• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • E-oskrba
      • Varen splet
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO Svet

      Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO Svet

        Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket SUPR

        Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • Paketa Platinum

        Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • HIBRIDNI DOSTOP
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure in zapestnice
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Novo v ponudbi
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Hibridni dostop

        Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO SVET
      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKET BREZŽIČNI NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?

      Varen splet

      Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

      Več

      Kako vključim Varen splet?

      Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

      Vključite storitev Varen splet
      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • MODRI FON
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Omrežje 3G se poslavlja

      • Mobilne naprave

      • NEO Smartbox

      • BOX S

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

        Digitalni svetovalec Maks

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Spremembe pogojev
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • E-oskrba
    • Varen splet
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO Svet

    Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket SUPR

    Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • Paketa Platinum

    Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • HIBRIDNI DOSTOP

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Novo v ponudbi
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Hibridni dostop

    Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO SVET
  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKET BREZŽIČNI NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Varen splet

Varen splet

Varen splet

Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

Več

Kako vključim Varen splet?

Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

Vključite storitev Varen splet
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • MODRI FON
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Digitalni svetovalec Maks
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

  • Omrežje 3G se poslavlja


Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • NEO Smartbox

  • BOX S

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Teme pomoči
  • Internet
  • Domene
  • Pogosta vprašanja
Stage
Page Content

