Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.
Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Postani NekiNeki in ustvari pleme, ki prinaša ugodnosti
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
Enostavna menjava dobavitelja
Izračunajte svoj mesečni račun
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Napredne naprave po svetovnih cenah
Za vse naročnike fiksnih storitev
Eno leto za nove naročnike mobilnih paketov Naj in NekiNeki
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Ugodna ponudba ob vezavi
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Vsak modem Telekoma Slovenije ima indikacijsko lučko, ki nakazuje povezavo z omrežjem različnih tehnologij - bakreno telefonsko omrežje (tehnologija xDSL), optično omrežje (tehnologija FTTH in GPON) ali fiksno brezžično oz hibridno omrežje (tehnologija LTE). Ko je povezava med modemom in omrežjem vzpostavljena, indikacijska lučka sveti zeleno in ne utripa. Če lučka utripa, ne sveti ali je rdeče barve, pomeni, da je povezava z omrežjem prekinjena.
V primeru, da vaš modem nima sinhronizacije, vam najhitreje pomaga digitalni svetovalec Maks, s katerim se skozi spodnja navodila sprehodite enostavno po korakih. Če vam napake ne bo uspelo rešiti, bo to sporočil sodelavcem na tehnični pomoči. TEŽAVO NAJ REŠI MAKS
Vrste tehnologij:
Preverite, ali je modem pravilno povezan na telefonsko omrežje – dovodni telefonski kabel, ki je po hišni inštalaciji običajno pripeljan iz hišne priključne točke – telefonske omarice, mora biti vklopljen v vhod DSL ali WAN na modemu. Napako lahko veliko krat odpravi že izklop modema iz električnega omrežja za nekaj sekund. Ko modem ponovno vklopite v električno omrežje, počakajte nekaj minut, da modem poskusi vzpostaviti povezavo. Indikacijska lučka, ki označuje povezavo z omrežjem, je običajno poimenovana BROADBAND ali DSL. Lučka mora svetiti stalno zeleno.
Na tehnologijah FTTH in GPON je modem v omrežje povezan z rumeno optično vrvico ali z mrežnim kablom UTP prek optičnega vmesnika ONT, ki je povezan z rumeno optično vrvico.
Pozor! Pri rokovanju z optično vrvico bodite izjemno previdni, saj je sestavljena iz steklenih vlaken in je lahko lomljiva. Optična vlakna prenašajo laserski žarek, ki lahko poškoduje oči, zato je ne usmerjajte proti obrazu. Če je vrvica prelomljena, se je ne dotikajte in usmerjajte proti obrazu! Napako takoj prijavite na tehnično pomoč.
Če je modem povezan neposredno z rumeno optično vrvico, mora biti ta priklopljena v vhod, ki je običajno poimenovan FTTH, Fiber, WAN, PON, GPON, pri nekaterih modemih pa je priklopljena v ločeno režo s kovinskim vmesnikom SFP. Napako lahko veliko krat odpravi že izklop modema iz električnega omrežja za nekaj sekund. Ko modem ponovno vklopite v električno omrežje, počakajte nekaj minut, da modem poskusi vzpostaviti povezavo. Indikacijska lučka, ki označuje povezavo z omrežjem, je lahko poimenovana BROADBAND, FIBER, PON ali GPON. Lučka mora svetiti stalno zeleno.
Če imate pred modemom še ločeno napravo – optični pretvornik ONT, v katero je priklopljena optična vrvica, ima ta svoje indikacijske lučke - nobena ne sme svetiti rdeče. Modem je s pretvornikom ONT povezan prek mrežnega kabla UTP. Na modemu je običajno ta mrežni kabel UTP priklopljen v vhod LAN5/WAN. Vhod je lahko alternativno poimenovan tudi WAN, če pa modem nima tako poimenovanega vhoda, je lahko mrežni kabel UTP priklopljen tudi v vhod LAN 1. Iz električnega omrežja najprej izklopite optični pretvornik ONT in ga čez nekaj sekund ponovno vklopite. Počakajte nekaj sekund, nato pa iz elektrike izklopite še modem in ga čez nekaj sekund ponovno priklopite ter počakajte še nekaj minut. Indikacijska lučka, ki v primeru takšnega priklopa označuje povezavo z omrežjem, je običajno poimenovana BROADBAND ali WAN, lahko pa tudi DSL. Lučka mora svetiti stalno zeleno.
Na paketih Brezžični je modem z omrežjem povezan prek mobilnega omrežja LTE. Indikacijska lučka, ki označuje povezavo modema z omrežjem, je poimenovana LTE ali pa označena s simbolom radijskega stolpa, ki oddaja signal. V modem mora biti pravilno vstavljena tudi kartica SIM. Če so radijski pogoji za sprejem mobilnega signala dobri, lučka običajno sveti stalno zeleno. Če lučka utripa ali je druge barve, to običajno pomeni, da je nivo mobilnega signala šibek, ga ni ali se je pojavila težava s kartico SIM.
Če imate mobilno številko Telekoma Slovenije, preverite, ali imate na mestu, kjer je postavljen modem, mobilni signal (LTE/4G).
Napako lahko veliko krat odpravi že izklop modema iz električnega omrežja za nekaj sekund. Ko modem ponovno vklopite v električno omrežje, počakajte nekaj minut, da modem poskusi vzpostaviti povezavo in lučka zasveti stalno zeleno.
Za delovanje vseh storitev na hibridni povezavi, mora biti modem hkrati povezan prek bakrenega telefonskega omrežja in mobilnega omrežja LTE. Če vam ne deluje le internetna povezava, sledite prejšnjemu odstavku. Če ne deluje televizijski signal, preverite, ali je dovodni telefonski kabel, ki je po hišni inštalaciji običajno pripeljan iz hišne priključne točke – telefonske omarice, priklopljen v vhod DSL na modemu, ki je običajno sivo obarvan.
Napako lahko veliko krat odpravi že izklop modema iz električnega omrežja za nekaj sekund. Ko modem ponovno vklopite v električno omrežje, počakajte nekaj minut, da modem poskusi vzpostaviti povezavo.
Indikacijska lučka, ki označuje povezavo z omrežjem prek bakrenega telefonskega omrežja, je poimenovana DSL ali pa je označena s simbolom dveh krožnih puščic. Lučka mora svetiti stalno zeleno.
Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*