Ne odpre internetne strani Povezava lokalnega omrežja V primeru, da vam modem vzpostavlja povezavo, preverite, ali imate vzpostavljeno Povezavo lokalnega omrežja (omogočeno omrežno kartico), ki skrbi za povezavo med modemom in računalnikom. V primeru težav z omrežno kartico si oglejte navodila za: Omrežni kabel izključen Omejena ali prekinjena povezava Povezava lokalnega omrežja je onemogočena Nimam ikone Povezava lokalnega omrežja Ponovni zagon naprav Ponovno zaženite modem in računalnik. Modem izklopite iz električnega napajanja in ga po nekaj sekundah vklopite nazaj. Modem potrebuje nekaj minut, da vzpostavi delovanje. Delaj brez povezave Preverite, ali imate v vašem brskalniku nastavljeno, da deluje brez povezave. Nastavitve se povečini nahajajo pod možnostjo Datoteka/File v menijski vrstici. Naslov IP in strežniki DNS Preverite, ali imate vpisane napačne naslove IP in strežnike DNS v vaši omrežni kartici. Oglejte si navodila. Težava v brskalniku Včasih je za tako napako lahko kriv tudi brskalnik, preverite delovanje interneta z drugim brskalnikom. Preverite tudi, ali imate nameščeno zaščitno programsko opremo, ki vam blokira dostop do interneta (požarni zidi, antivirusi ali virusi). Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.