Člani programa zvestobe pri nas kupujete ugodneje.
Prijavite se in preverite stanje svojih točk. Če v program zvestobe še niste včlanjeni, se včlanite.
Ugodnosti programa zvestobe so na voljo le naročnikom storitev Telekoma Slovenije, ki so člani programa zvestobe.
Izkusite jasnejši in močnejši zvok kot kdajkoli prej, kar je mogoče z majhno samostojno zvočno vrstico. Nikoli ne zamudite besede. Natančno uglašen s pomočjo nagrajenih hollywoodskih zvočnih inženirjev, Ray zagotavlja, da lahko vedno sledite zgodbi. Počutite se, kot da ste v središču vsega. Razdeljeni valovod projicira zvok od stene do stene, napredna obdelava pa natančno postavi elemente v prostor. Tehnologija uglaševanja Trueplay prilagodi zvok edinstveni akustiki vašega prostora, tako da vsebina vedno zveni tako, kot mora. Vsi akustični elementi so obrnjeni naprej, da zmanjšajo motnje z bližnjih površin, zato Ray vedno zveni fenomenalno, tudi če ga postavite na stojalo za televizor. Pojdite od razpakiranja do neverjetnega zvoka v nekaj minutah. Samo priključite napajalni kabel, povežite televizor in odprite aplikacijo Sonos. Večino dela opravi namesto vas.
Čas dostave je odvisen od prejema podpisanega aneksa k pogodbi programa zvestobe in zasedenosti dostavnih služb. Dostave se vršijo predvidoma v roku 3 do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Čas dostave je odvisen od prejema podpisanega aneksa k pogodbi programa zvestobe in zasedenosti dostavnih služb. Dostave se vršijo predvidoma v roku 3 do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Izbira izdelkov ali storitev na obroke je na voljo članom programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo nakupa izdelkov ali storitev na obroke se izvrši prek računa Telekoma Slovenije. S tem omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki imajo zadostno število točk, so naročniki storitev Telekoma Slovenije in pri katerih je preteklo najmanj 30 in največ 60 dni od izdaje prvega računa ter imajo poravnane obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka ali storitve na obroke zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Dostava izdelkov je na izbrani naslov kupca, kar pa ne vključuje dostave do stanovanja oziroma v stanovanje. Pri storitvah so podrobnejše informacije navedene v dokumentih, ki jih najdete pri predstavitvi storitev v E-trgovini. Priporočamo, da si dokumente shranite. Pogodba o nakupu izdelka ali storitve na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana programa zvestobe. Več informacij je na voljo v Pogojih programa zvestobe in Navodilih za pridobivanje in unovčevanje točk.