Page ContentStrateški cilji Skupine Telekom Slovenije KLJUČNI STRATEŠKI CILJI V OBDOBJU 2021 - 2025 Strategija Skupine Telekom Slovenije za obdobje 2021-2025 v ospredje postavlja digitalizacijo na vseh nivojih poslovanja. Telekom Slovenije bo še naprej zagotavljal najsodobnejše storitve po meri uporabnika (odlična uporabniška izkušnja, najboljša prodajna in poprodajna skrb za uporabnike, najsodobnejše in zanesljivo omrežje, konvergenčni paketi, dodatna ponudba izven osnovne dejavnosti, celovita ponudba IT-rešitev ter storitve informacijske in kibernetske varnosti). Za dinamično prilagajanje uporabnikom bodo tudi v prihodnje potrebna vlaganja v širitev in nadgradnjo tehnologij, pospešeno digitalizacijo, nadaljnjo optimizacijo procesov in opolnomočenje zaposlenih. Vodilni v uporabniški izkušnji Vodilna uporabniška izkušnja temelji na najboljšem, najzanesljivejšem in največjem omrežju, ustvarjamo jo skladno z najsodobnejšimi trendi in spreminjajočimi se navadami uporabnikov. Z odlično uporabniško izkušnjo dosegamo kratkoročne poslovne cilje ter krepimo svojo dolgoročno strateško pozicijo - ostati prva izbira uporabnikov. Ključni pri tem so digitalna odličnost, zagotavljanje varnosti, brezstično poslovanje ter dinamično prilagajanje potrebam in navadam uporabnikov komunikacijskih storitev. Digitalizacija poslovanja Pospešena digitalizacija preko optimizacije in avtomatizacije procesov izboljšuje učinkovitost poslovanja, zato bo sestavni del poslovnih aktivnosti za zagotavljanje konkurenčnosti Skupine Telekom Slovenije tudi v prihodnje. Rast IKT storitev Rast IKT-storitev in rešitev temelji na obstoječem vrhunskem omrežju LTE/4G in priložnostih, ki jih prinaša peta generacija mobilnih omrežij 5G. 5G bo med drugim omogočil razvoj pametne industrije in pametnih mest, pa tudi uvedbo navideznih namenskih omrežij, kar bo omogočilo nadaljnjo digitalizacijo različnih vertikal, kot so energetika, transport, logistika, industrija, pametna mesta, zdravstvo, zaščita in reševanje (javna varnost). Skupina Telekom Slovenije bo na tej osnovi zagotavljala digitalizacijo družbe kot celote. Rast bomo dosegali z organsko rastjo in konsolidacijo slovenskega IKT-trga. Ohranjanje ravni prihodkov iz osnovne dejavnosti v Sloveniji Trg osnovne telekomunikacijske dejavnosti v Sloveniji stagnira, Telekom Slovenije pa je še pod dodatnim pritiskom regulatornih organov. Prihodke bomo ohranjali s pospešeno digitalizacijo in razvojem digitalnih storitev, nadaljnjim razvojem omrežja, razvojem storitev, ki temeljijo na tehnologiji 5G, uspešnim sodelovanjem z regulatorji ter predvsem z najboljšo uporabniško izkušnjo. Konsolidacija na posameznih trgih Na evropskem trgu telekomunikacij na eni strani prihaja do intenzivne konsolidacije panoge in združevanja operaterjev, spreminja se portfelj storitev, hkrati pa na IKT-trg vstopa nova konkurenca, ki bo dodatno vplivala na poslovanje operaterjev. Aktivnosti konsolidacije Telekoma Slovenije bodo osredotočene na pridobivanje novih kompetenc ter vstopu na nove trge in nova področja. Optimalna kadrovska struktura V Skupini Telekom Slovenije bomo še naprej zagotavljali optimalno število zaposlenih glede na potrebe delovnih procesov posameznih družb. Kadrovsko strukturo optimiziramo s strateškim načrtovanjem potreb po kadrih ter ustrezno organiziranostjo in sistemizacijo delovnih mest. Z učinkovitim sistemom nagrajevanja, z razvojem znanj in kompetenc nadgrajujemo znamko delodajalca. Finančna stabilnost Izvajamo aktivnosti, ki omogočajo učinkovito uravnavanje likvidnosti in visoko stopnjo finančne stabilnosti. Zagotavljamo dolgoročno optimalno stopnjo zadolženosti, pri katerih je vrednost podjetja največja. Odgovorni do okolja in družbe Dejavno prepoznavamo priložnosti, v katerih lahko s svojim znanjem, s finančnimi sredstvi in z drugimi viri prispevamo k razvoju družbenega in gospodarskega okolja, v katerem delujemo. V svoje poslovanje, izdelke, storitve in vsebine vgrajujemo načela trajnostnega razvoja, odgovorno upravljamo tudi ekonomske, družbene in okolijske vplive svojega delovanja. Strategija Skupine Telekom Slovenije za obdobje 2021-2025 (povzetek) Strateški poslovni načrt Skupine Telekom Slovenije za obdobje 2021 – 2025 s poslovnim načrtom za leto 2021 (povzetek)