Page ContentMojč besed pretekle akcije Ne objavi, kar te lahko gnjavi Pobuda Moč besed Telekoma Slovenije in ZPMS, ki želita širiti zavedanja o sovražnem govoru in spletnemu nadlegovanju, je leta 2015 potekala pod sloganom: »Ne objavi, kar te lahko gnjavi.« z dodatnim poslanstvom. Sporočilo je bilo usmerjeno k ozaveščanju, izobraževanju in praktičnim nasvetom za bolj funkcionalen in koristnejši nastop na družbenih omrežjih. Slednje je koristno tudi na karierni poti vsakega posameznika, saj se vse več delodajalcev odloča, da kandidata ne zaposli zaradi informacij, ki jih o njem najdejo na spletu: neprimernih fotografij, videov in drugih objav, profilov na družbenih omrežjih, na katerih se nabira prah, ali dejstva, da kandidat sploh nima digitalnega življenja. Zato smo v sklopu projekta ITAK JOB pripravili tudi smernice za učinkovito predstavitev posameznika na družbenih omrežjih. Pogasi sovraštvo. Govori ljubezen.V Telekomu Slovenije smo poleti 2014 svojo kampanjo, namenjeno mladim, izkoristili za promocijo strpne in kulturne medvrstniške komunikacije s sporočilom »Pogasi sovražnost. Govori ljubezen.«. Kampanja je opozarjala na pereče izzive različnih medijskih okolij ter na kulturo odnosov v njih. Sovražni govor na internetu, spletno nasilje, nestrpnost do drugačnih, nasilje v šolah in komunikacijska intenzivnost današnjega časa nasploh so za mlade vedno večje breme. S kampanjo smo mladim sporočali, da so pozitivna sporočila ter strpen in spoštljiv dialog veliko močnejši od negativizma, žaljivega komentiranja ali zasmehovanja. Na kakovost in prihodnost medsebojnih odnosov pa lahko največ vplivamo prav sami.