Filtri sporočil V sklopu Nastavitve > Filtri lahko ustvarite filtre za prihajajočo in odhajajočo pošto. Filtri, ki so v polju Aktivni filtri, so vključeni in se izvedejo, ko so pogoji izpolnjeni. Določimo lahko filtre za dohodna sporočila in tudi za odhodna sporočila. Funkcije Ustvari filter – dodamo nov filter. Uredi filter – uredimo obstoječi filter. Izbriši filter – izbrišemo obstoječi filter. Zaženi filter – ko ustvarimo nov filter, ga lahko takoj uporabimo v poštnem predalu. Dodaj/Odstrani – aktivne filtre lahko z leve strani premaknemo na desno, kjer so na voljo za uporabo, vendar niso aktivni (se ne bodo izvedli). Premakni navzgor/Premakni navzdol – filtri se izvedejo glede na vrstni red, v katerem so razporejeni. Posamezen filter lahko premaknete z gumboma Premakni gor in Premakni dol. S klikom na gumb dodate nov filter. Določite ime filtra, izberite pogoje in dejanje, ki se izvede, če je pogoj izpolnjen. Filtru lahko dodate več pogojev in dejanj, to storite s klikom na gumb , posamezne pogoje in dejanja odstranite s klikom na gumb . Filter shranite s klikom na gumb V redu. Filter ustvarite s klikom na gumb Ustvari filter. Določite ime filtra. Filtru določite pogoje filtriranja. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.