Microsoft Outlook 2002 in 2003 V orodni vrstici kliknite Orodja/Tools > E-Poštni računi/E-mail Accounts. Izberite možnost Poglej ali spremeni obstoječe e-poštne račune/View or change existing e-mail accounts. V zavihku E-poštni računi/E-mail Accounts izberite vaš poštni račun in kliknite Spremeni/Change. Kliknite Več nastavitev/More settings. V zavihku Strežnik za odhodno pošto/Outgoing mail server (SMTP) označite možnost Strežnik zahteva preverjanje gesla/My server requires authentication in Uporabi enake nastavitve, kot jih ima strežnik za prihajajočo pošto/Use the same settings as my incoming mail server. V zavihku Dodatno/Advanced v polje Strežnik za odhodno pošto (SMTP)/Outgoing server (SMTP) vnesite številko 465 in označite možnost Ta strežnik zahteva varno povezavo (SSL)/This server requires a secure connection (SSL). Spremembo potrdite s klikom na V redu/OK. Nastavitve shranite s klikom Naprej/Next > Dokončaj/Finish. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.