Pogosta vprašanja

Kdo je lahko registrar? Kakšni so pogoji za registrarje?
Registrar je lahko vsak slovenski poslovni subjekt, ki je nosilec domene pod .si in ima tehnično znanje in možnosti za komunikacijo (dostop do interneta) z Arnesom prek novega sistema. Z Arnesom podpiše pogodbo o sodelovanju za obdobje enega leta, ki jo bo lahko podaljšal, če bo v tem letu registriral oziroma podaljšal registracijo vsaj 100 domen. Ker plačila potekajo prek registrarjev in bi moral Arnes v primeru neplačil oškodovati nosilce domen, sistem temelji na predplačilih. Vsak registrar na Arnesov račun nakaže avans v minimalni višini 1.043,23 €.
Ali imam lahko poštne predale odprte pri drugem ponudniku, če imam domeno registrirano pri Telekomu Slovenije?
Da, poštne predale imate lahko odprte tudi pri drugem ponudniku. Ni toliko pomembno, kje je domena registrirana. Bistvenega pomena je, ali je za domeno nastavljen primarni DNS (domenski strežnik) na taurus-1.siol.net. V primeru, da imate poštne predale odprte pri drugem ponudniku, pošljite elektronsko sporočilo na dns@telekom.si z zahtevo po spremembi MX-zapisa ali kontaktirajte ponudnika, ki vzdržuje vaš primarni NS za domeno.
Kako spremenim domenske strežnike?
Za spreminjanje nastavitev že registriranih domen je uporabnikom na voljo orodje za urejanje domene, kjer lahko uporabniki med drugim sami nastavljajo NS-zapise. Orodje je dostopno na spletnem mestu: domene.telekom.si.
Kakšen je postopek prenosa domene na Telekom Slovenije?
Oglejte si navodila za prenos domene na Telekom Slovenije.
Kje lahko preverim, do kdaj je domena registrirana?
Domena je lahko registrirana za različno obdobje (npr. 1 leto, 2 leti, 3 leta, 5 let, 10 let). Do kdaj je domena registrirana, lahko preverite z orodjem za pregledovanje osnovnih podatkov o domenah, ki se imenuje WHOIS ali pa na portalu Moj Telekom.
Kaj pomeni zaklepanje domene?
Zaklepanje domene pomeni, da s tem, ko domeno zaklenete, onemogočite prenos domene na druge uporabnike. Zaklenjene domene ni mogoče izbrisati ali jo prenesti na drugega nosilca/registrarja.
Kaj je domena?
Domena je del celotnega spletnega naslova, ki omogoča, da vas uporabniki na spletu najdejo (npr. "mojadomena.com"). Prek domene lahko na spletu predstavite svoje podjetje, izdelek oziroma storitev ali svojo osebnost. Vsaka domena je unikat v svetovnem merilu, kar pomeni, da je lahko registrirana samo enkrat. Prednost pri registraciji ima tisti, ki to stori prej.
Kakšna je razlika med domenami tipa .com, .org, .net., .biz, .info in .name?
V angleško govorečem svetu naj bi končnice pomenile naslednje: com - company, net - network, org - organisation, biz - business. Registracije domene tipa .com in .net naj bi bile primerne za razna podjetja, dejavnosti, medtem ko so domene tipa .org primerne za organizacije in društva. Domene tipa .biz naj bi se uporabljale v trgovske namene, registracija pod domeno .name mora predstavljati posameznikovo osebno ime - zakonito ime ali ime, pod katerim je oseba splošno znana (psevdonim, umetniško ime).
Zakaj registrirati domeno?
Domena je del celotnega internetnega naslova, ki omogoča, da vas želeni uporabniki na spletu najdejo. Prek domene lahko na spletu predstavite svoje podjetje, izdelek oziroma storitev ali svojo osebnost. Pri tem je pomembno, da je ime kratko in enostavno zapomnljivo ter tako tudi bolj prepoznavno.
Kdo je lastnik registrirane domene?
Lastnik domene je tisti, ki jo registrira (oseba ali organizacija) in ima eksluzivno pravico uporabljati domeno v obdobju, za katerega jo je plačal. Hkrati ima vse dostopne podatke za upravljanje z njo.
Kaj pomeni upravljanje z domeno?
Pod upravljanje z domeno se šteje: spreminjanje DNS-strežnikov, kontaktnih informacij in podaljševanje registracije domene.
Kaj je DNS?
DNS (kratica za domain name server) je sistem za prevajanje IP-naslovov v spletna imena (domene). Sistem je bil uveden zato, ker si lažje zapomnimo spletna imena, npr. www.siol.net, kot pa IP-naslove, npr. 193.189.160.32. Za prevode IP-naslovov v spletne (in obratno) skrbijo DNS-strežniki.
Koliko stane registracija domene?
Cena je odvisna od dolžine obdobja, za katerega domeno registrirate, in pogojev, ki jih ponuja registrator domen.
Kaj je URL?
URL je angleška kratica za Uniform Resource Locator, ki identificira vašo lokacijo v internetu. Je celotni internetni naslov (npr: http://mojadomena.com).
Kako podaljšam registracijo domene?
Domeno lahko enostavno podaljšate prek spletnih strani domene.telekom.si. Oglejte si navodila.
Katere domene lahko registriram na Telekomu Slovenije?
Pri nas lahko registrirate naslednje domenske končnice: .com, .net, .org, .biz, .info, .name, .si in .eu.
Ali lahko rezerviram trenutno zakupljeno domeno?
Ne. Domeno je treba registrirati, kar pa ni mogoče, če je še/že vpisana v bazi WHOIS.
Kaj je baza WHOIS?
Baza WHOIS je seznam registriranih domen, kjer lahko preverite podatke o lastniku domene.
Kakšni so veljavni znaki, ki jih lahko vključim v domene?
V domene lahko vključite črke, številke in vezaje. Vezaj ne sme biti na začetku ali na koncu. Presledki in posebni znaki niso dovoljeni. Več
Ali lahko odpovem domeno po treh mesecih, čeprav sem jo registriral za obdobje enega leta?
Ne, registriranim domenam ni mogoče skrajšati obdobja veljavnosti.
Kakšno domensko ime in vrhnjo domeno (domensko končnico) naj izberem?
Izberite ime in vrhnjo domeno, ki si jo bodo vaši zaposleni, stranke in obiskovalci spletne strani zlahka zapomnili in je v povezavi z vašo dejavnostjo. To je lahko ime vašega podjetja, ključne besede, ki opisujejo vašo dejavnost, ali celo kratka fraza.
Kaj je EURid?
EURid​ (European Registry for Internet Domains) je organizacija, ki ji je Evropska komisija zaupala upravljanje in vodenje domene .eu najvišje ravni, kar je določeno z Uredbo (ES) št. 733/2002 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 28. april 2004. Uredba določa pravila javnega reda v zvezi z izvajanjem in delovanjem domene .eu najvišje ravni in v zvezi z načeli organizacije.
Kdo lahko registrira domeno .eu?

