Sprememba e-naslova V Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila. Kliknite na uporabniško ime e-naslova, ki ga želite spremeniti. V sklopu Internet > Elektronska pošta kliknite na svoj e-naslov. Pozor: e-naslov lahko spremenite 1-krat mesečno. V novem oknu spremite e-naslov in spremembo potrdite s klikom Naprej. Če je vnesen e-naslov že zaseden, vas sistem opozori. Svojo odločitev potrdite s klikom na Potrdi. Ko uspešno spremenite svoj e-naslov, spremenite še nastavitve v poštnem odjemalcu, ki ga uporabljate (npr. Outlook). Oglejte si več informacij in nastavitve poštnih odjemalcev. Če ste pozabili svoj e-naslov za prijavo v Moj Telekom, sledite navodilom za pozabljeno geslo. Vpišite e-naslov, za katerega mislite, da je pravi. Če e-naslov za ponastavitev gesla ne bo pravilen, vas bo Moj Telekom opozoril.Poskusite lahko tudi s ponastavitvijo TID-a za svojo šifro naročnika SPP: izbris obstoječega profila in vzpostavitev novega. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.