Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
Preusmeritev klica se izključuje s storitvijo Zgrešeni klic. Če želite vključiti preusmeritev klicev, najprej izključite storitev Zgrešeni klic, če je vključena. Storitev Zgrešeni klic se izključuje s storitvijo Preusmeritev klica. Če želite vključiti storitev Zgrešeni klic, najprej izključite preusmeritev klicev, če je vključena.Brezpogojna preusmeritev klica se izključuje s preusmeritijo ob zasedeni liniji in preusmeritvijo v primeru neodgovorjenega klica. Če želite vključiti brezpogojno preusmeritev klica, izključite preusmeritev ob zasedeni liniji in preusmeritev v primeru neodgovorjenega klica, če sta vključeni.Preusmeritev ob zasedeni liniji in preusmeritev v primeru neodgovorjenega klica se izključujeta z brezpogojno preusmeritvijo klica. Če želite vključiti preusmeritev ob zasedeni liniji ali preusmeritev v primeru neodgovorjenega klica, izključite brezpogojno preusmeritev klica, če je vključena. Preusmeritev je možno vključiti le na slovenske telefonske številke.
Preusmeritev klica je storitev, s katero si lahko klice na vašo številko preusmerite na katerokoli stacionarno ali mobilno številko ali na storitev glasovna pošta. Preusmeritev za IP-telefonijo lahko aktivirate v Mojem Telekomu (IP-telefonija) in prek voip.telekom.si za poslovne pakete. Preusmeritve na IP-telefoniji, poslovni IP-telefoniji in fiksni telefoniji (PSTN/ISDN) lahko vključite ali izključite tudi z ukaznimi nizi:
Omogoča preusmeritev vseh klicev na drugo izbrano telefonsko številko, glasovno pošto ali prenosni telefon. Tudi ko ste zunaj ali se pogovarjate po telefonu, ste s pomočjo storitve Brezpogojna preusmeritev takoj dosegljivi na drugi telefonski številki, kamor se preusmerijo vsi vaši klici.
Aktivacija Dvignite slušalko in vtipkajte *21*Vtipkajte telefonsko številko, na katero želite preusmeriti klice, in pritisnite #Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
DeaktivacijaDvignite slušalko in vtipkajte #21# Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev izključena (deaktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Omogoča preusmeritev vseh klicev na drugo izbrano telefonsko številko, glasovno pošto ali prenosni telefon.
Aktivacija Dvignite slušalko in vtipkajte *61* Vtipkajte telefonsko številko, na katero želite preusmeriti klice, in pritisnite #Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
DeaktivacijaDvignite slušalko in vtipkajte #61# Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev izključena (deaktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Preverjanje vpisa Da bi se prepričali, ali je storitev aktivirana (vključena), dvignite slušalko in pritisnite *#61#Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev klica po določenem številu pozivov vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje. Če zaslišite tonski signal, preusmeritev ni vključena.
Aktivacija Dvignite slušalko in vtipkajte *67* Vtipkajte telefonsko številko, na katero želite preusmeriti klice, in pritisnite # Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
DeaktivacijaDvignite slušalko in vtipkajte #67# Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev izključena (deaktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Preverjanje vpisa Da bi se prepričali, ali je storitev aktivirana (vključena), dvignite slušalko in pritisnite *#67#Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Na vaši telefonski številki lahko omejite nekatere odhodne klice. Omejitve za IP-telefonijo aktivirate v Mojem Telekomu (IP-telefonija) in prek voip.telekom.si za poslovne pakete. Na fiksni telefoniji je omejitev možno vključiti na podlagi izpolnjene Vloge za izvedbo omejitev odhodnih klicev, ki jo najdete na povezavi https://ts.si/vloga-omejitev.
Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*