Vklop e-računa na e-naslov E-račun je brezplačen, enostaven za ravnanje in prijazen do okolja. Namesto tiskanega računa se lahko uporabniki e-pošte odločite za prejem računov v izbrani elektronski predal (na e-naslov), uporabniki spletne banke pa v svojo spletno banko (e-banko). Naročilo na e-račun pomeni le spremembo načina pošiljanja računov, vsebina računa pa je enaka tiskani različici (za ista razmerja/storitve). Več o e-računu. V Moj Telekom se prijavite z e-naslovom in geslom. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila. V sklopu Računi kliknite Uredi. V primeru, da imate dva ali več naročniških računov, izberite naročniški račun, ki ga želite urejati, in kliknite Uredi. Vnesite e-naslov, na katerega želite prejemati e-račun, označite možnost Vključi in kliknite Naprej. Če se strinjate z vključitvijo e-računa na e-naslov, kliknite Naprej. Vklop e-računa na e-naslov je bil uspešno izveden. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.