Microsoft Outlook – račun POP3 Razlika med POP3 in IMAP je v tem, da pri POP3 računalnik vsakokrat pobere vso pošto s strežnika in jo prikaže šele, ko je vsa pošta že na računalniku, pri protokolu IMAP pa ostane pošta ves čas na strežniku, vsebina posameznega sporočila pa se prenese šele takrat, ko kliknete na naslov poštnega sporočila. Tako lahko npr. zelo dolga sporočila, ki jih sploh ne želite prebrati, takoj pobrišete, ne da bi čakali, da se prenesejo na vaš računalnik. Dodatna prednost protokola IMAP je še ta, da se vsa prejeta sporočila nahajajo na strežniku, do katerega lahko dostopate tudi iz drugega računalnika. Navodila za nastavitev računa IMAP so na voljo tukaj. V orodni vrstici kliknite Datoteka/File > Informacije/Info > Dodaj račun/Add account. Če v Outlooku še nimate dodanega nobenega računa, nadaljujte pri točki 2. V polje E-poštni naslov/Email address vpišite svoj elektronski naslov. Pri napisu Dodatne možnosti/Advanced options kliknite na puščico in nato vstavite kljukico v polje pri napisu Svoj račun bom nastavil ročno/Let me setup my account manually ter kliknite Poveži/Connect. Za dodajanje računa POP3 izberite POP. V sklopu Dohodna pošta/Incoming mail v polje Strežnik/Server vpišite pop.siol.net in v polje Vrata/Port številko 110.V sklopu Odhodna pošta/Outgoing mail v polje Strežnik/Server vpišite mail.siol.net in v polje Vrata/Port številko 465. Pri možnosti Način šifriranja/Encryption method s spustnega seznama izberite SSL/TLS in kliknite Naprej/Next. V polje Geslo/Password vpišite svoje geslo in kliknite Poveži/Connect. Ko je račun uspešno dodan, kliknite Dokončano/Done. Če imate starejšo različico odjemalca Microsoft Outlook, za navodila kliknite tukaj. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.