Nasveti za uporabo modema Ob daljši odsotnosti od doma modem vedno izklopite iz električnega napajanja in izključite linijo xDSL (priključek WAN/ADSL na zadnji strani modema). Pred izklopom kablov, označite, v kateri vhod na modemu so bili vključeni.V času nevihte ali napovedanih ploh izklopite modem iz električnega napajanja in izključite linijo xDSL (priključek WAN/ADSL na zadnji strani modema). Zaradi udara strele lahko pride do okvare modema in naprav, priključenih nanj (npr.: TV-komunikator, računalnik …). Pred izklopom kablov, označite, v kateri vhod na modemu so bili vključeni.Uporabljajte samo kable in opremo, ki ste jih prejeli skupaj s modemom. Adapterja ne uporabljajte za druge naprave.Postavite modem na trdno in ravno podlago, s čimer se izognete morebitnim poškodbam opreme.Izogibajte se okoliščinam, v katerih bi lahko modem padel na tla ali se kako drugače poškodoval.Ne prekrivajte prezračevalnih poti na modemu s časopisi, prti, zavesami in podobnim, da preprečite pregrevanje modema.Izogibajte se povezavam več naprav v eno samo električno vtičnico; v nasprotnem primeru lahko pride do preobremenitve ali kratkega stika ter posledično do požara.Za povezavo z električno vtičnico uporabite izključno napajalni kabel, ki ste ga prejeli skupaj s modemom. Tega kabla ne smete uporabljati za povezovanje drugih naprav z elektriko.Po ponovnem priklopu modema v električno napajanje počakajte nekaj minut, da se nastavijo ustrezne nastavitve in vzpostavi delovanje storitev.Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.