Page ContentSkrb za zaposleneV Telekomu Slovenije zagotavljamo spodbudno in prijazno delovno okolje, odprto za inovativnost in sodelovanje. Skrbimo za kontinuirano izobraževanje in usposabljanje zaposlenih ter uvajamo inovativne pristope za njihovo opolnomočenje. Poleg tega pozornost namenjamo tudi promociji zdravja in preprečevanju izgorelosti, nadgrajujemo sisteme za nagrajevanje in motiviranje zaposlenih ter izvajamo aktivnosti za krepitev blagovne znamke delodajalca. Naše delovanje temelji na spoštovanju naših vrednot, z etičnim kodeksom pa smo vzpostavili osnovna vodila za delovanje in odgovornosti, ki jih imamo sodelavci tako v medsebojnih odnosih kot v odnosih do uporabnikov storitev, delničarjev, družbenega in naravnega okolja, v katerem delujemo, ter vseh ostalih deležnikov, ki na različne načine vzpostavljajo odnos z našo skupino. Razvoj zaposlenihTelekom Slovenije se uvršča med deset najuglednejših delodajalcev v Sloveniji. Posebno skrb namenjamo nenehnemu izobraževanju in razvoju zaposlenih, saj delujemo v visoko tehnološki in dinamični panogi, ki se nenehno razvija. Zavedamo se, da bomo le z nenehnim vlaganjem v znanje in razvoj kompetenc zaposlenih dolgoročno poslovno uspešni. Tesno sodelujemo s fakultetami in srednjimi šolami. Dijakom omogočamo opravljanje praktičnega usposabljanja, študentom pa praktičnega izobraževanja, razpisujemo tudi kadrovske štipendije. IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIHZ načrtnim izobraževanjem, usposabljanjem ter upravljanjem znanja skrbimo za osebnostni in karierni razvoj zaposlenih. Pri tem so pri prenosu znanja ključni naši interni predavatelji, ki kot vrhunski strokovnjaki svoje znanje in izkušnje ob poznavanju notranjih sistemov in procesov učinkovito prenašajo na sodelavce. Velik poudarek namenjamo izobraževanju vodij v okviru Kompetenčnega centra za vodenje. Naša izobraževanja potekajo tako v živo kot pred digitalnih orodij. Pri izobraževanju na daljavo uporabljamo sodobno tehnologijo; spodbujamo uporabo rešitev, ki omogočajo enostaven, napreden in časovno optimalen način izobraževanja. KLJUČNI IN PERSPEKTIVNI ZAPOSLENIV okviru sistema, ki ga imamo vzpostavljenega za razvoj ključnih in perspektivnih zaposlenih, se osredotočamo na tiste zaposlene, ki jih želimo zaradi njihove uspešnosti, specifičnih znanj, kompetenc, ambicij in potenciala še dodatno razvijati. Ključni zaposleni so izkušeni strokovnjaki in/ali vodstveni zaposleni, ki imajo ključna znanja, so nadpovprečno delovno uspešni in imajo potencial za prevzemanje še zahtevnejših nalog. Kot perspektivni pa so opredeljeni mlajši zaposleni, ki še nimajo toliko izkušenj, imajo pa visok razvojni potencial. Tako ključne kot perspektivne zaposlene opredelimo vsaki dve leti in jih vključimo v razvojno-izobraževalne programe, programe kroženja, mentorstva, senčenja in coachinga. PRENOS ZNANJAPrenos znanja in vseživljenjskega učenja spodbujamo pri vseh zaposlenih. Poseben poudarek namenjamo prenosu znanja in izkušenj starejših na mlajše sodelavce in naslednike. Spodbujamo tudi t. i. inverzno mentorstvo, ko so starejši mentorji mlajšim sodelavcem, mlajši pa starejšim. Z digitaliziranim mentorskim sistemom postopoma vzpostavljamo zemljevid znanj, gradimo bazo mentorjev in mentorirancev ter tudi na ta način povečujemo svojo konkurenčno prednost, krepimo medsebojno povezanost in ustvarjamo še boljše medgeneracijsko sodelovanje. Več o razvoju in izobraževanju zaposlenih je dostopno tukaj. Organizacijska kultura in vitalnostSpodbujamo organizacijsko kulturo, ki temelji na konstruktivnem slogu. Osredotočamo se na vrhunsko kakovost, razvoj storitev, medsebojno sodelovanje in poslovno odličnost. Tako organizacijsko kulturo kot organizacijsko vitalnost redno merimo. V okviru organizacijske vitalnosti največ pozornosti namenjamo zadovoljstvu z vodenjem in delovnimi pogoji, z možnostjo razvoja in obremenjenosti zaposlenih. Varno in zdravo delovno okoljeZaposlenim omogočamo varno in zdravo delovno okolje. Zdravo življenje promoviramo z osveščanjem zaposlenih o pomenu gibanja in zdrave prehrane prek internega portala Modro jabolko; izvajamo različne aktivnosti v okviru promocije zdravja, omogočamo preventivne zdravniške preglede in cepljenja, prav tako pa tudi preventivno zdravstveno rekreacijo. V okviru aktivnosti, ki smo jih poimenovali Živijo, stres!, skrbimo za osveščanje zaposlenih glede obvladovanja stresa in preprečevanja izgorelosti. Pripravljamo različna predavanja, delavnice ipd. Zaposlenim je za pomoč v stiski na voljo tudi pogovor s psihoterapevtom. Srčni skladOb dogodkih, ki nas pretresejo, stopimo skupaj in pomagamo po svojih močeh. Z namenom, da olajšamo stisko družin, predvsem pa otrok zaposlenih v slovenskih družbah Skupine Telekom Slovenije, ki so ostali brez enega od staršev, ali pa so huje bolni in potrebujejo daljše zdravljenje, ki je povezano z visokimi stroški, smo ustanovili interni sklad, ki smo ga poimenovali – Srčni sklad. Srčni sklad je registriran kot humanitarna ustanova pri Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti. V Srčni sklad zaposleni prispevamo 2 evra, 4 evre ali 6 evrov mesečno. Družini prijazno podjetjeSpodbujamo usklajevanja družinskega in poklicnega življenja. Aktivnosti izvajamo v okviru certifikata Družini prijazno podjetje. Tudi na ta način omogočamo prijazno delovno okolje in krepimo vrednote podjetja.