Računalnik najde brezžično omrežje, vendar se nanj ne da povezati Preverite nastavitve brezžičnega omrežja na modemu (oglejte si navodila).Bodite pozorni, da se povezujete na vaše omrežje (v nastavitvah lahko preverite ime vašega omrežja).Preverite ali vaš računalnik podpira vrsto nastavljene zaščite (v primeru težav lahko izberete drugo zaščito ali pa testno nastavite brezžično omrežje brez zaščite).Pozorni bodite tudi, da imate pravilno geslo (omrežni ključ) za brezžično omrežje.Če ste brezžično omrežje zaščitili z zaščito filtriranja z MAC-naslovom računalnika, preverite ali ste MAC-naslove pravilno vnesli. Izklopite modem iz elektrike in vklopite nazaj (modem potrebuje nekaj minut, da se prižge). Ko Wi-Fi/Wireless lučka zagori se ponovno poizkusite povezati na brezžično omrežje. V primeru, da so nastavitve na modemu pravilno nastavljene in imate pravilne podatke za povezavo preverite ali so gonilniki za vašo omrežno kartico pravilno nameščeni in posodobljeni. Najnovejše gonilnike najdete na spletnih straneh proizvajalca vaše računalniške opreme. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.