Microsoft Outlook 2010 in 2013 V orodni vrstici kliknite Datoteka/File > Informacije/Info. Izberite možnost Nastavitve računa/Accounts settings in nato ponovno Nastavitev računa/Accounts settings. V zavihku Pošta/Mail izberite vaš poštni račun in kliknite možnost Spremeni/Change. Kliknite Več nastavitev/More settings. V zavihku Strežnik za odhodno pošto/Outgoing Server označite možnosti Strežnik za odhodno pošto (SMTP) zahteva preverjanje pristnosti/ My outgoing server (SMTP) requires authentication in Uporabi enake nastavitve, kot jih ima strežnik za dohodno pošto/Use the same settings as my incoming mail server. V zavihku Dodatno/Advanced v polje Strežnik za odhodno pošto (SMTP)/Outgoing server (SMTP) vnesite številko 465 in za Uporabi to vrsto šifrirane povezave/Use the following type of encrypted connection izberite možnost SSL. Spremembo potrdite s klikom na V redu/OK. S klikom na Naprej/Next računalnik opravi preizkus nastavitev računa. Ko je preizkus uspešno zaključen, kliknite Zapri/Close. Postopek spremembe nastavitve strežnika za odhodno pošto končate s klikom na Dokočaj/Finish. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.