Na območju, kjer bakreno omrežje ne zagotavlja višjih prenosnih hitrosti, s tem modemom pridobite dodaten širokopasovni prenos podatkov prek mobilnega omrežja LTE/4G.
Enak postopek priklopa velja pri vzpostavitvi
brezžičnih paketov na tistih območjih, kjer ni fiksnega priključka, je pa pokritost z mobilnim signalom LTE/4G.
V paketu ste prejeli
hibridni modem s SIM-kartico, NEO Smartbox, in če ste izbrali, tudi
zunanjo anteno.
Dober signal na mestu starega modema
Na mestu, kjer imate stari modem, z ustreznim mobitelom preverite jakost mobilnega signala LTE/4G.
Če je signal dober, je lokacija za novi hibridni modem ustrezna in dodatna inštalacija ni potrebna.
V tem primeru na hibridni modem najprej pritrdite priložene antene. To storite tako, da jih vstavite v ustrezne konektorje.
Slab signal na mestu starega modema
Če signal na mestu starega modema ni dovolj dober, imate dve možnosti:
1. modem lahko prestavite na mesto, kjer je signal LTE/4G dober, ali
2. na zunanjo stran objekta postavite zunanjo anteno.
Pri iskanju lokacije z dobrim signalom LTE/4G − tako v prostoru kot zunaj objekta − si lahko pomagate z ustreznim mobitelom in nameščeno aplikacijo za merjenje WiFi-signala. Priporočamo aplikacijo
Network Signal Info Pro.
1. možnost: prestavitev modema na mesto dobrega signala
Modem prestavite na mesto z dobrim signalom LTE/4G in zagotovite vso potrebno interno inštalacijo do naprav in priključkov.
1. električno vtičnico,
2. UTP-kabel,
3. napredno omrežno stikalo (opcijsko),
4. xDSL-kabel (pri brezžičnih paketih xDSL-kabla ne potrebujete).
2. možnost: postavitev zunanje antene
Če nikjer v prostoru ni dobrega signala LTE/4G ali ne želite prestavljati modema na drugo mesto, lahko signal izboljšate z namestitvijo zunanje antene.
Zunanjo anteno namestite na zunanji del objekta tako, da je obrnjena v smeri bazne postaje.
Priklop modema
Najprej stari modem izklopite iz električnega omrežja.
Nato iz modema izvlecite xDSL-kabel in ga vstavite v novi modem, v vhod DSL.
UTP-kable zaenkrat pustite še v starem modemu. V hibridni modem jih boste prestavili na koncu postopka.
Če priklapljate katerega od brezžičnih paketov, xDSL-kabla ne potrebujete.
Vstavljanje SIM-kartice
V hibridni modem v posebno režo vstavite priloženo SIM-kartico. Pri vstavljanju SIM-kartice morate biti pozorni, da je ta pravilno obrnjena in da se v modemu zaskoči.
Potem modem priklopite v električno omrežje.
UTP-kable iz starega modema vstavite v novega − v vhode z enakimi številkami.
Aktivacija modema
Pripravite svoje naročniške podatke (ime in priimek, naslov, uporabniško ime za fiksne storitve) in pokličite
tehnično pomoč Telekoma Slovenije na številko 080 1000 (izbira 1), da aktivira modem. V nasprotnem primeru se modem ne bo povezal v omrežje.
Ko je modem aktiviran in povezan z omrežjem, počakajte nekaj minut, da se nadgradi. Po končani nadgradnji modema lahko sodelavci za tehnično pomoč Telekoma Slovenije preverijo jakost signala LTE/4G.
Internet v tem trenutku že lahko začnete uporabljati z žično ali brezžično povezavo.
Podatki za WiFi
Podatke za WiFi najdete na spodnji strani modema.
Ime in geslo omrežja WiFi lahko sami spremenite v Mojem Telekomu, lahko pa kontaktirate
digitalnega svetovalca Maksa
Priklop NEO Smartboxa
En konec UTP-kabla vstavite v modem, v vhod 3 ali 4, drugi konec UTP-kabla pa v NEO Smartbox, v vhod ETHERNET.
S HDMI-kablom povežite še televizor in NEO Smartbox.
Nato NEO Smartbox priklopite še v električno omrežje, v vhod POWER.
Vstavitev baterije v daljinec
V daljinec vstavite baterijo tako, da na spodnji strani daljinca pokrovček potisnete naprej, kot je prikazano na sliki. Pokrovček je pritrjen z magnetom.
Nato s TV-daljincem prižgite televizor. Če se slika ne pojavi samodejno, na TV-daljincu izberite pravi HDMI-vir.
Ko vse pravilno priklopite, se v nekaj trenutkih na televizijskem zaslonu prikaže stanje povezave.
Če povezava ni bila uspešno vzpostavljena, preverite, ali ste pravilno priklopili UTP-kabel.
Ustvarjanje profila
Nato na televizorju sledite korakom za namestitev NEO Smartboxa. Ko je namestitev NEO Smartboxa končana, lahko pričnete z uporabo storitev Telekoma Slovenije.
Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na
digitalnega svetovalca Maksa
ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na
tehnicna.pomoc@telekom.si.