V paketu ste prejeli DSL-modem FRITZ!Box in ojačevalnik FRITZ!WLAN.
Če ste do sedaj uporabljali lasten ojačevalnik WiFi in ga boste nadomestili z novim ojačevalnikom FRITZ!WLAN, nas kontaktirajte (tehnicna.pomoc@telekom.si ali brezplačna številka 080 1000), da novega prilagodimo vašemu domačemu omrežju.
Priklop modema
Če ste stari modem nadomestili z novim, najprej
telefonski kabel izklopite iz starega modema (običajno
iz vhoda DSL). Kabel nato v nov modem vstavite v vhod
DSL.
Modem priklopite v električno omrežje.
Počakajte nekaj minut, da lučke
nehajo utripati. Modem se v tem času nadgrajuje, zato ga ne izključite. Ko lučki
POWER in
WLAN svetita neprekinjeno, je postopek nadgradnje končan.
Preklop UTP-kablov iz starega v nov modem
UTP-kable iz starega modema preklopite
v vhode z enakimi številkami na novem modemu.
Povezovanje brezžičnega ojačevalnika
Ojačevalnik FRITZ!WLAN v bližini modema povežete na sledeč način:
- Ojačevalnik vklopite v elektriko in počakajte, da začne lučka na ojačevalniku počasi utripati.
- Nato na ojačevalniku
pritisnete tipko
CONNECT oziroma
WPS, da začne
lučka WLAN hitreje utripati.
Na modemu nato
pritisnete tipko
CONNECT/WPS, da se modem in ojačevalnik povežeta. To lahko traja do 2 minuti.
Če ste prejeli modem FRITZ!Box, ki ima tipko
WLAN/WPS, jo
pritisnete in držite toliko časa, da lučki
WLAN in
INFO začneta
utripati.
Pozor! Če tipke WLAN/WPS ne boste držali dovolj dolgo, boste izklopili celotno omrežje WiFi. V tem primeru ponovno kratko pritisnite tipko WLAN/WPS, da se WiFi na modemu ponovno vključi.
Nato ponovno pritisnite tipko WLAN/WPS in jo držite dlje časa, da lučki WLAN in INFO pričneta utripati.
Ko lučke na modemu oziroma črtice na ojačevalniku
svetijo neprekinjeno, sta napravi
uspešno povezani.
Razširitev signala z ojačevalnikom
Ojačevalnik lahko sedaj priklopite na primerno mesto za razširitev signala WiFi.
Pozor! Izberite vtičnico, ki se nahaja na območju, kjer je
signal WiFi, ki ga oddaja modem, še dober.
Pokazatelj dobrega signala je
zelena lučka oziroma vsaj
tri svetleče črtice na ojačevalniku.
Če sveti
oranžna lučka oziroma svetijo
manj kot tri črtice,
poiščite območje z
boljšim signalom.
Povezovanje modema in ojačevalnika z UTP-kablom
Če je razdalja med modemom in ojačevalnikom prevelika in ojačevalnika ni mogoče namestiti v območje še vedno dobrega signala, lahko modem in ojačevalnik povežete z UTP-kablom.
Pogoj je, da imate pripravljeno UTP-povezavo med modemom in mestom, kjer boste namestili ojačevalnik.
Za ta način priklopa nas kontaktirajte (tehnicna.pomoc@telekom.si ali brezplačna številka 080 1000), da omrežje pravilno nastavimo.
V omrežje lahko priključite več ojačevalnikov in tako pripeljete signal v vse kotičke svojega doma.
Podatki za WiFi
Podatke za WiFi najdete na spodnji strani modema.
Ime in geslo omrežja WiFi lahko sami spremenite v Mojem Telekomu, lahko pa kontaktirate
digitalnega svetovalca Maksa
Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na
digitalnega svetovalca Maksa
ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na
tehnicna.pomoc@telekom.si.