Page ContentPrvo omrežje SlovenijeOmrežje Telekoma Slovenije je že 30 let vodilno omrežje Slovenije. Več kot milijonu uporabnikom zagotavlja preverjeno najboljšo uporabniško izkušnjo, z nenehnim in načrtovanim razvojem pa skrbi za zanesljivo, stabilno in varno povezljivost največjih hitrosti. S tem izpolnjujemo pričakovanja tako svojih kot uporabnikov ostalih operaterjev, ki naše omrežje uporabljajo. Uporabniki omrežju Telekoma Slovenije najbolj zaupajo, saj so mu tudi letos podelili priznanje Trusted Brand, ter ga ocenjujejo kot najboljše v slovenskem prostoru.Največje omrežje v SlovenijiTelekom Slovenije ima največje mobilno omrežje z največ baznimi postajami, upravljamo pa tudi največje dostopovno optično omrežje v Sloveniji. Po tem, ko smo kot vodilni in najnaprednejši slovenski ponudnik IKT-storitev konec julija 2020 v obstoječem frekvenčnem spektru 2600 MHz vzpostavili nacionalno omrežje pete mobilne generacije (5G), smo uporabnikom komercialno uporabo tehnologije 5G omogočili 5. oktobra 2020; prvi na slovenskem trgu. Takoj po pridobitvi dodatnih frekvenc, v juniju 2021, smo omrežje 5G na več lokacijah nadgradili z dodatnim frekvenčnim pasom 3600 MHz, s signalom 5G omrežja pa pokrivamo že več kot 33 % prebivalstva ter več kot sto slovenskih krajev in ne zgolj največjih mest. Nov pomemben mejnik je Telekom Slovenije s peto mobilno generacijo dosegel natanko 30 let po tem, ko je v Sloveniji vzpostavil prvo omrežje za mobilno telefonijo (NMT).Javno mobilno omrežje pete generacije načrtujemo v obliki t.i. »kampus« omrežij, pri katerih se znotraj ene fizične infrastrukture omogoči virtualna namenska omrežja za različne vertikale, kot so energetika, transport, logistika, industrija, pametna mesta, zdravstvo, zaščita in reševanje (javna varnost) in podobno.Sodelovanje v evropskih projektih in nenehno uvajanje novostiKot edini slovenski operater smo sodelovali v dveh evropskih projektih s področja razvoja 5G (Charisma in iCirrus), trenutno sodelujemo v slovenskem projektu 5G Varnost, skupaj z Luko Koper in Internet institutom, pa tudi v evropskem razvojnem projektu 5G-LOGINNOV, v katerem je združenih 15 partnerjev iz več evropskih držav. Projekt 5G-LOGINNOV je na 5G osredotočen predvsem z vidika razvoja inovativnih rešitev na področju logistike v okviru Industrije 4.0. Kot edini telekomunikacijski operater sodelujemo tudi v evropskem projektu 5G-IANA (Intelligent Automotive Network Applications), ki se je pričel poleti 2021. Partnerji v projektu na osnovi različnih scenarijev razvijajo odprto platformo, ki bo omogočala hitrejše uvajanje celovitih tehnoloških storitev na različnih področjih avtomobilske industrije, mobilnosti in cestne infrastrukture. V projektu sodeluje šestnajst partnerjev iz osmih evropskih držav.Uporabnikom smo prvi v Sloveniji omogočili tudi uporabo naprednih storitev VoLTE, VoWiFi in eSIM. Prav tako smo kot prvi v Sloveniji svoje omrežje v celoti nadgradili s tehnologijo interneta stvari NB-IoT, ki je prinesla nove priložnosti za razvoj inovativnih rešitev z visoko dodano vrednostjo za optimizacijo procesov, upravljanje z viri, zagotavljanje visoke stopnje varnosti, pa tudi višje kakovosti bivanja.V Telekomu Slovenije upravljamo največje optično omrežje v Sloveniji, v njem omogočamo tudi gigabitne hitrosti do 10 Gb/s. Ob tem imamo eno izmed največjih in najkompleksnejših hrbteničnih omrežij v regiji jugovzhodne Evrope, ki omogoča zmogljive medsebojne povezave ponudnikom iz različnih držav, povezave točka-točka in IP povezljivost.Omrežje Telekoma Slovenije vsak dan uporablja okoli milijon uporabnikov. Kot prvo in vrhunsko se je izkazalo tudi v času epidemije Covid-19. Zaradi množičnega prehoda na delo in šolanje na daljavo se je količina prometa v omrežju nekajkrat povečala, kljub temu pa smo vsem uporabnikom zagotavljali nemotene in varne komunikacijske storitve. Zaradi njegove naprednosti, zanesljivosti, varnosti in razširjenosti naše omrežje uporabljajo tudi drugi operaterji v Sloveniji.Zaupanje v najboljše omrežjeNapori, ki jih v Telekomu Slovenije vlagamo v razvoj omrežja, se odražajo v percepciji uporabnikov telekomunikacijskih storitev, pri katerih Telekom Slovenije velja za ponudnika z najboljšim omrežjem (BrandTrack, jesen 2021).Telekom Slovenije je reden prejemnik mnogih domačih in tujih priznanj, med katerimi je tudi priznanje Trusted Brand, s čimer uporabniki potrjujejo, da je Telekom Slovenije najbolj zaupanja vreden ponudnik mobilnih in internetnih storitev. Ob tem pa nam uporabniki priznavajo tudi:da imamo najboljše omrežje (4 od 5 uporabnikov oz. 78 % uporabnikov mobilnih storitev Telekoma Slovenije, pravi, da ima Telekom Slovenije izmed vseh ponudnikov na slovenskem trgu najboljše omrežje; Brand Track, jesen 2021),da Telekom Slovenije na trgu mobilnih storitev velja za ponudnika z najboljšim omrežjem (splošna percepcija na trgu, kjer 57 % uporabnikov mobilnih storitev pravi, da ima Telekom Slovenije najboljše omrežje; Brand Track, jesen 2021),Z nenehnim razvojem bomo uporabnikom tudi v prihodnje omogočali uporabo najsodobnejših komunikacijskih storitev ter celovito, zanesljivo in varno komunikacijo v prvem omrežju Slovenije.Prvi v Sloveniji s certifikatom ISO 22301 za sistem upravljanja neprekinjenega poslovanjaV Telekomu Slovenije smo kot prva družba v Sloveniji že junija 2016 prejeli mednarodni certifikat ISO 22301:2012. To je mednarodni standard, s katerim izkazujemo zanesljivo delovanje storitev in procesov ter hiter in učinkovit odziv ob izrednem dogodku, kar pomeni tudi manjše tveganje za daljši izpad storitev in procesov. Z vpeljanim Sistemom upravljanja neprekinjenega poslovanja smo usposobljeni za zagotavljanje ključnih storitev in procesov tudi v izrednih razmerah. In tudi na ta način dokazujemo, da svojim uporabnikom zagotavljamo zanesljivo delovanje, ob morebitnem izpadu storitev pa hitro okrevanje.