Priklop fiksnih storitev
Da vam olajšamo postopek menjave operaterja ali zgolj
spremembo tehnologije na obstoječem priključku, smo pripravili pregled poteka priklopa fiksnih storitev. V videu si oglejte primer priklopa fiksnih storitev v optično omrežje.
2.
Naročilo storitev in podpis pogodbe
Več
3.
Ogled lokacije in priključna točka ter interna inštalacija
Več
4.
Obisk tehnika Telekoma Slovenije
Več
1. Oddaja povpraševanja
Povpraševanje lahko oddate prek
spletnega obrazca, s klicem na
080 8000 ter v
Telekomovih centrih ali na
pooblaščenih prodajnih mestih. Ob oddaji povpraševanja izberete
termin, v katerem vas nato naš svetovalec pokliče na telefonsko številko, ki ste jo posredovali. Povpraševanje je informativne narave in ni zavezujoče.
Oglejte si video
ODDAJ POVPRAŠEVANJE
2. Naročilo storitev in podpis pogodbe
S svetovalcem se pogovorite o
različnih paketih, ki so vam na voljo, nato pa izberete tistega,
ki vam najbolj ustreza. Naše naročniške pakete lahko
preverite s klikom na spodnji gumb.
Oglejte si videoPREVERI PONUDBO Pri oblikovanju pogodbe
potrebujemo podatke o naročniku in podatke o naslovu priključka. Če živite v
bloku ali
večstanovanjski stavbi, je za
preverjanje razpoložljivosti optične povezave pomembna
številka stanovanja, zato vam svetujemo, da jo
pred postopkom pripravite.
Če
prehajate k nam od drugega operaterja, nam
posredujte račun za fiksne storitve dosedanjega operaterja, ki
ni starejši od 90 dni. Račun bomo uporabili
zgolj za izpolnitev dokumentacije, ki jo potrebujemo, da lahko izvedemo postopek medoperaterskega prehoda. To je pomembno predvsem, če:
- je
tehnologija na priključku enaka (pri trenutnem operaterju gostujete na optiki ali bakru Telekoma Slovenije),
- želite
prenesti obstoječo številko fiksnega telefona.
V primeru medoperaterskega prehoda vam priključka pri dosedanjem operaterju ni treba prekinjati, saj je
hkrati s prenosom urejena tudi prekinitev naročniškega razmerja. Ne glede na to, ali gre za medoperaterski prehod ali ne, se o podrobnostih prehoda
posvetujte z našim svetovalcem. Pri dosedanjem operaterju pa preverite,
kakšne so vaše obveznosti ob prekinitvi naročniškega razmerja. Če želite ob prenosu naročniškega razmerja
zamenjati tudi naročnika (primer: pri dosedanjem operaterju je bil naročnik vaš partner, pri Telekomu Slovenije pa želite naročniško razmerje skleniti vi), mora dosedanji naročnik
podpisati obrazec, ki se kreira hkrati s pogodbo.
3. Ogled lokacije in priključna točka ter interna inštalacija
Hitrost vklopa storitve je
odvisna od tega, ali na vaši lokaciji že obstaja priključna točka (telefonska linija ali optična doza) ali jo je treba
še dograditi.
Oglejte si video
Če priključna točka Telekoma Slovenije obstaja
V primeru, da priključna točka Telekoma Slovenije že obstaja, se o terminu obiska dogovorite takoj ob podpisu pogodbe.
Če priključna točka Telekoma Slovenije ne obstaja
V primeru, da priključne točke Telekoma Slovenije še nimate, so potrebne različne dograditve omrežja. Na hitrost dograditve omrežja vplivajo različni dejavniki, kot so zahtevnejše gradnje, postopki pridobivanja soglasij in vremenske razmere.
Postopek dograditve poteka v naslednjih korakih:
- Obiskal vas bo tehnik oglednik, ki bo preveril traso omrežja in pripravil načrt omrežja ter vas seznanil s potekom gradnje.
- Sledi dogovor o terminu gradbenega posega dograditve omrežja. Dograditev izvaja skupina za izgradnjo omrežja, ki se z vami dogovori za ustrezen termin.
- Pooblaščeni izvajalec naredi izkop, položi cevi ter napelje kable od razdelilne omarice do priključne točke, kjer bo nameščen modem. Po posegu bo zemljišče vrnjeno v prvotno stanje.
- V videoposnetku, v katerem prikazujemo priklop fiksnih storitev v optično omrežje, pooblaščeni izvajalec priključno točko uredi v hiši. Pri drugih tehnologijah je priključna točka urejena na objektu, za interno inštalacijo pa poskrbite sami, pri večjih objektih pa za to poskrbi investitor oz. upravnik zgradbe.
Ko bo priključna točka urejena, boste prejeli SMS s predvidenim terminom obiska tehnika, ki bo uredil priklop storitev.
NE POZABITE: Interna inštalacija
Pomembno: Vklop fiksnih storitev Telekoma Slovenije bo uspešen, če boste
prej poskrbeli za ustrezno interno inštalacijo. Pred prihodom tehnika, ki bo vklopil storitev, preglejte, ali imate
pripravljeno interno inštalacijo z UTP-kabli, v bližini mesta,
kjer bo priključen modem, pa mora biti
električna vtičnica. Več o interni inštalaciji si oglejte v
animaciji ali
preberite tukaj.
Oglejte si video
4. Obisk tehnika Telekoma Slovenije
Na termin obiska tehnika vas bomo
spomnili prek SMS-a, in sicer
en dan in
eno uro prej. Če vam termin ne ustreza, prek SMS-a zavrnite dogovorjeni termin, nato pa
pokličite 080 8000 za rezervacijo novega termina. Na dogovorjeni dan tehnikovega obiska
bodite prisotni na lokaciji. Tehnik bo priklopil modem,
vzpostavil internet in WiFi-povezavo, priklopil TV-komunikator,
preveril delovanje vseh storitev in
predstavil osnovne funkcionalnosti storitev.
Oglejte si video
ODDAJ POVPRAŠEVANJE
Najpogostejša vprašanja
Če je na vaši lokaciji urejena povezava za analogni stacionarni telefon, potem je velika verjetnost, da priključno točko imate. Omrežna priključna točka je omarica na objektu z logotipom Telekoma Slovenije ali optična doza, ki je nameščena v notranjosti objekta.
Ker je omrežje živo in se nenehno nadgrajuje, pa tudi to ni nujno pokazatelj, da je priključna točka ustrezna oziroma pripravljena na priklop storitev. Natančne podatke o omrežju na vaši lokaciji vam bodo podali naši prodajni svetovalci.
V nekaterih primerih je (pri dograditvi ali izgradnji omrežja) potreben tudi gradbeni poseg. Primer: Treba je prekopati dvorišče, ki je tlakovano. V tem primeru izvajalec gradbenih del opravi poseg, položi inštalacijo, nato pa prekopano dvorišče zasuje in spet namesti tlakovce.
Telekom Slovenije gradi telekomunikacijsko omrežje do svojih uporabnikov brezplačno.
Posebnost pri izgradnji optičnega omrežja predstavljajo lokacije, na katerih se gradi Odprto širokopasovno omrežje (OŠO). Lastniki OŠO-omrežja so občine. Cene izgradnje OŠO-omrežja se razlikujejo glede na posamezno občino.
Za več podatkov o priklopu v optično omrežje pokličite 080 8000 ali nam pišite na
info@telekom.si.
- Tehnik Telekoma Slovenije pred vsakim obiskom pokliče po telefonu, pri tem pa:
- Preveri vašo prisotnost oziroma prisotnost naročnika storitve.
- Preveri, ali je njegov obisk varen (tj. ali je kdo od stanovalcev zbolel za novim koronavirusom, kaže bolezenske znake ali čaka na izvid testa).
- Se z vami dogovori glede preventivnih ukrepov v času obiska (točka 2).
- Ob obisku tehnika Telekoma Slovenije je treba upoštevati usmeritve NIJZ, in sicer:
- Pred obiskom tehnika pripravite prostor (umaknite pohištvo oz. predmete, če je treba) ter tako tehniku omogočite lažji in hitrejši dostop do mesta, kjer se bodo izvajala dela. Tako se bo tehnik pri vas zadržal manj časa.
- Tehnika naj sprejme zgolj ena oseba, drugi naj se med izvajanjem opravila umaknejo.
- S tehnikom se ne rokujte.
- V času obiska oba nosita masko.
- Pred in po obisku tehnika prezračite prostore.
- V času obiska tehnika ohranjajte varnostno razdaljo 1,5–2 metra.
- Poskrbite za higieno rok in kašlja (umivanje in razkuževanje rok, higiena kašlja …).
- Vklop nekaterih storitev na daljavo (v primeru, da že uporabljate fiksne storitve Telekoma Slovenije):
- Če želite ali če vstop v vaš dom ni dovolj varen, lahko tehnik v sodelovanju z vami modem (na tehnologijah xDSL, GPON in optiki), NEO Smartbox in/ali storitev Turbo WiFi vključi na daljavo.
- V primeru vklopa na daljavo se s tehnikom po telefonu dogovorita, da boste vklop izvedli sami s pomočjo videonavodil, ki vam jih bo tehnik poslal po SMS-u. Hkrati bo tehnik na voljo v mobilni pisarni (v avtu) v bližini vašega doma za dodatno pomoč prek telefonskega pogovora.