Računalnik je na brezžično omrežje povezan, vendar ne odpre strani Računalnik je povezan le lokalno. Treba je vzpostaviti internetno povezavo na modemu. Obrnite se na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačno številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si.Preverite, ali imate vpisane pravilne DNS-strežnike. Oglejte si navodila za vpis DNS-strežnikov za različne operacijske sisteme. Težave lahko povzročajo tudi antivirus, požarni zid, virus ali kakšen drug program, nameščen na vašem računalniku. Računalnik najde brezžično omrežje, vendar se nanj ni mogoče povezati Preverite nastavitve brezžičnega omrežja na modemu (oglejte si navodila).Bodite pozorni, da se povezujete na vaše omrežje (v nastavitvah lahko preverite ime vašega omrežja).Preverite, ali vaš računalnik podpira vrsto nastavljene zaščite (v primeru težav lahko izberete drugo zaščito ali pa testno nastavite brezžično omrežje brez zaščite).Pozorni bodite tudi, da imate pravilno geslo (omrežni ključ) za brezžično omrežje.Če ste brezžično omrežje zaščitili z zaščito filtriranja z MAC-naslovom računalnika, preverite, ali ste MAC-naslove pravilno vnesli. Izklopite modem iz elektrike in vklopite nazaj (modem potrebuje nekaj minut, da se prižge). Ko WiFi/Wireless lučka zagori, se ponovno poskusite povezati na brezžično omrežje. V primeru, da so nastavitve na modemu pravilno nastavljene in imate pravilne podatke za povezavo, preverite, ali so gonilniki za vašo omrežno kartico pravilno nameščeni in posodobljeni. Najnovejše gonilnike najdete na spletnih straneh proizvajalca vaše računalniške opreme. Računalnik ne najde brezžičnega omrežja Preverite, ali je brezžična povezava na vašem računalniku omogočena (na prenosnikih ponavadi sveti svetlobni indikator). Pri različnih računalnikih se stikalo nahaja na različnih mestih. Kje se nahaja na vašem računalniku, preverite v navodilih vašega računalnika.Preverite, ali WiFi/Wireless lučka na modemu gori. V primeru, da ne gori, si oglejte navodila za nastavitev brezžične povezave na modemu. Izklopite modem iz elektrike in ga vklopite nazaj (modem potrebuje nekaj minut, da se prižge). Ko WiFi/Wireless lučka zagori, se ponovno poskusite povezati na brezžično omrežje.V primeru, da WiFi/Wireless lučka na modemu gori, imate omogočen sprejem brezžične povezave na računalniku, računalnik pa še vedno ne zazna omrežja, zato s kablom priklopite računalnik na modem in preverite nastavitve brezžičnega omrežja (oglejte si navodila). Za dodatne informacije se lahko obrnete na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačno številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si.