Microsoft Outlook 2010 V orodni vrstici kliknite Datoteka/File > Informacije/Info > Dodaj račun/Add account. Izberite možnost Ročna konfiguracija strežnika ali dodatnih vrst strežnikov/Manually configure server settings ... in kliknite Naprej/Next. Izberite možnost Internetna E-pošta/Internet E-mail in kliknite Naprej/Next. Vnesite vaše ime, e-naslov, uporabniško ime in geslo. Za Vrsto računa/Account Type izberite POP3, v polje Strežnik za dohodno pošto/Incoming mail server vnesite pop.siol.net in v polje Strežnik za odhodno pošto/Outgoing mail server vnesite mail.siol.net.V primeru, da uporabniških podatkov ne poznate, kliknite tukaj. Kliknite Več nastavitev/More settings. V zavihku Dodatno/Advanced v polje Strežnik za odhodno pošto (SMTP)/Outgoing server (SMTP) vnesite številko 465 in pri Uporabi to vrsto šifrirane povezave/Use the following type of encrypted connection izberite možnost SSL. V zavihku Strežnik za odhodno pošto/Outgoing Server označite možnosti Strežnik za odhodno pošto (SMTP) zahteva preverjanje pristnosti/My outgoing server (SMTP) requires authentication in Uporabi enake nastavitve, kot jih ima strežnik za dohodno pošto/Use the same settings as my incoming mail server. Spremembo potrdite s klikom V redu/OK. Kliknite Naprej/Next. Računalnik opravi preizkus nastavitev računa. Ko je preizkus uspešno opravljen, kliknite Zapri/Close > Dokončaj/Finish. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.