Nastavitve spletne pošte Samodejni odgovor Posredovanje Preverjanje za novo e-pošto Ime pošiljatelja Uporaba psevdonimov (person) Podpis Filtri sporočil Uvozi/Izvozi Nastavitve privzetega pogleda koledarja Samodejni odgovor V Nastavitvah > Pošta > Prejemanje sporočil vključite samodejni odgovor. Nastavitve shranite s klikom Shrani. Posredovanje V Nastavitvah > Pošta > Prejemanje sporočil vključite posredovanje kopije sporočila in vnesite e-naslov, kamor želite, da se kopija posreduje. Če želite vnesti več e-naslovov, jih ločite z vejico. Nastavitve shranite s klikom Shrani. Preverjanje za novo e-pošto Interval preverjanja novih sporočil je nastavljen na 5 minut. V Nastavitvah > Pošta > Prikazovanje sporočil lahko interval spremenite. Nastavitve shranite s klikom Shrani. Ime pošiljatelja V Nastavitvah > Pošta > Računi > Primarne nastavitve računa izberite ime pošiljatelja za prikaz v polju Od. Nastavitve shranite s klikom Shrani. Uporaba psevdonimov (person) Osnovnemu poštnemu predalu lahko dodate 2 brezplačna psevdonima (personi). Psevdonim ustvarite na portalu Moj Telekom in ga nato v Nastavitvah > Pošta > Računi dodate v poštni predal. S klikom na gumb Dodaj persono ustvarite Novo persono. Ime, e-naslov in druge nastavitve urejate s klikom na želeni psevdonim (persono). Spremembe shranite s klikom Shrani. Podpis V Nastavitvah > Pošta > Podpis lahko ustvarite nov podpis tako, da vnesete ime podpisa in podpis ter kliknete Shrani. Ustvarite lahko več podpisov. Za dodajanje dodatnih podpisov kliknite Nov podpis. V nastavitvah Uporaba podpisa v polju Primarni račun za Nova sporočila ter Odgovori in posredovanje izberite svoj podpis. Nastavitve shranite s klikom Shrani. Filtri sporočil V Nastavitvah > Filtri lahko ustvarite filtre za prihajajočo in odhajajočo pošto. Filtri, ki imajo v polju Aktiven kljukico, so aktivni filtri (se izvedejo, ko so pogoji izpolnjeni). Funkcije Odstrani filter. Uredi filter.Zaženi filter. S klikom na ta gumb uporabite filter na obstoječi pošti v poštnem predalu. Filtri se izvedejo glede na vrstni red, v katerem so razporejeni. Posamezen filter lahko premaknete z gumboma Premakni gor in Premakni dol. Nov filter S klikom na gumb dodate nov filter. Določite ime filtra, izberite pogoje in dejanje, ki se izvede, če je pogoj izpolnjen. Filtru lahko dodate več pogojev in dejanj, to storite s klikom na gumb, posamezne pogoje in dejanja odstranite s klikom na gumb. Filter shranite s klikom na V redu. Uvozi/Izvozi V Nastavitvah > Uvozi/Izvozi lahko uvozite datoteke s končnicami .tgz, .ics, .csv (vrednosti, ločene z vejico). Izvozite lahko račune, koledar in stike. Vse podatke o računu je mogoče izvoziti kot arhiv TGZ. Pozneje jih je mogoče uvoziti nazaj v sistem. Koledar je mogoče izvoziti v standardnem formatu iCalendar (.ics), ki ga lahko uvozite v drug program za koledarje.Stike lahko izvozite v standardnem formatu Vrednosti, ločene z vejico (.CSV), ki jih lahko uvozite v drug program za urejanje stikov. Pri izvozu stikov izberite program, v katerega bo stike uvozil (stiki Windows Live, stiki Outlook, Stiki računa, stiki Outlook 2003, stiki Yahoo, stiki ThunderBird). Nastavitve privzetega pogleda koledarja V Nastavitvah > Koledar > Splošno lahko spremenite nastavitev privzetega pogleda koledarja. Nastavitve shranite s klikom Shrani. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.