Člani programa zvestobe pri nas kupujete ugodneje.
Prijavite se in preverite stanje svojih točk. Če v program zvestobe še niste včlanjeni, se včlanite.
Ugodnosti programa zvestobe so na voljo le naročnikom storitev Telekoma Slovenije, ki so člani programa zvestobe.
Električni puhalnik in sesalnih ponuja 3 funkcije: puhalo, sesalnik, drobilnik. Sesalnik služi za hitro odstranjevanje trdovratnih ostankov z vrta. Drobilnik pa zmanjša količino naplavin v razmerju 16: 1, da pospeši kompostiranje in skrajša čas praznjenja. Ima možnost nastavitev dveh hitrosti in moči glede na vaše potrebe. Cev je prilagodljiva za enostavno vodljivost med sesanjem listov in naplavin. Pozabite na tradicionalno vrečko za zbiranje listov, nosite lahek nahrbtnik za večjo okretnost in enostavnost uporabe na vrtu. Nudi sistem za hitro zaklepanje ROLL + CLICK ™ - preprosto potisnite in kliknite, da zaprete, ali spustite vrečko za lažje praznjenje. Hitra zasnova omogoča enostavno preusmeritev iz načina pihanja v način sesanja.
Čas dostave je odvisen od prejema podpisanega aneksa k pogodbi programa zvestobe in zasedenosti dostavnih služb. Dostave se vršijo predvidoma v roku 3 do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Čas dostave je odvisen od prejema podpisanega aneksa k pogodbi programa zvestobe in zasedenosti dostavnih služb. Dostave se vršijo predvidoma v roku 3 do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Izbira izdelkov ali storitev na obroke je na voljo članom programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo nakupa izdelkov ali storitev na obroke se izvrši prek računa Telekoma Slovenije. S tem omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki imajo zadostno število točk, so naročniki storitev Telekoma Slovenije in pri katerih je preteklo najmanj 30 in največ 60 dni od izdaje prvega računa ter imajo poravnane obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka ali storitve na obroke zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Dostava izdelkov je na izbrani naslov kupca, kar pa ne vključuje dostave do stanovanja oziroma v stanovanje. Pri storitvah so podrobnejše informacije navedene v dokumentih, ki jih najdete pri predstavitvi storitev v E-trgovini. Priporočamo, da si dokumente shranite. Pogodba o nakupu izdelka ali storitve na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana programa zvestobe. Več informacij je na voljo v Pogojih programa zvestobe in Navodilih za pridobivanje in unovčevanje točk.