Mozilla Thunderbird - račun IMAP/POP3 Razlika med POP3 in IMAP je v tem, da pri POP3 računalnik vsakokrat pobere vso pošto s strežnika in jo prikaže šele, ko je vsa pošta že na računalniku, pri protokolu IMAP pa ostane pošta ves čas na strežniku, vsebina posameznega sporočila pa se prenese šele takrat, ko kliknete na naslov poštnega sporočila. Tako lahko npr. zelo dolga sporočila, ki jih sploh ne želite prebrati, takoj pobrišete, ne da bi čakali, da se prenesejo na vaš računalnik. Dodatna prednost protokola IMAP je še ta, da se vsa prejeta sporočila nahajajo na strežniku, do katerega lahko dostopate tudi iz drugega računalnika. V polje Vaše ime/Your name vpišite ime, ki bo prikazano zraven elektronskega naslova. V polje E-poštni naslov/Email address vpišite svoj elektronski naslov. V polje Geslo/Password vpišite svoje geslo in kliknite gumb Nastavi ročno …/Configure manually … Za nastavitev računa IMAP v dodatno odprtem sklopu v stolpcu DOHODNI/INCOMING izpolnite ali izberite: Protokol/Protocol: IMAPStrežnik/Server: pop.siol.netVrata/Port: 143 ali 993SSL: STARTTLS ali SSL/TLS (v primeru vrat 993)Overitev/Authentication: Običajno gesloUporabniško ime/Username: svoje uporabniško ime poštnega predala V stolpcu ODHODNI/OUTGOING pa izpolnite ali izberite: Strežnik/Server: mail.siol.netVrata/Port: 465SSL: SSL/TLSOveritev/Authentication: Običajno gesloUporabniško ime/Username: svoje uporabniško ime poštnega predala Za nastavitev računa POP3 v dodatno odprtem sklopu v stolpcu DOHODNI/INCOMING izpolnite ali izberite: Protokol/Protocol: POP3 Strežnik/Server: pop.siol.net Vrata/Port: 110 SSL: STARTTLSOveritev/Authentication: Običajno gesloUporabniško ime/Username: svoje uporabniško ime poštnega predalaV stolpcu ODHODNI/OUTGOING pa izpolnite ali izberite: Strežnik/Server: mail.siol.netVrata/Port: 465SSL: SSL/TLSOveritev/Authentication: Običajno gesloUporabniško ime/Username: svoje uporabniško ime poštnega predala Nato kliknite Ponovno preskusi/Re-Test.Če je bilo preverjanje nastavitev uspešno, se na sredini okna prikaže zelena kljukica – Nastavitve so bile najdene z zaznavanjem danega strežnika/The following settings were found by probing the given server. Za dokončanje nastavitev kliknite na Končano/Done. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.