Napaka 678 ali 815 (Vista in W7) Napaka 678 pomeni, da zahtevek za vzpostavitev povezave iz računalnika ne pride do naročnikove centrale. Razlogov za to je lahko več: Na modemu utripa oziroma ne sveti sinhronizacijska lučka Različni modemi imajo sinhronizacijsko lučko različno poimenovano. Ponavadi se uporabljajo poimenovanja: WAN, Link, Brodband, ADSL, DSL ... Oglejte si več navodil. Na modemu ne sveti nobena lučka Preverite, ali je modem prižgan, na modemu morajo goreti lučke na zadnji in sprednji strani. Oglejte si več navodil. Ponovni zagon Opravite ponovni zagon modema in računalnika. Modem izklopite iz električnega napajanja in po nekaj sekundah vklopite nazaj. Modem potrebuje nekaj minut, da vzpostavi delovanje. Povezava lokalnega omrežja V primeru, da vam modem vzpostavlja povezavo, preverite, ali imate vzpostavljeno Povezavo lokalnega omrežja (omogočeno omrežno kartico), ki skrbi za povezavo med modemom in računalnikom. V primeru težav z omrežno kartico si oglejte navodila za: Omrežni kabel izključen Omejena ali prekinjena povezavaPovezava lokalnega omrežja je onemogočenaNimam ikone Povezava lokalnega omrežja Programska oprema Preverite, ali imate morda nameščeno zaščitno programsko opremo, ki bi vam blokirala dostop do interneta (požarni zidi, antivirusi ali virusi). Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.