Pridobi Telekom ID Na portal Moj Telekom se prijavite z e-naslovom in geslom za dostop do računa Moj Telekom. Če na portalu Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila. V sklopu Moj profil kliknite Pridobi Telekom ID ali kliknite na gumb PRIDOBI KODO TELEKOM ID. Vpišite šifro naročnika SPP, izberite način dostave (po pošti na stalni naslov/sedež podjetja, osebni prevzem v Telekomovem centru ali prevzem z digitalnim potrdilom na spletnem mestu) in kliknite Naprej. Šifra naročnika SPP je navedena na mesečnem računu Telekoma Slovenije, in sicer levo zgoraj. Za lažjo predstavo si oglejte sliko. Kodo Telekom ID lahko prevzamete z enim od e-certifikatov: HALCOM-CA, POŠTA®CA, Telekom CA. Če ste izbrali možnost pošiljanja po pošti, boste na stalni naslov naročnika v roku treh delovnih dni prejeli dopis s kodo Telekom ID. Če ste izbrali prevzem kode Telekom ID z digitalnim potrdilom na spletnem mestu, se bo koda po uspešni potrditvi z digitalnim potrdilom samodejno vnesla na portal Moj Telekom. Ko prejmete kodo Telekom ID, se ponovno prijavite na portal Moj Telekom. V sklopu Moj profil kliknite Pridobi Telekom ID, vnesite prvi del kode Telekom ID, ki ste jo prejeli po pošti ali osebno v Telekomovem centru, in kliknite Naprej. Na e-naslov, vnesen pri registraciji računa Moj Telekom, vam nato pošljemo drugi del kode Telekom ID. Če ste izbrali prevzem kode Telekom ID z digitalnim potrdilom na spletnem mestu, ta korak izpustite. Vnesite drugi del kode Telekom ID, ki smo vam jo poslali na e-naslov in kliknite Naprej.Če ste izbrali prevzem kode Telekom ID z digitalnim potrdilom na spletnem mestu, ta korak izpustite. Uspešno ste povezali račun Moj Telekom s svojimi naročniškimi razmerji. V sklop Moja razmerja se bodo dodala naročniška razmerja, vezana na šifro naročnika SPP, ki ste jo vnesli v prvem koraku. Če ste izbrali prevzem kode Telekom ID z digitalnim potrdilom, se za uspešno povezavo najprej odjavite s portala Moj Telekom in nato ponovno prijavite.Oglejte si navodila za uporabo portala Moj Telekom. Lahko začnete uporabljati tudi Program zvestobe. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.