0

​​​​​​

Telekomovi centri do nadaljnega zaprti

Telekomovi centri so skladno z odlokom Vlade RS od 24. 10. 2020, do nadaljnjega zaprti. Vabimo vas, da za nakup izdelkov obiščete našo E-trgovino. Nemoteno lahko s svojimi razmerji in storitvami upravljate v Mojem Telekomu, 24 ur dnevno in vse dni v tednu.

Če potrebujete informacije v zvezi z našimi storitvami, vas prosimo, da nam pišete na info@telekom.si ali pokličete na brezplačno številko 080 8000.

Če potrebujete tehnično pomoč, smo vam na voljo na tehnicna.pomoc@telekom.si ali brezplačni številki 080 1000. V primeru tehničnih težav vam lahko pomaga tudi naš digitalni svetovalec Maks.

Naši prodajni svetovalci so vam še naprej na voljo za sklenitev ali podaljšanje naročniških razmerij, nakup naprav in dodatne opremo na obroke, po predhodnem dogovoru pa je na prevzemnih točkah Telekomovih centrov možna tudi menjava modema ali opreme.

Prodajna mesta Telekoma Slovenije so skladno z odlokom Vlade RS od 24. 10. 2020 zaprta, delujejo pa kot prevzemne točke. Naši prodajni svetovalci so vam na voljo prek telefona ali e-pošte, sklenete ali podaljšate lahko naročniška razmerja ter kupite naprave in dodatno opremo na obroke. Po predhodnem dogovoru je na prevzemnih točkah Telekomovih centrov možna tudi menjava modema ali opreme.

Seznam in kontakti prevzemnih točk (Telekomovih centrov) so na voljo tukaj.

Na prevzemnih točkah so vam na voljo tudi pooblaščeni prodajalci Telekoma Slovenije po vsej Sloveniji
Prav tako lahko sklenete ali podaljšate naročniška razmerja ter kupite naprave in dodatno opremo na obroke na prevzemnih točkah pri pooblaščenih prodajalcih Telekoma Slovenije po vsej Sloveniji. Seznam in kontakti so na voljo tukaj.

Vabimo vas, da za nakup izdelkov še naprej obiščete našo E-trgovino, ob tem pa lahko naročniško razmerje sklenete ali podaljšate tudi prek kontaktnega centra na brezplačni številki 080 8000. Tu smo vam na voljo tudi za nakup naprav.
S svojimi naročniškimi razmerji in storitvami lahko upravljate v Mojem Telekomu.

Pomoč in informacije
Če potrebujete informacije v zvezi z našimi storitvami, smo vam na voljo prek e-naslova info@telekom.si ali pa nas pokličite na brezplačno številko 080 8000, kjer smo vam na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu. To velja tudi v primeru, če potrebujete tehnično pomoč. Pokličite nas na brezplačno številko 080 1000 ali nam pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si. Tehnične zagate vam lahko pomaga razrešiti tudi naš digitalni svetovalec Maks.

Seznam prevzemnih točk v Telekomovih centrih:

  • Telekomov center Koper
  • Telekomov center Lucija
  • Telekomov center Nova Gorica
  • Telekomov center Novo mesto
  • Telekomov center Velenje
  • Telekomov center Slovenj Gradec
  • Telekomov center Ptuj
  • Telekomov center Maribor
  • Telekomov center Murska Sobota
  • Telekomov center Celje
  • Telekomov center Kranj
  • Telekomov center Ljubljana - Citypark
  • Telekomov center Ljubljana - Ajdovščina
  • Telekomov center Ljubljana - Aleja
  • Telekomov center Postojna
  • Telekomov center Trbovlje

Navodila uporabnikom ob obisku prevzemne točke:

  1. Uporabniki lahko storitve ali izdelke naročite prek E-trgovine, prek klica v izbrani Telekomov center ali s klicem pooblaščenega prodajalca ali s klicem na številko 080 8000. Seznam in kontakti prevzemnih točk so na voljo tukaj, pooblaščenih prodajalcev pa tukaj.
  2. Plačila opravljenih nakupov potekajo izključno prek računa za komunikacijske storitve Telekoma Slovenije, pri čemer se znesek nakupa poravna v celoti ali na obroke. Na prevzemnih točkah plačilo z gotovino ali s kartico ni možno.
  3. Ob obisku Telekomove prevzemne točke, v kateri ste se dogovorili za osebni prevzem, je obvezna uporaba zaščitne maske, razkuževanje rok in spoštovanje medosebne razdalje (vsaj 2 metra). Na prevzemnem mestu je zagotovljeno razkužilo.
  4. Ob prihodu na Telekomovo prevzemno točko pokličite na številko, ki je izpostavljena na vidnem mestu, in za identifikacijo pripravite osebni dokument.
  5. Svetovalec bo ob preveril vašo identiteto in vam predal kupljene izdelke.
  6. Menjava modemov in opreme je na Telekomovih prevzemnih točkah možna le ob predhodnem dogovoru s klicem na številko Telekomovega centra, v katerem želite modem zamenjati.

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: