Vsi, ki ste v obdobju med 20. 3. in 20. 7. 2025 kupili izbrani mali gospodinjski aparat Gorenje lahko izkoristite skupno 5 let garancije (2 leti osnovne garancije in 3 leta dodatne garancije). Za pridobitev podaljšane garancije je treba izvesti registracijo aparata TUKAJ, najkasneje 21 dni po opravljenem nakupu.
Člani programa zvestobe pri nas kupujete ugodneje.
Prijavite se in preverite stanje svojih točk. Če v program zvestobe še niste včlanjeni, se včlanite.
Ugodnosti programa zvestobe so na voljo le naročnikom storitev Telekoma Slovenije, ki so člani programa zvestobe.
Plošče proti prijemanju za pečenje porabijo malo ali nič olja in so zasnovane tako, da maščoba preprosto zdrsne stran. Tako boste svojo najljubšo hrano uživali na bolj zdrav način: z manj maščob in kalorij. Maščoba se zbira v posebnem pladnju, ki ga enostavno odprete in izpraznite ter hitro operete in posušite. S svojim novim kuhinjskim prijateljem boste z veseljem opekali ali pekli na žaru. Kontaktni žari omogočajo prilagoditev žarov debelini živil, ki jih pečete. Žar lahko tudi popolnoma odprete in tako pridobite dodatno površino za peko. Preverjanje postopka pečenja na žaru je lahko zahtevno, če žar ves čas odpirate in pri tem izgubljate temperaturo. Smart Grill bo to naredil namesto vas. Med peko vam ga ni treba odpirati, saj vam napredek z lučkami in zvoki prikazuje pametna nadzorna plošča. Žar pametno oceni debelino mesa glede na kot med mesom in žarom. Glede na meritev nastavi popoln čas za peko na žaru in zagotavlja enakomerno pečenje. Ni vam več potrebno skrbeti za tanke ali debele rezine hrane, Smart Grill bo poskrbel za vse. Na voljo je 7 prednastavljenih programov, vključno z odtaljevanjem, ter ena možnost ročne nastavitve, med katerimi lahko izbirate, da bo vaša hrana popolno pečena.
Čas dostave je odvisna od ponudbe, podpisa pogodbe/aneksa, plačila in zasedenosti dostavnih služb. Dostava je predvidoma naslednji delovni dan oziroma v roku do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Čas dostave je odvisna od ponudbe, podpisa pogodbe/aneksa, plačila in zasedenosti dostavnih služb. Dostava je predvidoma naslednji delovni dan oziroma v roku do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Izbira izdelkov ali storitev na obroke je na voljo članom programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo nakupa izdelkov ali storitev na obroke se izvrši prek računa Telekoma Slovenije. S tem omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki imajo zadostno število točk, so naročniki storitev Telekoma Slovenije in pri katerih je preteklo najmanj 30 in največ 60 dni od izdaje prvega računa ter imajo poravnane obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka ali storitve na obroke zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Dostava izdelkov je na izbrani naslov kupca, kar pa ne vključuje dostave do stanovanja oziroma v stanovanje. Pri storitvah so podrobnejše informacije navedene v dokumentih, ki jih najdete pri predstavitvi storitev v E-trgovini. Priporočamo, da si dokumente shranite. Pogodba o nakupu izdelka ali storitve na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana programa zvestobe. Več informacij je na voljo v Pogojih programa zvestobe in Navodilih za pridobivanje in unovčevanje točk.