Page ContentSkrb za kakovost omrežja in storitev Visoka raven kakovosti omrežja, storitev in dela je ena ključnih primerjalnih prednosti Telekoma Slovenije na vseh naših trgih. Ohranjamo optimalno kakovost na vseh področjih s ciljem biti boljši od konkurence in bolje slišati glas uporabnika.Ključna orodja – sistemi kakovostnega vodenja Konsistentnost kakovosti zagotavljamo predvsem z uvajanjem in vzdrževanjem formaliziranih sistemov vodenja (angl. Management systems), kot so:sistem upravljanja varnosti informacije (SUVI/SVVI – skladen z zahtevami SIST ISO / IEC 27 001),sistem upravljanja neprekinjenega poslovanja (SUNP – skladen s SIST ISO 22 301),sistem učinkovitega ravnanja z energijo (SURE - skladnost z zahtevami SIST EN ISO 50 001),sistem ravnanja z okoljem (SRO – po SIST EN ISO 14 001),in s sistemoma vodenja kakovosti (SV /QMS, po SIST EN ISO 9001) v odvisnih družbah GVO in Avtenta.Pri vseh naštetih in pri:sistemu nefinančnega poročanja po smernicah GRI,sistemu ukrepov »Družini prijazno podjetje«,sistemu notranjih pravil (obvladovanje dokumentacije z elektronskim in klasičnim arhiviranjem) instoritvah varnostno-nadzornega centra (VNC, SIST EN 50 518)smo v družbi poskrbeli tudi za neodvisno zunanjo oceno skladnosti vpeljanih sistemov z zahtevami naštetih priporočil oz. standardov. Pri partnerskih sistemih (Cisco, Microsoft, HP …) pa za te poskrbijo naši poslovni partnerji.Te ocene oz. presoje so potrdile, da so bili dosedanji dosežki, npr. prihranki na področju učinkovite rabe energije (SURE – ISO 50001), boljši od razpoložljivih primerjalnih podatkov doma in iz tujine. V teku pa je tudi več ožje ciljno usmerjenih projektov, kot je npr. CEX – Customer Excellence – za odličnost uporabniške izkušnje, zaključen pa je sistem vodenja kakovosti, informacijske varnosti in neprekinjenega poslovanja v okviru sistema elektronskega cestninjenja.Kakovost fiksnega omrežja in storitevZa izvajanje kakovostnih telekomunikacijskih in IKT-storitev je ključnega pomena tehnološka kakovost omrežja, ki jo zagotavljamo s povečevanjem sistemske odpornosti omrežja oziroma s sistemskim zmanjševanjem vpliva sicer redkih okvar na storitve. Poudarek dajemo zagotavljanju kakovosti storitev v okolju IP in nenehnim izboljšavam na področju dostopovnega omrežja, kjer širimo obstoječe optično omrežje.Ključni mehanizem spremljanja kakovosti ostajajo ključni kazalci (KPI – key performance indicators), ki so v stalnem porastu in odražajo vse višjo razpoložljivost ter kakovost delovanja omrežja in storitev.Kakovost mobilnega omrežja in storitevNadaljujemo z zagotavljanjem kakovostnih mobilnih storitev in nadgrajujemo kakovost omrežja. Kazalniki kakovosti storitev vse bolj odražajo uporabniško izkušnjo. Glede na primerjalne meritve neodvisnih institucij se po kakovosti omrežja uvrščamo med vodilne operaterje v evropskem in svetovnem merilu ter ostajamo ponudniki najkakovostnejšega slovenskega omrežja.Visoko pokritost terena v Sloveniji izboljšujemo in povečujemo pokritost prebivalstva z LTE-signalom. Vzpostavljamo nove lokacije baznih postaj in nadgrajujemo obstoječe bazne postaje s tehnologijo LTE 4G+. Obenem izboljšujemo uporabniško izkušnjo govorne telefonije z uvedbo storitev VoLTE in VoWiFi. Vzpostavili smo testno omrežje na osnovi tehnologije NB-IoT, intenzivno izvajamo testiranja in iščemo načine, kako najbolje izrabiti možnosti, ki jih ta tehnologija ponuja. Aktivno se pripravljamo na uvedbo pete generacije mobilnega omrežja, kar se kaže tudi s sodelovanjem pri mednarodnih razvojnih projektih.