Domeno .eu lahko registrirajo naslednje kategorije podjetij, organizacij in posameznikov:

  • poslovni subjekti, ki imajo registrirano podjetje znotraj Evropske unije,
  • organizacije, ustanovljene znotraj Evropske unije,
  • fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče znotraj Evropske unije.
Koliko stane registracija domene .eu?
Cene registracije posameznih vrst domen so objavljene v ceniku.
Imam evropsko blagovno znamko, vendar je moje podjetje registrirano zunaj Evropske unije. Ali lahko registriram domeno .eu?

Ne. Kot je določeno z Uredbo (ES) št. 733/2002 Evropskega parlamenta, domeno .eu lahko registrirajo le:

  • poslovni subjekti, ki imajo registrirano podjetje znotraj Evropske unije,
  • organizacije, ustanovljene znotraj Evropske unije,
  • fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče znotraj Evropske unije.
Ali lahko registriram domeno .eu neposredno pri EURid?
Ne. Kot je določeno z Uredbo (ES) št. 733/2002 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 22. aprila 2002 o izvajanju domene .eu najvišje ravni, EURid​ ne more delovati kot registrar. Ustvaril bo mrežo registrarjev, ki bodo imeli dostop do avtomatskega sistema za izvajanje različnih transakcij na željo lastnikov domen: nove registracije, obnavljanje, prenosi, upravljanje.
Kaj je domena .si in kdo jo lahko registrira?
.si je mednarodna dvočrkovna oznaka za Slovenijo in naša nacionalna vrhnja domena. Elektronski naslov ali domača stran pod vrhnjo domeno .si torej pove, da za njim stoji slovenska stran. Domeno pod .si lahko registrirajo tako organizacije kot fizične osebe v Sloveniji ali tujini.
Katere so bistvene spremembe od 6. 11. 2008?

Bistvene spremembe glede na pravila za registracijo domen pod .si so:

  • možnost registracije domen za fizične osebe (doslej le za poslovne subjekte),
  • opustitev omejitve števila domen na nosilca (doslej 20),
  • možnost registracije/podaljšanja domene za od 1 do 5 let (doslej le 1 leto),
  • dovoljene so tudi številčne domene (doslej obvezna vsaj ena črka),
  • možnost podaljšanja že pol leta pred iztekom domene,
  • oseba, ki registrira domeno, jo lahko po 15 dneh vrne in je ne plača.
Kakšna je cena registracije in podaljšanja registracije?
Cena registracije je enaka ceni podaljšanja registracije. Cenik najdete tukaj.
Kje in kako opravim registracijo domen .si?
Registracija domen .si poteka prek spletne strani http://domene.siol.net/ in začne veljati takoj po uspešni oddaji e-vloge.
Kakšno domeno .si lahko registriramo?
Upravičenec lahko registrira poljubno domeno, ki ustreza naslednjim zahtevam:
  • dovoljeni znaki so črke angleške abecede (A-Z), pri čemer ni razlike med malimi in velikimi črkami, številke (0-9) ter znak ",-", (vezaj),
  • prvi in zadnji znak ne sme biti vezaj, niz mora obvezno vsebovati vsaj eno črko,
  • niz na tretjem in četrtem mestu ne sme imeti dveh vezajev,
  • dolžina niza je lahko od 3 do 63 znakov,
  • niz ne sme biti enak že registrirani domeni pod vrhnjo domeno .si.
Koliko domen .si lahko registriramo?
Vsak upravičenec lahko registrira poljubno število domen .si.
Kateri elektronski naslov naj vpišem kot kontaktni e-naslov?
Ni pomembno, kateri e-naslov vpišete, je pa pomembno, da je ta delujoč, saj vsa potrebna komunikacija med nosilcem domene .si, Telekomom in Arnesom poteka prek tega izbranega e-naslova. Svetujemo vam, da ne vpisujete e-naslova, ki je vezan na domeno, ki jo želite registrirati.
Ali je mogoče vračilo domene (in vračilo denarja)?

