, šumi in prekinitve med telefonskim pogovorom so lahko posledica dotrajanega aparata ali dotrajane notranje PSTN-inštalacije. Delovanje preverite z drugim telefonskim aparatom. Če kličoči ne sliši klicanega in obratno, je lahko težava v telefonski slušalki enega ali drugega. Delovanje preverite z drugim telefonskim aparatom. Razlog za nedelovanje prenose slušalke je lahko slab spoj z električno energijo. Delovanje preverite z drugim telefonskim aparatom. Če imate težave z delovanjem POS-terminala, delovanje linije preverite z telefonskim aparatom. Če telefonska linija deluje, se obrnite na ponudnika storitve POS ali serviserja. Če imate težave z delovanjem faks naprave, delovanje linije preverite s telefonskim aparatom. Če telefonska linija deluje, se obrnite na serviserja faks naprave. Telefonska številka kličočega se ne izpiše na aparatu, ker aparat tega ne omogoča ali pa niste naročeni na storitev PIK. Storitev naročite na brezplačni številki 080 8000 ali pišite na info@telekom.si. Klici v drugo omrežno skupino ali v tujino ne delujejo, vzroki za to so lahko: okvara telefonske številčnice, aparata ali vključena zapora za odhodne klice v druga omrežja. Informacije glede zapor klicev lahko dobite na brezplačni številki 080 8000 ali na info@telekom.si. Za izbiro številk ob klicu na 080 8000 in 080 1000 potrebujete telefonski aparat s tonskim izbiranjem. Priključek klasične telefonije deluje tudi ob izpadu električne energije, vendar le v primeru, ko telefonski aparat ne potrebuje lastnega električnega napajanja. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.