Omrežni kabel izključen Na modemu ne sveti nobena lučka Preverite, ali je modem prižgan, na modemu morajo goreti lučke na zadnji in sprednji strani. V primeru, da lučke ne gorijo, preverite priklop elektrike. Nekateri modemi imajo na zadnji strani gumb ON/OFF za vklop in izklop modema, pritisnite ta gumb. Okvara vhoda (porta) na modemu Mogoče je tudi, da je prišlo do okvare vhoda (porta) na modemu, v tem primeru poskusite prestaviti kabel iz enega na drug vhod, če je to mogoče (iz vhoda ETH 1 na ETH 2 in obratno). Pri modemu Sagem pa na drug vhod ETH1 (na modemu se nahajata dva vhoda ETH1). Preverite tudi, ali imate pravilno priključen mrežni kabel v računalniku. Okvara omrežne kartice ali omrežnega kabla V primeru, da ste prestavili vhod na modemu in vam na Povezavi lokalnega omrežja (omrežni kartici) še kar piše, da je omrežni kabel izključen, je mogoče, da je prišlo do okvare omrežne kartice ali pa omrežnega kabla, ki povezuje vaš računalnik in modem. Računalnik poskusite priklopiti z drugim (rezervnim) kablom. Če imate v okvari omrežno kartico, se obrnite na vašega vzdrževalca računalnika. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.