Da, vračilo denarja je mogoče pod naslednjimi pogoji:

  • Domeno je registrirala fizična oseba.
  • Od registracije domene je poteklo 15 dni ali manj.
  • Domena ni bila aktivirana (DNS-zapisi niso bili vpisani). Ali je bila ob registraciji domena aktivirana, lahko preverite v bazi WHOIS. V primeru, da ima domena status »inactive«, pomeni, da DNS-zapisi ob registraciji niso bili vpisani in lahko zahtevate izbris domene in vračilo denarja.
Ali lahko registriram domeno .si tudi iz tujine?
Ne. Domene s končnico .si lahko registrirate le v Sloveniji.
Kje lahko preverim, do kdaj je domena registrirana?
Do kdaj je domena registrirana, lahko preverite z orodjem za pregledovanje osnovnih podatkov o domenah, ki se imenuje WHOIS in se nahaja na tej povezavi.
Kdaj lahko podaljšam domeno .si?
Vašo domeno lahko podaljšate od nič do 180 dni pred iztekom. V primeru, da jo podaljšate prej kot v 150 dneh pred iztekom, vam priznamo 5 % popusta na ceno podaljšanja domene.
Kje in kako prenesem svojo obstoječo domeno k Telekomu?
Prenos domene lahko opravite na spletnem naslovu http://domene.siol.net. Po uspešno opravljenem postopku prenosa domene boste na vaš administrativni e-naslov prejeli sporočilo za potrditev prenosa domene.
Ali je treba ob prenosu domene .si na drugega nosilca ali prehodu na drugega registrarja ponovno registrirati to domeno?
Ne. Pri zamenjavi registrarja ali ob prenosu domene se datum registracije domene ne spremeni.
Ali me Telekom Slovenije opozarja, da mi bo domena .si potekla?
Telekom Slovenije pošilja obvestila en mesec pred potekom domene. V primeru, da domene kljub temu ne podaljšate, sledi obvestilo s strani Arnesa, in sicer tri dni pred potekom.
Kaj se zgodi, če pozabim podaljšati domeno .si​?
V primeru, da domene ne podaljšate pravočasno, bo Arnes umaknil kazalce na domenske strežnike za to domeno iz vrhnjega DNS-strežnika za .si. Domene torej ne bo več mogoče uporabljati na spletu. Če Arnes ne bo prejel zahteve za podaljšanje registracije tudi naslednjih 30 dni, bo domena izbrisana iz baze registriranih domen in bo na voljo za registracijo drugim upravičencem.

Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.

B

Ste našli, kar ste iskali?

Hvala za vašo povratno informacijo!

DA NE

Zaupajte nam, kaj na spletnem mestu pogrešate.

ostalo 400 od 400 znakov

PREKLIČI POŠLJI
Sidebar
​
  • PRENOS LASTNIŠTVA DOMENE
  • PRENOS DOMENE NA TELEKOM SLOVENIJE
  • REGISTRACIJA
  • PODALJŠANJE
  • UREJANJE
  • POZABLJENO GESLO
  • SPREMEMBA KONTAKTNEGA E-NASLOVA
  • POGOSTA VPRAŠANJA


Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Več informacij Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE