Člani programa zvestobe pri nas kupujete ugodneje.
Prijavite se in preverite stanje svojih točk. Če v program zvestobe še niste včlanjeni, se včlanite.
Ugodnosti programa zvestobe so na voljo le naročnikom storitev Telekoma Slovenije, ki so člani programa zvestobe.
NAIPO oFree masažer za ramena s toplotno funkcijo zagotavlja globoko sprostitev in učinkovito masažo tam, kjer jo najbolj potrebujete. Močan motor omogoča prilagodljivo intenzivnost, medtem ko dva masažna vozlička posnemata gibanje človeških palcev za tridimenzionalno gnetenje. Stalna toplota pomaga sprostiti mišice, preprečuje kopičenje mlečne kisline in zmanjšuje otekanje. Zahvaljujoč nastavljivemu traku lahko masažer pritrdite na hrbet in ga uporabljate brez uporabe rok, kar omogoča masažo tudi med drugimi opravili. Njegova vsestranskost omogoča uporabo na različnih delih telesa, od vratu do nog. Vgrajena litij-ionska baterija omogoča več masažnih seans na eno polnjenje, 15-minutni časovnik pa zagotavlja optimalno uporabo.
Čas dostave je odvisna od ponudbe, podpisa pogodbe/aneksa, plačila in zasedenosti dostavnih služb. Dostava je predvidoma naslednji delovni dan oziroma v roku do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Čas dostave je odvisna od ponudbe, podpisa pogodbe/aneksa, plačila in zasedenosti dostavnih služb. Dostava je predvidoma naslednji delovni dan oziroma v roku do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Izbira izdelkov ali storitev na obroke je na voljo članom programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo nakupa izdelkov ali storitev na obroke se izvrši prek računa Telekoma Slovenije. S tem omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki imajo zadostno število točk, so naročniki storitev Telekoma Slovenije in pri katerih je preteklo najmanj 30 in največ 60 dni od izdaje prvega računa ter imajo poravnane obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka ali storitve na obroke zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Dostava izdelkov je na izbrani naslov kupca, kar pa ne vključuje dostave do stanovanja oziroma v stanovanje. Pri storitvah so podrobnejše informacije navedene v dokumentih, ki jih najdete pri predstavitvi storitev v E-trgovini. Priporočamo, da si dokumente shranite. Pogodba o nakupu izdelka ali storitve na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana programa zvestobe. Več informacij je na voljo v Pogojih programa zvestobe in Navodilih za pridobivanje in unovčevanje točk.