Pravice za dostop Registrirani uporabniki, ki so naročniki fiksnih in/ali mobilnih storitev, lahko dostop do svojih naročniških razmerij dodelijo tudi drugim registriranim uporabnikom portala.Za uporabnike, ki jim je pravice za dostop dodelil naročnik, sta na voljo dva nivoja dostopa: Popolni dostop – dostop s popolnim vpogledom v podatke in možnostjo popolnega upravljanja z razmerji naročnika. Omejeni dostop – dostop z omejenim vpogledom v podatke in možnostjo omejenega upravljanja z razmerji naročnika V Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila. Kliknite na razmerje za katerega želite urediti pravice za dostop. V sklopu Pravice za dostop kliknite DODAJ UPORABNIKA. Vnesite e-naslov registriranega uporabnika portala Moj Telekom in kliknite Naprej. Izberite nivo dostopa (Polni dostop ali Omejeni dostop) in kliknite Naprej > Domov. Na vpisan e-naslov smo uporabniku, ki mu želite dodati pravice za dostop, poslali sporočilo. Uporabnik s klikom na povezavo v sporočilu sprejme pravice. Svojo odločitev potrdite s klikom na Sprejmi > Domov. V seznam Moja razmerja se bo dodalo razmerje. Svojo odločitev potrdite s klikom na Sprejmi. Kliknite Domov. V seznam Moja razmerja se bo dodalo razmerje.Dostop in nivo dostopa lahko urejate v sklopu Uporabniške pravice s klikom na gumb UREDI. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.