Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
NOVO! Plačevanje računov v Mojem Telekomu. Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko prek Mojega Telekoma na moj.telekom.si ali mobilne aplikacije svoje račune hitro in enostavno poravnate brez provizije. Preverite več >>
Plačevanje računov je omogočeno naročnikom, ki so zasebni uporabniki in ki imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop. Če dostopa še nimate, si ga uredite še danes. Poslovnim uporabnikom je na voljo le pregled računov, ne pa tudi plačevanje.
Prednosti plačevanja računov v Mojem Telekomu:
V mobilno aplikacijo Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.
Izberite sklop Računi, v katerem je na voljo ogled in plačilo računov.
Izberite odprt račun ali račune, ki jih želite plačati, in potrdite gumb PLAČAJ IZBRANE RAČUNE.
Ponovno preverite svojo izbiro. V primeru, da ste izbrali več kot en račun, se prikaže skupni znesek za plačilo.
Po potrditvi boste preusmerjeni na spletni vmesnik za plačevanje, kamor vnesete podatke s plačilne kartice – številko kartice, veljavnost in varnostno kodo.
Morebitna dodatna varnostna preverjanja so odvisna od banke, ki je izdajateljica plačilne kartice. Nato le še potrdite plačilo.
Pomembno! V skladu z Evropsko direktivo o plačilnih storitvah (PSD2) so od 1. 1. 2021 dalje zaradi zaščite uporabnikov pri spletnih plačilih uvedeni dodatni varnostni mehanizmi, kot npr. uporaba gesla ali PIN-kode, prepoznava prstnega odtisa ali obraza in podobno. Način potrjevanja plačil je odvisen od izdajatelja plačilne kartice. V primeru težav pri plačilu se obrnite na banko, izdajateljico plačilne kartice.
Po potrditvi plačila se stanje plačanih in neplačanih računov v Mojem Telekomu osveži v največ nekaj minutah.
Potrdilo o uspešnem plačilu boste prejeli na e-naslov, s katerim ste registrirani v Moj Telekom.
Telekom Slovenije naročnikom, ki plačajo račun v Mojem Telekomu, ne obračuna stroškov obdelave plačila. Za podatke, ali vam pri plačilu računa v Mojem Telekomu dodatne stroške zaračuna banka (na svoji strani), svetujemo, da se obrnete na banko, izdajateljico plačilne kartice.
Za dodatne informacije se lahko obrnete na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačno številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*