Pri povsem novem fiksnem priključku najprej vzpostavite priključno točko, ki jo lahko zagotovimo z vključitvijo univerzalne storitve (klasičnega telefonskega priključka).
Vzpostavitev novega naročniškega razmerja se obračuna po veljavnem
ceniku. Šele po vzpostavitvi priključne točke je mogoče preverjanje tehničnih možnosti za vključitev fiksnih storitev.
V primeru, da tehnična vzpostavitev fiksne storitve po vzpostavitvi priključne točke ni mogoča, imate pravico odstopiti od naročniškega razmerja v roku do 15 dni po vzpostavitvi priključne točke. Ne izstavimo vam računa in priključno točko izključimo. V primeru, da bi bil račun izstavljen, podate reklamacijski zahtevek in denar povrnemo.
Naročilo za vzpostavitev univerzalne storitve oddate na brezplačni številki 080 8000. Pri oddaji naročila pod opombe zapišete, da pogojujete vzpostavitev priključne točke z možnostjo vključitve fiksnih storitev.
Po vzpostavitvi priključne točke (klasičnega telefonskega priključka) lahko naročilo za nov fiksni priključek oddate na brezplačni številki 080 8000.